Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Er ikke noe anti-gank-system da. Det er oppfordre-til-team-PvP-system. Er patetisk å forme raid, synes jeg da ... får så ufattelig lite poeng da, uansett ... men målet til Blizzard er å balansere WoW for team-PvP. Nerf whining. HEI!
 
Det jeg hadde hørt før patchen, at det skulle forebygge ganking, siden alle whina om det.

For meg på burning legion har det blitt til at enten, så må jeg bo i instances, eller så må jeg bli med på raidinga, alt annet av questing og grinding er nå umulig. Om jeg da ikke har 20 folk som passer ryggen min.
 
Haha. Jeg har fått trusler fra noen på BB. Det er gøy. (nei litt skummelt. Han vet IP-en min og har sagt han skal ta det lenger ut enn i ingame ...)
 
Dette er en alliance-spiller da ... tror han er litt sur fordi jeg prøver å sabbotere guilden hans. Tror han har lyst til å drepe meg ... eller iallfall gi meg juling. HAN VET IP-EN MIN FOR FAEN ... :usikker:

Syke folk ... syke folk ... syke folk ...
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@23.04.2005, 19.03
Haha. Jeg har fått trusler fra noen på BB. Det er gøy. (nei litt skummelt. Han vet IP-en min og har sagt han skal ta det lenger ut enn i ingame ...)
210649​
w00t ? Utdyp, plix.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@23.04.2005, 19.03
Haha. Jeg har fått trusler fra noen på BB. Det er gøy. (nei litt skummelt. Han vet IP-en min og har sagt han skal ta det lenger ut enn i ingame ...)
210649​
Fortell en GM og få accen hans banna =D
 
Sitat fra PM fra WoW-norge ...


Fy faen for en patetisk kranglefant du er.. Skaff deg litt insikt selv, og ligg unna min business. Jeg har faen meg aldri sagt noe svertende om deg eller noen andre offentlig helt til du brøt grensen ved å poste her!
Takk for å få rekruterings-posten min lukket, forbanna unge. En overtredelse til, og jeg kommer til å gå personlig ut etter deg.. Og ja..dette er en trussel og det kommer til å strekke seg lengre en til ingame!

La meg og mine venner være i fred, ellers kommer du til å angre. Jeg vil ikke ha noe som helst med deg å gjøre, fatter du det? Du er død for meg, så hvil i fred og la meg være! Fra nå av forventer jeg at du anser meg som død også!!!

Siste advarsel!
Ice
:grine:
 
Skrev at guilden hans er en patetisk zerg-guild og advarte folk om å bli med i den. Ærlig talt. Ekle zerg-guilds ... ødelegger mye av spillet.
 
Det har ikke eskalert til In Game ennå. Han snakker ikke til meg in-game etter krangelen vi hadde kvelden jeg skjønte hvor maktsyk og drittsekk han er.
 
Faen så latterlig, noen klaget over honor systemet på general chat, så støttet jeg han. Og alt jeg fikk høre var "cry me a river noob lolololol" og "go to a pve server omg lol".

Og da jeg spurte om de kunne argumentere FOR systemet, ble det stille...helt til de avsluttet med "cry me a river noob".

Hadde en lengre diskusjon med han ene. Fra guilden "tøff i pysjamas" /sigh

Burning legion er fylt til randen av CS spillere.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Etter nok en dag med testing så må jeg si at inntrykket ikke er så veldig mye bedre. Jeg føler at spillet har mistet litt mål og mening, det som stort sett foregår hele dagen er følgende:

1. Mange drar til Tarren Mill og danner raid
2. De angriper alliance byen eller horde byen avhengig av hvem de selv er
3. Motsatt faksjon har også et raid party som forsvarer byen.
4. Vaktene kommer og presser til slutt ut angriperene
5. Den forsvarende faksjonen følger etter helt ned til angriperens by
6. Tables have turned
7. Vaktene i den nå angrepne byen kommer og presser de nye angriperene ut
....
....
....
Repeter x antall ganger

Dette oppsettet kan brukes på mange steder, bare skift bynavnene.

Omtrent ingen tar instances mer, hvor ble det av samarbeidsaspektet i spillet?
Ikke si at raid er samarbeid, det er svært svært sjelden.
Prøver man å queste selv ender det ofte med at man blir drept av mordgrupper som rusler rundt og stikker ned alt som har rød tekst over seg.
Skjønner ikke at folk gidder...tror de at de kommer til å bli Grand Marshals/High warlords? Da tar de skammelig feil. Etter det jeg har hørt så skal 1/1000 være Grand Marshal/High warlord. Hvilken rank man innehar avhenger av hvordan ens egne honor poeng står i forhold til de andres poeng.
Jeg tør påstå at det går fortere å anskaffe et helt epic sett ved å ta instances enn det gjør å oppnå høyeste rank for å få adgang til det epic utstyret. Vel å merke så må du også opprettholde ranken din for å kunne bruke utstyret som vil kreve kontinuerlig spilling. Grand Marshal/High Warlord settene er ikke SÅ mye bedre enn de epic settene man kan få i instances som Onyxia`s lair og Molten Core at jeg gidder å investere så mye tid på å skaffe de og vedlikeholde de.

At Blizzard i hele tatt prøver å forsvare seg med å si "Du valgte PvP server" er patetisk, dette er ikke PvP. Dette er random ganking og angrepsbølger som svinger frem og tilbake mellom to byer 24/7. De BØR åpne for transfer fra PvP til PvE. De kan ikke si at folk burde forstått at sånn skulle det bli.
 
Når flere forstår det så kommer det til å endre seg. Det er det jeg tror iallfall ... rank 3 og en fin blå cloak holder for meg. Blizzard har sagt at det tar to-tre uker å få rank 3. Øverste ranken er månedesvis unna uansett ...
 
Får man kjøpt Collectors Edition i butikken igjen, eller var det den bare den vanlige utgaven som kom denne gangen?
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz@23.04.2005, 21.04
Etter nok en dag med testing så må jeg si at inntrykket ikke er så veldig mye bedre. Jeg føler at spillet har mistet litt mål og mening, det som stort sett foregår hele dagen er følgende:

1. Mange drar til Tarren Mill og danner raid
2. De angriper alliance byen eller horde byen avhengig av hvem de selv er
3. Motsatt faksjon har også et raid party som forsvarer byen.
4. Vaktene kommer og presser til slutt ut angriperene
5. Den forsvarende faksjonen følger etter helt ned til angriperens by
6. Tables have turned
7. Vaktene i den nå angrepne byen kommer og presser de nye angriperene ut
....
....
....
Repeter x antall ganger

Dette oppsettet kan brukes på mange steder, bare skift bynavnene.

Omtrent ingen tar instances mer, hvor ble det av samarbeidsaspektet i spillet?
Ikke si at raid er samarbeid, det er svært svært sjelden.
Prøver man å queste selv ender det ofte med at man blir drept av mordgrupper som rusler rundt og stikker ned alt som har rød tekst over seg.
Skjønner ikke at folk gidder...tror de at de kommer til å bli Grand Marshals/High warlords? Da tar de skammelig feil. Etter det jeg har hørt så skal 1/1000 være Grand Marshal/High warlord. Hvilken rank man innehar avhenger av hvordan ens egne honor poeng står i forhold til de andres poeng.
Jeg tør påstå at det går fortere å anskaffe et helt epic sett ved å ta instances enn det gjør å oppnå høyeste rank for å få adgang til det epic utstyret. Vel å merke så må du også opprettholde ranken din for å kunne bruke utstyret som vil kreve kontinuerlig spilling. Grand Marshal/High Warlord settene er ikke SÅ mye bedre enn de epic settene man kan få i instances som Onyxia`s lair og Molten Core at jeg gidder å investere så mye tid på å skaffe de og vedlikeholde de.

At Blizzard i hele tatt prøver å forsvare seg med å si "Du valgte PvP server" er patetisk, dette er ikke PvP. Dette er random ganking og angrepsbølger som svinger frem og tilbake mellom to byer 24/7. De BØR åpne for transfer fra PvP til PvE. De kan ikke si at folk burde forstått at sånn skulle det bli.
210713​
Støtter deg helt og holdent igjen.

Her er det som skjer på burning legion

1. Mange drar til Southshore og danner raid
2. De angriper tarren mill
3. Motsatt faksjon har også et raid party som forsvarer byen.
4. Vaktene kommer og blir drept
5. Den forsvarende faksjonen tør ikke resse og logger av
6. Alliance står igjen og dreper vakter.