Nå begynner jeg å bli lei roguen min, INGEN vil ha rogues i groups lenger
Umulig å få groups til ST eller noe annet instance, om jeg ikke vil hjelpe lowbies med deadmines.
Så, det sjakktrekket jeg gjorde, var å starte en UD warlock sammen med Lurtz og Toz på dragonmaw.
Opprinnelig skrevet av Ronin@21.06.2005, 21.28 Affy: Jeg har begynt å spille mer effektivt kan du si. Konsentrer meg fullt ut om quests, og ikke annet fjas.
Er det noen som kan gi meg en link til en god Mod/UI/Add-on? Spiller Hunter hvis det er noe som evt. skulle passe bedre for huntere...
Trenger vel ikke verdens mest avanserte men det hadde vært nice å kunne ha litt mer kontroll...
Er det noen som vet hvordan jeg kan få vist prisene på tingene jeg har i bagsa uten at jeg må snakke med en vendor? Vet at jeg hadde på Cosmos for en del patcher siden... Men Cosmos er jo blitt homo får det ikke til å funke:/
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@21.06.2005, 22.56 Er det noen som kan gi meg en link til en god Mod/UI/Add-on? Spiller Hunter hvis det er noe som evt. skulle passe bedre for huntere...
Trenger vel ikke verdens mest avanserte men det hadde vært nice å kunne ha litt mer kontroll...
Er det noen som vet hvordan jeg kan få vist prisene på tingene jeg har i bagsa uten at jeg må snakke med en vendor? Vet at jeg hadde på Cosmos for en del patcher siden... Men Cosmos er jo blitt homo får det ikke til å funke:/