Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Seadog: JEg spiller på Sylvanas. lvl 22 dwarf rogue. ^_^

^_^
Jeg har vel snart karakterer overalt jeg nå! :svette:
Et par lvl 7-13 på Sylvanas, og et tonn andre som nesten ikke blir brukt! :D
Ellers har jeg jo hoved fyren min på Emerald Dream som jeg spiller mest med.
Jeg spiller litt med lvl 9 mage på Sylvanas for tia egentlig...(Som alternativ karakter altså)
Kommer karakterer overalt egentlig. Ender vel opp med en alt på Burning Legion også :p
Må slutte med denne vanen og lage nye karakterer overalt..

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg er så lei av den powergrindingen til mage. Mages er easy-mode når det gjelder å sanke både experience og honor. Jeg sperrer virkelig øynene opp hvis jeg ser level 60 mages som ikke minst er Blood guard. Nå skal ikke jeg, som shaman, klage på hvor effektivt jeg får honor, det ville være litt drøyt. De jeg tenker på er warriorene, som blir zerged dersom de tråkker over "36 yard streken".
La meg også understreke at jeg ikke synes mages er direkte overpowered, det er heller måten honor blir sanket på som er veldig godt tilpasset mage og andre caster klasser. Det faktum at vi kan stå på 30-36 yards avstand å pøse ut skade som ikke ligner grisen er en enorm fordel. Hvis man derimot må inn i fiendenes rekker for å gjøre skade, så lever man vel i cirka 2-3 sekunder.
Når det gjelder den powergrindingen, så synes jeg det ganske enkelt må fikses opp, burde ikke aksepteres at en klasse skal levele fra 1-60 så latterlig mye fortere enn andre klasser.

Novastrum

Feminist-elitist
Hvilken klasse er tregest å levle med egentlig? Priest? Det føles iallefall sånn. :(
Blitt lvl 54 nå. Heldigvis elsker alle høylevelprester.

Nei, paladins er nok ganske tregt,de har liksom ikke no mer enn bare melee. Som går rimelig tregt til tider.
Det som er bra med Paladins er at de er som katter, de har 9 liv :D

Opprinnelig skrevet av Hakara@20.06.2005, 12.08
Andreas , på tide å dra på jobb esse?

Roguen min er ikke 55 enda engang , og sushi har ikke wow.
234691​
Nei...det er sant det jeg har ikke wow.....men men jeg tar deg i tekken jonas...eller burde jeg kalle deg hkara :blunk:

Men det var en morsom historie da

Seadog: Jeg kaller meg Affable. Lvl er du? class osv.

Jeg kan bekrefte at Paladins går tregt opp i lvl. Har en i lvl 43 nå og jeg har spilt i 8 dager og 13 timer... <_<

Har en lvl 22 og har spilt i ca tre dager og 5 timer. Hvordan legger jeg ann i forhold til dere andre?

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+20.06.2005, 04.49-->
Karl, du er Horde på BB? Jeg er level 60 rogue, og heter Jarlaxle. Tror jeg ser deg først om vi noensinne møtes. :trollmann:
<:
234652​
[/b]
Aw, dang.. Må puttle meg opp 7 leveler til, så tar jeg deg selv om du får det første slaget..
Opprinnelig skrevet av Seadog@20.06.2005, 13.47
Jeg har vel snart karakterer overalt jeg nå! :svette:
Et par lvl 7-13 på Sylvanas, og et tonn andre som nesten ikke blir brukt! :D
Ellers har jeg jo hoved fyren min på Emerald Dream som jeg spiller mest med.
Jeg spiller litt med lvl 9 mage på Sylvanas for tia egentlig...(Som alternativ karakter altså)
Kommer karakterer overalt egentlig. Ender vel opp med en alt på Burning Legion også :p
Må slutte med denne vanen og lage nye karakterer overalt..
234711​
Ikke Legion, Blade. ^_^

<!--QuoteBegin-Affable
@20.06.2005, 16.00
Har en lvl 22 og har spilt i ca tre dager og 5 timer. Hvordan legger jeg ann i forhold til dere andre?
234740​
Med Roguen min på Sylvanaas var jeg, uhm.. level 22 etter.. uff.. husker ikke, tror det var 2 dager og 7 timer, noe sånt.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Dete rdruids som visstnok er ranka som den tregeste klassen å lvle med... Paldins kommer da på andre plass, altså nest dårligst. Men 50+ skulle det gå ganske fort i alle fall! eastern plague grounds med holy rocker! spilte i party med en pala der som faktisk tok litt mer dmg enn meg., og det er ikke vanlig for å si det sånn! Spiller Hunter med Hurricane^^

Nå har jeg endelig fått ny RAM. Hadde bare 256MB tidligere, nå har jeg 1024MB. ^_^

Spillet kjører ganske knirkefritt nå, så nå kan jeg begynne å spille skikkelig.

Jeg må bare legge til, når jeg spiller, er det så lang vekk fra "Power-levling" som mulig, jeg bruker lang tid på å tuffse rundt, duelere, inspecte folk, finne groups, sitte på AH, professions.

Hadde en level 11 priest, /played: 1 døgn, 150 i Tailoring og 150 i Enchanting. :) Gøy.

Pøh.. Vist jeg virkelig setter meg inn for det, skal jeg levle fortere enn dere alle!

Men jeg nyter spillet, å levle fort er som å spise mat fort. Du skal NYTE WoW.
:firkløver: