Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Starta en Druid på Burning blade i sted, lvl 8 nå, skal nok fortsette med den som main char, sammen med Roguen jeg har på sunstrider (lvl 43 btw :) )
 
Kan jo da foreslå om noen har noen chars på Burning blade som er over 45 horde og ikke er shaman eller rogue at vi stadig rekrutterer HC gamere...

Men spørsmålet er: Er dere barske nok?
 
=D

Jeg kan få være med som alliance-spion. Å en slik funksjon hadde vært ufattelig barskt.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@07.04.2005, 23.19
Hmms noen på Ravencrest? Med guild osv. :p

Dårlig liv i det andre emnet..
203948​
Jeg spiller også på RC, kaller meg for Czeronbg... Er med i guilden Nordic King's som for det meste består av dansker noen svensker og meg:p Helt greit guild, men vurderer allikevel å bytte til Spirit of Norway med den nye charen min... Kjenner en del av folka der (ingame-folk, og realworld-folk)! Men det er vel kanskje fordi det er så jævlig mange!?

Edit: Får ikke åpna screenshotsa jeg har tatt... Åssen gjør jeg det a? tror jeg har prøvd alle bildeprogrammene på PC'en!
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+08.04.2005, 17.13-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@07.04.2005, 23.19
Hmms noen på Ravencrest? Med guild osv. :p

Dårlig liv i det andre emnet..
203948​
Jeg spiller også på RC, kaller meg for Czeronbg... Er med i guilden Nordic King's som for det meste består av dansker noen svensker og meg:p Helt greit guild, men vurderer allikevel å bytte til Spirit of Norway med den nye charen min... Kjenner en del av folka der (ingame-folk, og realworld-folk)! Men det er vel kanskje fordi det er så jævlig mange!?

Edit: Får ikke åpna screenshotsa jeg har tatt... Åssen gjør jeg det a? tror jeg har prøvd alle bildeprogrammene på PC'en!
204206​
[/b]
Finner ikke noe under det nicket jeg...

Hmms, ja, tga er filene, prøv med IrfanView eller noe sånt ;)
 
Et tips, ikke join Spirit of Norway..

De er drittunger og guilden har blitt kjent for det :p

De trakasserer jenter, og er rasister som faen.. :tommelned:

Jeg var med fra starten av, men Elothar (gm) blind inviter alle som vil og det har bare blitt crappy.. Dette betyr forresten at de inviterer lvl 7 osv oxo..

Ha, har forresten dyp forrakt for de, om det ikke vises her :p

Er en del ok folk i den men de quitter i flertall om dagen.. Og en del sitter bare å venter på å finne seg god guild..
Du kan jo joine og se, men Spirit har liksom blitt litt sånn derre se-ne-på-guild..
særlig etter min lobby virksomhet, haha neida..

Jeg vil etter min mening si at dette er en fortreffelig guild, for kåte 14izz gutter som aldri vil komme seg i nærheten av en av det andre kjønn og bo hjemme hos mamma til de er 30..

:ler:
 
HEJ! GIRL IRL!?
 
Ikke mobbe da, jeg starta jo igår igjen... lvl 10 for å si det sånn.. på den serveren.. Potetball er nicket mitt der, på Ravencrest
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+08.04.2005, 18.06-->
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@08.04.2005, 17.13
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@07.04.2005, 23.19
Hmms noen på Ravencrest? Med guild osv. :p

Dårlig liv i det andre emnet..
203948​


Jeg spiller også på RC, kaller meg for Czeronbg... Er med i guilden Nordic King's som for det meste består av dansker noen svensker og meg:p Helt greit guild, men vurderer allikevel å bytte til Spirit of Norway med den nye charen min... Kjenner en del av folka der (ingame-folk, og realworld-folk)! Men det er vel kanskje fordi det er så jævlig mange!?

Edit: Får ikke åpna screenshotsa jeg har tatt... Åssen gjør jeg det a? tror jeg har prøvd alle bildeprogrammene på PC'en!
204206​
Finner ikke noe under det nicket jeg...

Hmms, ja, tga er filene, prøv med IrfanView eller noe sånt ;)
204221​
[/b]
Nicket mitt er: Czernobg, en liten skrivefeil...

tFFF: Ok, tenker jeg dropper det da... Men han jeg Quester mest med (Thuglife) er slik en ålreit kar...
Tenker jeg lager meg en egen guild sammen med Alucard når vi begynner på nytt på fredag... Noen som vil joine? tipper det blir Alliance, iom. at alle jeg kjenner er det!
 
Jeg hater PC-en min ...
Grafikkortet røyk for noen dager siden så jeg kjører nå på et GeForce "Kuksmerte" 2 MX-faenskap. Jeg kan ikke spille WoW uten konstant lag.


*Griiiine*
*Kutte*
*Kutte*
*Blø*
:(
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Haha, iom at jeg ikke har egen PC (spiller på familiens) kan jeg ikke ta den med meg til venner... Og da blir det til at jeg må spille WoW på en Føkka laptop som både lagger og bøgger og alt piss! Det verste er at når jeg er i større byer som IF, SW og Darnassus føkker alt seg og det kommer masse føkka textures over skjermen. Nesten umulig å navigere, begynte nesten å grine da jeg datt ned i vannet for 17 gang i SW! klarte ikke komme meg over en bro engang!!!

Btw: sitter på den nå ^_^
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@08.04.2005, 20.12
tFFF: Ok, tenker jeg dropper det da... Men han jeg Quester mest med (Thuglife) er slik en ålreit kar...
204239​
Ha, han looter på alt i instancer :p

<----sur padde :ler:
 
Folk som looter alt i instancer (Spesielt ting som er "Bind on Pickup) kan se langt etter gruppe med meg igjen. Kjører et kjekt system som er såre enkelt, men likevel genialt. Heter enkelt og greit v\n.

Hva sier du kanskje, om du aldri har hørt om det før!

V står for "Vendor", som er kjøpmennene i spillet.
N står selvsagt for "Need".

Når en roll kommer, ser alle på itemet, trenger dem det ikke, så skriver dem en "V". Skriver alle "V", så er det tegn på at ingen har bruk for det, derfor har alle like stor rett å selge det, og da kan alle rolle uten kjefting og skriking. Skriver noen "N", så roller bare dem som trenger itemet. Pass på at folk ikke misbruker dette systemet; Siden det bygger på tillit. "Smarte folk" finner ut at dem kan misbruke det, og skrive "N" på mye rart; så pass på når du grouper med totalt ukjente.
 
Opprinnelig skrevet av salamando@08.04.2005, 22.22
Folk som looter alt i instancer (Spesielt ting som er "Bind on Pickup) kan se langt etter gruppe med meg igjen. Kjører et kjekt system som er såre enkelt, men likevel genialt. Heter enkelt og greit v\n.

Hva sier du kanskje, om du aldri har hørt om det før!

V står for "Vendor", som er kjøpmennene i spillet.
N står selvsagt for "Need".

Når en roll kommer, ser alle på itemet, trenger dem det ikke, så skriver dem en "V". Skriver alle "V", så er det tegn på at ingen har bruk for det, derfor har alle like stor rett å selge det, og da kan alle rolle uten kjefting og skriking. Skriver noen "N", så roller bare dem som trenger itemet. Pass på at folk ikke misbruker dette systemet; Siden det bygger på tillit. "Smarte folk" finner ut at dem kan misbruke det, og skrive "N" på mye rart; så pass på når du grouper med totalt ukjente.
204302​
Haha, det skjedde noe litt artig i SM i går :ler:
Vi ble så klart enige om å bruke n/v greia og alle var fornøyde med det..
Det eneste som var forutbestemt var at jeg skulle få staff'en og han ene skulle få hva Herold droppa.
Gjennom hele greia holder han ene fyren på og si at han skulle ha den, bare han blablabla osv. For å forsikre seg den såklart.
Dette holder han på til vi ble forbanna og ba han holde kjeft, så sier han at noen alltid roller på den. Vi sier til at han skal få den og han holder kjeft..
Så kommer vi til tiden da Herold dropper og han roller.. Vi andre høflig passer, utenom en fyr som hadde pass'a alt før.. :confused:
Så ble det en enstrem krangel da, siden han som ikke trengte den fikk den ^_^

Det viser seg at han fyren er nyinflytter i England fra Kina og kan dårlig ingles :ler:

Det var spesielt moro fordi "offeret" satt på free for all en gang og tok alt lootet

Justice!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!! JEG VAR PÅ DEN DER GREIA HVOE MAN SKAL LOGGE SEG INN MED CHAR'EN SIN, OG PLUTSELIG SKURRA DET LITT PÅ SKJERMEN (som i the ring) OG SÅ KOM DET ET LITE BILDE AV EN MANN :usikker:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@08.04.2005, 21.44
OMG!!!!!!!!!!!!!!! JEG VAR PÅ DEN DER GREIA HVOE MAN SKAL LOGGE SEG INN MED CHAR'EN SIN, OG PLUTSELIG SKURRA DET LITT PÅ SKJERMEN (som i the ring) OG SÅ KOM DET ET LITE BILDE AV EN MANN  :usikker: 
204312​
WTF? eneste rare buggen jeg har hatt på min egen PC var en kanskje noe mindre rar ting... dobbelt skin! klarte å skinne en mugg 2 ganger... wooooooaaaaw!
 
Men en ting lurer jeg på... Hvorfor gidder noen av dere å ha så utrolig tette navn som f.eks potetball.... Dere vil bli stt ned på og jeg vet at mange guilder som er nogenlunde oppegående vil ganke dere så ut ad helvete fordi dere har så tette navn, som faktisk strider mot name policien til Blizzard, som faktisk kan gjøre om navnet deres til aleksander eller anders eller cockblaster om dere ikke får huet deres i gir og skjønner at cs ikke er WoW.... thats the fact....

Om jeg hadde vært GL hadde jeg aldri tatt inn folk med tette navn som det der.. /spit


ILU Jarlaxle <3
 
Hakara, noen tips til Druidbuild? Kan ingenting om druid =\
Tror jeg skal kjøre restoration, men jeg er fortsatt veldig usikker.