Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av The Creature@22.04.2005, 21.18
Skader nesten ikke? vaktene er 57 og de spawner forbanna mange, skal legge ut en screen jeg tok etterhvert, er det noe som dreper i gadget er det faen meg vaktene, de er syyyyke!! Syyyyke sier jeg!! forbanna homogoblins!
210200​
KØDDER DU???
Det er ikke en eneste levende alliance player i Gadget på Ravencrest!! Horde eier det stedet nå..
De vaktene spiller ingen rolle.. Horden dreper de ikke engang.. Et stort problem er dette:

H 1: angriper A 1 = vaktene slår H 1 en gang
H 2: angriper A 1 = vaktene løper og slår denne en gang
H 3: angriper A 1 = så denne

Så fortsetter de i ring.. Vaktene er dumme npc greier som blir forvirra med en gang..

Så jeg kommer meg ingen steder nå, kan like så godt delete charen min, rekker ikke hs'e og graveyard er campa av folk som vil ha gratis "Se, hu har rez sickness" cp........................................

PvE server anyone? :ehm...:

EDIT:


Slik så det ut 1 min før to lvl 50 mages kom og tok meg..
Hvem tror du overlevde?
Meg? Nei..
De to magene? JA!
 
De angriper den som attacka sist tror jeg... Er hvertfall slik at hvis man angriper en fyr og han slår tilbake flyr vaktene på han...
 
Nei-nei. Man har lov til å forsvare seg. Angriper man noen som har angrepet uprovosert kan man denge løs på ham så mye man vil.
 
Synes å huske at jeg leste noe om at vaktene beskytter den som har mest reputation i den byen du er, så en som har honored kan angripe en som er friendly, og vaktene vil angripe han, men hvis den som er friendly angriper igjen (populært kalt å forsvare seg), går vaktene rett på han.
Vet ikke om det er sant men...

Har forresten drept 60 stk. Gjenstår å se hvilken grad det tilsvarer. Det laveste kan jeg tenke meg.
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@23.04.2005, 01.32
Nope, det har man ikke... Ikke i Gadgetzan :sukk:
210328​
Du er vel friendly med disse søte goblinene, håper jeg? :D
Så liket ditt veldig mye i dag. :/
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+23.04.2005, 01.41-->
<!--QuoteBegin-The Creature
@23.04.2005, 01.32
Nope, det har man ikke... Ikke i Gadgetzan :sukk:
210328​
Du er vel friendly med disse søte goblinene, håper jeg? :D
Så liket ditt veldig mye i dag. :/
210369​
[/b]

Det er jeg, men ble faktisk bare drept av alliance 2 ganger, mens jeg tok 50 stykker:D

Goblinsa tok meg konstant...
 
I dag har jeg fått 2 hk!
Har for det meste questa i dag for å nå lvl 43 så jeg kunne få ny hatt =D



Men jeg kan i hvert fall være litt stolt av mine hk's, fordi jeg har vært solo ogkun drept folk over meg :kul:
Tok en lvl 49 warrior (han starta forresten(elsker når warriors tror de kan ta meg selvom jeg er lowbie for dem)) og en lvl 45 shaman! Go me...

Ble litt WTF når warrior'en ble IMMUN mot rootsa mine :svette: , men det var chill..

EDIT: i tilfelle noen lurer, det var en fyr på general som lurte på åssen man fjerne eye-liner best..... :confused:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Noen som er Horde på Bloodfeather? Jeg ble lei av all den ventingen på Daggerspine når jeg skal inn, så jeg har lagd en Troll Shaman på Bloodfeather. Jeg fortsetter med Human Mage på Daggerspine når ting roer seg ned der. Men altså, noen Horde på Bloodfeather?
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz@22.04.2005, 19.36
Første inntrykk av patchen er at den har ødelagt spillet totalt. Det er bare tanketom dreping. Det er som regel to situasjoner som kan skje:

1. Du blir overmannet 5 til 1 og drept, skills har ingenting å si.

2. Du overmanner dem 5 til 1 og dreper alle, skills har ingenting å si.

Enkelte områder går det ikke ann å queste i siden du blir stukket ned hvis du blir sett. Fantastisk Blizzard, forklar meg hva dere har brukt 6 måneder på. Jeg kunne ødelagt spillet for dere på en dag hvis det var ønsket deres...
210162​
Som sagt, mange amerikanere deler dine følelser:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4033433
(Herfra finner du masse linker til forskjellige forums hvor folk diskuterer denne patchen)
 
En i guilden min spurte om hvorfor blizz "Hadde ødelagt spillet" og om de skulle gjøre noe med det.

Han fikk "You choose a PVP server" Eller noe liknende tilbake.
 
Greia er bare det at når folk først valgte PVP serverene var det ikke snakk om honor system en gang.. Så det er en jævlig dårlig begrunnelse...
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz@22.04.2005, 18.36
Første inntrykk av patchen er at den har ødelagt spillet totalt. Det er bare tanketom dreping. Det er som regel to situasjoner som kan skje:

1. Du blir overmannet 5 til 1 og drept, skills har ingenting å si.

2. Du overmanner dem 5 til 1 og dreper alle, skills har ingenting å si.

Enkelte områder går det ikke ann å queste i siden du blir stukket ned hvis du blir sett. Fantastisk Blizzard, forklar meg hva dere har brukt 6 måneder på. Jeg kunne ødelagt spillet for dere på en dag hvis det var ønsket deres...
210162​
110% enig.

Faen er dette for noe "anti-gank" system? Oppfordrer jo bare til det.

Går ikke ann å levle, går ikke ann å gjøre noe. For uansett hvor du går, står det en gruppe med 20 folk og venter på å drepe deg.

Så drittsystem.
 
Spill om natta :rulleøyne:

EDIT: Insomnia for teh win :p
 
Hvir i IF finner jeg et-eller-annet-Buldretoe eller noe?