Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Eh ... Druid? Hva spiller du egentlig nå? =O

Vil du ha alle? det husker jeg ikke.
Druid, Warlock, Priest, Warrior på Burning Legion
Warrior og Mage på Sylvanas
Shaman på Burning Blade.
Hunter på Stormscale
de jeg husker i farten... :svette:

de eneste classene jeg ikke spiller er Rogue, og Paladin. for de er homo.
men må nok prøve de en gang også :p

Hadde forresten det verste Temple runnet i hele verden nå nettop med Druiden min. Det var mange ganger jeg stod med mobs på meg mens jeg spamma chatten med at jeg hadde aggro på meg. mens alle de andre bare sprang rundt og loota. så halvparten av manaen min gikk til å heale meg selv. da vi kom til Jammal begynte folk og klage på at de var trøtte. noe jeg fant ut de virkelig var. da hunteren tok en Leroy og løp in i en flokk med drager og nesten fikk oss wipa.
litt senere disconnecta Palaen, noe som ikke var så ille. for da trengte jeg ikke heale han lenger. noe son gjorde at jeg aldri gikk tom for mana. så kom vi til jammal. uten pala. der tok hunteren nok en Leeroy og vi wipa.
kan noen finne på og tro jeg var glad? eneste droppet jeg fikk var en sugestaff, som av og til stunner folk i 3 sec.

Vil dere ha en update? Ja det vil dere.

Vis noen av dere lurer på om det går ann å lvle fra 53 til 57 på en dag, så har dere svaret her i egen person.

Satser på 60 til i morgen/onsdag.

Ja, det våpnet finnes foressten i spillet. Det heter "stining viper og er en low-lvl 1handed mace.

Uff.. Spilt i mange timer idag, bare fått 4k exp.. <.<

Goblin Dragon Gun er Veldig morro å stå i Orgrimmar med, alle "Wtf?" Ahhaa.. gøy..

*sove*

Yay Wotf nerf im ze happy !!

Mangler bare at blizz så får fingern ut av ræva og gjør noe med soul shard problemet så er warlocks i boks.

Eneste classen som må farme før PvP FTW!!!!!!!!

Opprinnelig skrevet av eivind2k@21.06.2005, 04.29

Vis noen av dere lurer på om det går ann å lvle fra 53 til 57 på en dag, så har dere svaret her i egen person.

234952​
<_<

Gleder meg til level 51, der warrior har fått en ny quest etter den siste patchen.
Drepe en level 62 elite, så jeg regner med at jeg trenger 4 level 60 til å hjelpe meg..men det blir ikke noe stress.

Belønninga er denne

Redigert: trenger vist raid

Var oppe i 62k i timen i nesten to timer =D

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@21.06.2005, 01.15
Mange av dere har kanskje sett den men dette er en jævlig barsk film am en Shaman  :D

Nerf ffs!
234931​
Det skal nevnes at han spiller mot sjeldent talentløse motstandere. Mange av de prøver bare å løpe vekk istedenfor å faktisk prøve å drepe han. Når han skriver at han dreper 3 level 60 folk, så er det jo 2 andre horde spillere tilstede som blir drept. Noen av paladinene han møter bruker ikke engang DS. Den ene warrioren han møter dual wielder, ja, det betyr egentlig at du ikke er interessert i å vinne en eneste PvP kamp.
Mange av de han sloss mot er 7 leveler lavere enn han.

Rogues kan ofte se halvdårlige ut i slike filmer, det er fordi de blir jumpet. En rogue som blir jumpet har allerede mistet en av de største fordelene sine, nemlig stealth. Stealth betyr som regel enten stun +2 combo points eller 1000+ skade. Så hvis rogue jumper motspilleren, da ser det som regel veldig annerledes ut. Et eksempel:

Jeg grinder i Deadwind pass, sitter å refiller mana og er nær full mana når en rogue cheap shoter meg. Deretter følger 2 sinister strikes som critter for 450 skade hver. Jeg får snudd meg og fyrt av en frost shock (cooldown på 5 sekunder), han sprinter, slår meg litt til og eviscerater meg for ukristelig skade så jeg dør. Jeg er altså dø før cooldownen på shocken min er nede... Hva skjedde med den vanvittig overpowered shamanen? Skulle ikke jeg bare ha sjokket han og slått han livløs med min windfury enchanted tauren manndom?

Ja, det var en liste over ting som gjør at argumentet til den filmen er latterlig. Jeg har sett mange PvP filmer, alle klasser ser ut til å være overpowered i slike filmer. Har sett rogues drepe 3 level 60 alene, det samme med warlock, mage, warrior, priest og hunter. Så da må vi vel trekke konklusjonen at alle klasser er overpowered?

Jeg vil si at så å si alle 1 v 1 fights er basert på player skill. Når jeg sier så å si, så er det noen matchups som er helt forjævelig for den ene parten. En rogue vil sjeldent slå en warrior som vet hva han driver med, en mage vil slite mot en druid osv.
Bortsett fra disse tilfellene så vil skill avgjøre. Dette er selvsagt sett at levelen til de som sloss er nogelunde like og at utstyrslevelen er nogelunde lik. Skal også nevnes at fyren i videoen har über utstyr. Han har Arcanite reaper, gift of the elven magi, shroud of exile og Gordoks handwraps som jeg kan se. Det er rimelig power gear.

Er veldig enig i det du sier. Men man kan også se på det fra en annen vinkel; Hvor ofte dukker det opp en bra priest/shaman/warlock/warrior-fraggmovie i forhold til mage/rogue?

Noen klasser er naturlig gode i PvP, noen har et naturlig overtak (Warrior vs. Rogue f. eks) men INGEN klasser er uslåelige

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@21.06.2005, 13.20
Er veldig enig i det du sier. Men man kan også se på det fra en annen vinkel; Hvor ofte dukker det opp en bra priest/shaman/warlock/warrior-fraggmovie i forhold til mage/rogue?

Noen klasser er naturlig gode i PvP, noen har et naturlig overtak (Warrior vs. Rogue f. eks) men INGEN klasser er uslåelige
234993​
Grunen til at det generelt sett dukker opp få shaman movies er vel at det er rimelig kjedelig å se på en shaman slåss i forhold til rogues/mages/warlocks osv. Jeg har sett en del filmer fra hver klasse, men det er klart mest av rogue/mage filmer, det har du rett i.

Du har også rett i at ingen klasser er uslåelige, men rogues skal få lov til å jobbe for maten når de møter en warrior som bruker retaliation :p

Opprinnelig skrevet av Crizpy+20.06.2005, 23.08-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@21.06.2005, 04.29

234952​
<_<

Gleder meg til level 51, der warrior har fått en ny quest etter den siste patchen.
Drepe en level 62 elite, så jeg regner med at jeg trenger 4 level 60 til å hjelpe meg..men det blir ikke noe stress.

Belønninga er denne

Redigert: trenger vist raid
234962​
[/b]
Det er ikke et warrior quest, det er et BG quest i Alterac Valley. Du trenger ca.40 51-60 folk for den questen! Et lite tips er å kite han over til deres base, da vil vaktene hjelpe med å holde horde vekk (ellr alliance hvis du er horde da)

Opprinnelig skrevet av eivind2k@21.06.2005, 12.41
Var oppe i 62k i timen i nesten to timer =D
234983​
Er så motiverende når jeg fighter meg igjennom levlene ved å drepe en og en, men den tæmme warrioren... :grine:

driiit kul shaman film, nå for jeg hvertfall lyst på wow!! :tommelopp:

Men hakara, gidder du å stemme på meg på slossspill forumet? pliiiz!!!

er en avstemming over hvem som skal få det! og jeg MÅ ha det,
Alle dere andre å! pliiiiz stem på sushi! :tommelopp:

Hva i helvete har det med wow å gjøre? Hold deg nogenlunde til topic...

Hvis du skal prate med hakara kan du ringe han eller sende han en PM... WoW emnene skal ikke brukes til å få tak i kameratene dine...

En gang så KNULLA JEG EN KJERRING I FITTA!!! HAEEHAHEHAEEAHAEHAEHHEHAAHEAE!!!

hva faen har det med wow å gjøre a? hvis du skal skryte så prat med noen andre! sikkert ikke sant uansett......

:ler:

Faen ta deg, Sushi, nå fikk du meg til å le høyt :D