Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Rart dere ikke fikk anti-stun trinket. Sikkert fordi om man ikke ambusher en lock, så er man taper?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Warlock suger noe helt forjævelig i PvP.

-De har ingen casting interruption beskyttelse talents, så de bruker en evighet på å kaste shadow bolts hvis fienden kommer innpå.

-Pets er mer eller mindre ubrukelige i PvP slik jeg ser det, enten så blir pet feared eller så ignorerer vi den og dreper warlocken i steden (Noe som går rimelig fort)

-Silencer eller earth shocker du warlock, så har han ikke en sjanse

-Dispel og heal gjør ikke saken bedre

-De må bruke soul shards, jeg skjønner ikke hvorfor de må streve med dette, det er en helt unødvendig feature

-De må farme soul shards i en evighet før de kan dra på raids

-Det enda vanskeligere å slå en undead karakter pga Will of forsaken

-De to siste pet`ene er ikke spesielt bra, det ender som regel med at de voldtar warlocken i steden.


Konklusjonen er ganske klar, warlocks er en svakere klasse enn de andre i PvP. De er gode til å solo grinde, men det er fordi AI`en er dum nok til å ta pet`ene.
De må settes opp i neste patch dersom de skal være brukbare i 1 v 1 PvP.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Har en kompis som whina om omtrent dde samme tinga, han har sluuta å spille WoW og begynt med Guildwars i steden...
Er et helvete og være hunter i PvP, mulig det er jeg som suger men da kan dere jo gi meg noen tips :tommelopp:

Edit: han var 54+ før han slutta!
 
Prest alene ekke mye morro...



Så ikke så utrolig lyst ut for øyeblikket...
Så jeg bare ga opp..
Så jeg bare satt der å lot dem gjøre ekle ting som å hoppe på meg..



Før de endelig bestemte seg for å dra sin vei.. Så jeg fikk levert noen q's :p

 
heheh :p Aj da :p , rett etter jeg går offline oxo :p
 
Morsomme er at jeg drepte denne fyren etterpå, uten store problemer, og jeg skriver nesten alltid nå jeg blir jaktet :D (litt stavefeil fordi jeg løp)
 
Nice glitch :blunk:



Det dere ikke får sett, er at det ser ut som humnan-dyret gjør noen litt nasty ting med, umm, "kyllingen"....
 
Hvor laster med ned denne CT-modden?
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@30.04.2005, 18.27

Er et helvete og være hunter i PvP, mulig det er jeg som suger men da kan dere jo gi meg noen tips :tommelopp:
214013​
En god hunter tar alle, men en dårlig hunter tar ingen. Les forumene på worldofwarcraft.com for å lære hvordan du blir en god pvp-hunter!

edit: så du lette etter ny bue. Rundt lvl 26 kan du få tak i raptors end med 12 dps av et quest i wetlands. Når jeg hitta 29 med min hunter gikk jeg over til gun's og kjøpte Ironweaver (17,3 dps) for 4g. Critta for 450 med vanlig skudd :tommelopp:
 
har rank 3, sergeant, på druiden min, men jeg spiller mest på shamanen nå. skal prøve å bli master sergeant denne uka, men jeg vil også ha Herod's shoulder på shamanen, har vært i SM 6 ganger allerede uten å få den >.<
 
Opprinnelig skrevet av Byakko+02.05.2005, 08.37-->
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@30.04.2005, 18.27

Er et helvete og være hunter i PvP, mulig det er jeg som suger men da kan dere jo gi meg noen tips :tommelopp:
214013​
En god hunter tar alle, men en dårlig hunter tar ingen. Les forumene på worldofwarcraft.com for å lære hvordan du blir en god pvp-hunter!

edit: så du lette etter ny bue. Rundt lvl 26 kan du få tak i raptors end med 12 dps av et quest i wetlands. Når jeg hitta 29 med min hunter gikk jeg over til gun's og kjøpte Ironweaver (17,3 dps) for 4g. Critta for 450 med vanlig skudd :tommelopp:
214580​
[/b]
Er jeg en god hunter da? :confused:
:D =D
 
Det har jeg hørt. Er det ikke mer slitsomt for horde? Eller? Mener at horde=slitsomt, alliance=enkelt? Eller kanskje jeg tok feil. Vi får jo den store fighten i SW Keep og greier. Får vi ikke bare nøkkelen da? :p Jeg tror ikke det ... bare håper. :D
 
I stad, ble jeg angrepet etter at jeg hadde sloss med et dyr, og hadde halvparten av helsa.
Jeg var på level 28, og hunteren var på level 33.
Han drepte meg :(

Så gjennoppliva jeg meg, og fant han løpende rundt.
tenkte "vatte hell lissom" og angrep.
Til med store overraskelse, var han griseenkel :D
Deilig å ta igjen :D