Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hvordan kan folk i det hele tatt si: Du valgte en pvp server, slutt og whine, osv..?

Honorsystemet kom nå, mens jeg var lvl 42 druid :mad:
Ikke mens jeg stod og valgte server..

Jeg digga åssen pvp'en var før.. Nå er det bare teit.. Er lei av å bruke over en halvtime på å komme meg ut av gadget hver eneste gang jeg må innom.. DET ER KRIG!

I dag fikk jeg dette slengt på det: "If you knew how to play your class and had good gear, you wouldn't have a problem and the Honorsystem would become fun for you"

BAH!!

Så spurte jeg han hva jeg skulle gjøre da, hvis en lvl 49 shaman kom og angrep meg mens jeg var i combat uten mana igjen (det som nettopp hadde skjedd)

Han svarte: "You chose to play on a pvp server"

Vil på PvE med druiden min!!!!!!!! :grine:

EDIT:
Sånt skjer når en dustete spill produsent velger å lansere et spill som ikke er ferdig, bare får å tjene mest mulig spenn!
 
Opprinnelig skrevet av Sancti@23.04.2005, 21.15
Får man kjøpt Collectors Edition i butikken igjen, eller var det den bare den vanlige utgaven som kom denne gangen?
210718​
Nei, man får ikke kjøpt CE igjen, men det følger med et ti dagers guest pass til de nye kopiene.
 
Lurtz, vi får ta litt instances etc. oss to^^
jeg ble 48 i dag og farma 20g, så brukte jeg alt igjen <.< lol..
 
I dag hadde alt roet seg ned igjen. Ting er tilbake til slikt det var før patchen, utenom litt økning i PvP, men det har stort sett vært jevne lag, og ikke noen spesielt mye ganking. Merker faktisk nesten at det er mer ære ute og går nå. Kan være fordi jeg holder meg unna Hillsbrad. Har hørt at det skjer slik Lurtz beskriver der, men kun der.

Tok noen instancer, og questet litt i Felwood. I Felwood var det noen hordes som questet, så det ble litt PvP med dem, men vi var jevne lag, så det var gøy.
Ble ganket av noen lvl 60, men det har jeg blitt siden jeg dinget 40 uansett, så det er ikke noe problem. Begynner å like honor-systemet nå.

Var forresten i Burning Steppes, og planla å renske altar of storms. Mulig jeg satt meg for høye mål, siden jeg bare var lvl 52 (53 nå), og det er lvl 56-57 der, men jeg prøvde.
Slik gikk det:

Ikke galt altså. hadde en lvl 45 rogue som hjelp på den første av de fem som er der, men han gikk offline. Klarte de 4 siste selv.
 
Hmm. Er level 51. Har lyst å starte i Burning Steppes. Hva quests er det som skjer i Altar of Storms? Virker som et interessant område.
 
Jeg så en demon hunter npc...meget...sexy.....
Bare lurte er det mulig og få tak i sånne våpen som han har ???
Warblades het de...viktigst vill de se ut som det samme ?
 
Honorsystem har ødelagt spillet på PVP servere, ihvertfall Sylvanas. Jeg har i dag sett det negative, og det positive i spillet:

For det første: Questing og grinding er nesten umulig, dette er såklart negativt, men vil KANSKJE roe seg ned etterhvert, når folk skjønner at det er like lett å bli High Warlord som det er å bli lvl 60 på en dag.

Det positive, i følge meg, er at du kan leve deg mer inn i spillet, man blir nesten redd når man ser horde bak skuldern sin mens man grinder, og man dreper "fienden" sin mer, og får mer en slags "krigs" følselse.
Såklart veier egentlig det negative opp mye mer en det positivet, og jeg synes at ihvertfall i starten kunne de som var grå bli flagget av pvp, så de ikke kunne angrepet deg, og visa versa, men "You choose a PVP server"

Over til personlig saker; endte dagen/natten med 300 Honorkills, ca. 200 av dem sammen med en rogue på lvl 35 (jeg var 32), så jeg forventer å få uttelling for de, samt de siste 100 i et kjapt raid rett før jeg logget av, etter hva jeg har hørt, er jeg en av de høyeste i HK-count på sylvanas, vi var nesten fult raid nå nettop, og den nærmeste meg hadde 250 HKs.
Får se i "the end of the week" som blizz sier, hvilken rank det står til. Er det noen som vet om"End of the week" betyr søndag, eller fredag (maintainance dag)?

uansett, me/druid FTW. Alle rogues må dø. Jeg eier ekle shammys og warlocks, takk for meg.
 
Eivind blir Rank1 snart. GØY DA!!! HI 2 U TOO! tipper jeg har mer contribution points enn deg. Meg 51 rogue og 54 druid dreper masse level 60s hele tiden ...

Critta faen meg nettopp 666 skade og ... :D
 

Novastrum

Feminist-elitist
Nå er jeg skikkelig glad for å være på en PvE-server. Før virket det artig med PVP, men slik det virker nå er det ikke særlig fristende. Jeg er selv på serveren Aszune, som er skikkelig kos. Overraskende mange skandinaviere der også. Virker som om 50% eller mer, er skandinaviere. Har ikke sjekka stats på hvor mange som er der, men det er akkurat passe synes jeg. Stemningen er også relativt god. Har alt i alt bare krangla én gang - med en "CS-fyr". En liten drittunge av en 15-åring og wannabe gold-farmer.

Det nye honor-systemet har gjort at det er raids overalt hele tiden, men siden det er PvE velger man selv om man vil være med på moroa. Nå kan jeg ikke se en eneste grunn til å være på en PvP-server. Det virker nesten som om den eneste måten å få dishonor-kills på, er å drepe sivile NPC-er.

Etter en times raiding idag tidlig fikk jeg 131 honor kills, men det spørs hvor mye disse er verdt :sukk:

Alt i alt. WoW er homo.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@24.04.2005, 01.57
Hmm. Er level 51. Har lyst å starte i Burning Steppes. Hva quests er det som skjer i Altar of Storms? Virker som et interessant område.
210788​
Jeg fant ikke noen quester der. Det var to vennlige NPCer ved siden av altaret, men de hadde ikke noen quester til meg, ikke engang et grått utropstegn.
 
Hohoho..
Oss på Emerald Dream (PvE) Dannet ett raid og slakta tarren mill i en liten stund, så presset horde oss tilbake til southshore, og vi presset til tarren mill igjen, men DA, DA endte det med at oss alliance stod midt i tarren mill uten en eneste horde fyr og slakte, så vi stod der og danset =D

Uansett, dette raidet skaffet jeg meg selv 120 honor kills =D
Gøy :D
 
JUKSEPAVER!


Søtinger. :D
 
Til mounten min fikk jeg låne 60g, som jeg slapp å betale tilbake. Etter det fant jeg en epic chestplate som jeg solgte for 45g ( en av de dårligste epic'ene)