Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Update!

Jeg har 1005 honorpoints, er corporal, og har standing 2.
 
5240 ... standing 250 ... anti-fear-poly-trinket ... IMBA! Jeg elsker den. :KOSE:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Gnomeregan er vanskelig... Men det ordner seg nok! aldri gjort hele :( Men er det noen som spiller på Sylavanas som kan gi/låne/selge meg en bue med i alle fall over 10 dps?

Hvorfor er alle serverne nede? ALLE!!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Sjekk på server satus... alle er nede! Men det betyr vel bare at det ikke går an å logge inn og at det er mulig å spille! Faen heller... Er ikke første gangen :(
 
Helt umulig å gjøre noe på Dragonblight. Instances lagger som faen. Vi testa BRS, Scholo og Strat i det håp at de kjørte på forskjellige servere; men neida. Lag helvete. En group member lå 5 minutter bak oss i lag, det sier litt. PvP morro i hillsbrad var enda værre.

Eneste som funker nå er å Goldgrinde i zoner der det nesten er ingen er.

Huff.
 
Dette er galskap...
Jeg har en lvl 50 human warlock...på...en..pvp server.
Før var jeg en av de som forsvarte faktume at warlocks ikke var underpowerd.
Men denne nye trinketen er galskap ikke nok med at jeg må tenke på Wotf, den warrior skillen. Men denne trinketen gjør min nr.1 fiende UD rogues 90% immune mot fear og seduce under kampen.
Til de som lurer fear er warlocks ENESTE defensive spell.
Bortsett fra at vi kan sacrifice voidwakern vår for et dmg shield (som ikke et halvparten så bra som mages and priests engang)
Og i tilleg må jeg tenke på ting som soulshards og at end game petsa er en stor vits. Å ja vi er en kake av bugs.Har ikke bryd meg med og ta infernal questen, er over hodet ikke verdt det.
Og armor buffen vår trur jeg er den mest sugende i hele spillet.
....Og ja Eyonix (vår stemme til blizz) er en kødd og besøker cirka foruma våre vær tredje månde.
Og still blir vi nerfa vær patch som kommer. Viss du leser warlock-us foruma vill du se at vi har vært veldig tålmodige.

Bare ber om at vi får noen fix, polish neste patch eller anti-stun trinket.