Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Husk å skifte signatur hver gang dere klikker på et nytt emne, folkens. Faen så ubrukelig ...

Faen, å du lvl fort, da. jeg er lvl 22, og jeg lå forran deg i en liten periode for noen dager siden. :grine:

Nå begynner jeg å bli lei roguen min, INGEN vil ha rogues i groups lenger :(
Umulig å få groups til ST eller noe annet instance, om jeg ikke vil hjelpe lowbies med deadmines.

Så, det sjakktrekket jeg gjorde, var å starte en UD warlock sammen med Lurtz og Toz på dragonmaw.

Ph34r bishes.

Sushi, du pawner.

jo takk du, the creature er litt noobish altså! men men...

Hvis jeg skal begynne å spille wow...hva er best horde eller alliance?

hakara, stem på meg a pliiiiz,

Lurtz. For faen da. ANMERKNINGER???

Opprinnelig skrevet av Sushi@21.06.2005, 21.24
Sushi, du pawner.

jo takk du, the creature er litt noobish altså! men men...

Hvis jeg skal begynne å spille wow...hva er best horde eller alliance?

hakara, stem på meg a pliiiiz,
235164​
Spill Undead Rogue. da kan du pwne alle n00bsa og lage film om det etterpå. alle seriøse n00b pwnere spiller UD rogue. eventuelt paladin.

Opprinnelig skrevet av Ronin@21.06.2005, 21.28
Affy: Jeg har begynt å spille mer effektivt kan du si. Konsentrer meg fullt ut om quests, og ikke annet fjas.
235167​
Jeg har også begynt å spille mer effektivt. drite i qusests og bare pwne mobs.

dobbelpost ftw :tommelopp:

Jæveltango

Pepperoni Playboy
aah.. ikke verre altså ^_^.

For meg har det funket helt klart best å bare gjøre quests for å komme hurtig opp i lvl. Kanskje saken er en annen når jeg kommer høyere opp i lvl.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Er det noen som kan gi meg en link til en god Mod/UI/Add-on? Spiller Hunter hvis det er noe som evt. skulle passe bedre for huntere...
Trenger vel ikke verdens mest avanserte men det hadde vært nice å kunne ha litt mer kontroll...

Er det noen som vet hvordan jeg kan få vist prisene på tingene jeg har i bagsa uten at jeg må snakke med en vendor? Vet at jeg hadde på Cosmos for en del patcher siden... Men Cosmos er jo blitt homo :( får det ikke til å funke:/

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@21.06.2005, 22.56
Er det noen som kan gi meg en link til en god Mod/UI/Add-on? Spiller Hunter hvis det er noe som evt. skulle passe bedre for huntere...
Trenger vel ikke verdens mest avanserte men det hadde vært nice å kunne ha litt mer kontroll...

Er det noen som vet hvordan jeg kan få vist prisene på tingene jeg har i bagsa uten at jeg må snakke med en vendor? Vet at jeg hadde på Cosmos for en del patcher siden... Men Cosmos er jo blitt homo :( får det ikke til å funke:/
235190​
Her har du masse mods.

Opprinnelig skrevet av Lurtz@21.06.2005, 21.34
Sushi blir banned nå :)
235173​
Såpass.... :blunk:

Seadog: straks level 50.