Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Det viste seg å endre seg fort:D

Så forbanna typisk at serveren detter ned akkurat da jeg nesten tok deg!!!! forbanna stealth neger!!

Det er forbanna umulig å ta rogues som stealther, med mindre man er flere levler høyere, feiging!!
 
Respecca i dag. Og skiftet på keyene. Er ikke helt komfortabel. Merket du at jeg kicka deg isteden for SS? :D

Superfeiging som brenner meg før jeg får stealtha. :(
 
SS?

Må jo nesten si det at PVP enda ikke er min sterkeste side...

Brenner deg slik at du ikke skal være superfeig å stealthe:D
 
Sinister Shot. Angrep. Mens kick er spell-breaker. Som jeg ikke fikk brukt mot de FEIGE healsa dine heller. :D
 
ah sånn sett ja... pøh, feige heals du liksom!! når jeg healer har du plenty of time til å ta like mye damage som jeg klarer å heale...
 
Sinister strike maybe?

Eide en 52 mage for en stund sia når jeg nettopp hadde fått lvl 47 =O

4 ganger på rad, alle gangene hadde han full hp og mana
 
Eh ... jeg skrev shot. :blunk:

Faen jeg må være distrahert. Jaja. Nettopp fullført hele Zul'Ferakk nå. Ekle, ekle troll witchdoctors. FY!
 
Nu nettopp, i darkshire, så kom det 2 hordes ridende inn, en lvl 60 og en lvl 40 noe, så tok root på han lvl 40, ( med druiden min, lvl 28) og klarte å drepe han sammen med 2 vakter =O

root FTW!

Litt etter kom det 15 stk horde til...ble vanskelig å gjøre det samme igjen =(
 
Noen som vet hva slags UI han paladinen i filmen Duke linket til bruker? Har sett flere filmer med den, og den ser veldig behagelig ut.

Uansett, ny server kommer opp den 15. Jeg starter der som horde, noen her som blir med? Servern er HELT ny, så da har man god sjanse til å bli de første til lvl 40 .. osv.
 
Jeg skjønner ikke hvorfor det er så stor greie å bli "den første til level 40 osv". :/
 
Pwnage?

:trollmann:
 
Gankage?
 
Heh, etter 2 uker med nesten ikke noe spilling, så er jeg nå lvl 39, og snart 40.
Og har 81G..Så mount er på god vei.

Også har jeg startet min egen lille guild som heter Seeds of Salvation. ^_^
Morro :D
 
En halv lvl til jeg er 30 med druiden og får den etterlengtede travel formen <3

Var i gnomeregan for et par sec. sia, og vant så og si alt av rolls! =O


Hax.
 
Hmms noen på Ravencrest? Med guild osv. :p

Dårlig liv i det andre emnet..
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@08.04.2005, 00.19
Hmms noen på Ravencrest? Med guild osv. :p

Dårlig liv i det andre emnet..
203948​
Jeg er :D Har guild oxo, men den er veldig eksklusiv (jada, crappy oxo)
Men bedre enn Spirit of Norway (bare så du vet lissom) Hvis du joiner og quitter får du 10 /w fra GM om hvorfor? :confused:

Heter Alyena ingame..
 
Er ikke noen på burnig blade som vil hjelpe meg med bossen i gnomergan?