Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

jeg har fucka opp døgnrytmen min fullstendig... jeg går (sitter) i en slags trance hele tiden. aldri skikkelig våken, men heller aldri trøtt. :ehm...:
og den t-skjorta var fet :)

Opprinnelig skrevet av Sushi@21.06.2005, 21.24
Sushi, du pawner.

jo takk du, the creature er litt noobish altså! men men...

Hvis jeg skal begynne å spille wow...hva er best horde eller alliance?

hakara, stem på meg a pliiiiz,
235164​
Human paladin er midt i blinken for deg! :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Hakara@21.06.2005, 21.23
Nå begynner jeg å bli lei roguen min, INGEN vil ha rogues i groups lenger  :(
Umulig å få groups til ST eller noe annet instance, om jeg ikke vil hjelpe lowbies med deadmines.

Så, det sjakktrekket jeg gjorde, var å starte en UD warlock sammen med Lurtz og Toz på dragonmaw.

Ph34r bishes.
235162​
For faen, start heller på Deathwing, med Crizpy. Jeg har også en level 12 UD Warlock der.

Ja, kom på deathwing a'!
Savner SG folk

Jeg synes det er trist at alle her inne er spredt over alle realms i world of warcraft. Selv spiller jeg human priest (shadow) på Burning Legion og synes det er greit nok. Jeg er lvl 41 akkurat, hvor bør jeg gå å queste hen? Prøver meg littegrann frem i STV, men det er flere 44-45 quests der. :sukk:

Forresten, å grinde er å..?

Opprinnelig skrevet av Epzilon@21.06.2005, 23.27
Jeg synes det er trist at alle her inne er spredt over alle realms i world of warcraft. Selv spiller jeg human priest (shadow) på Burning Legion og synes det er greit nok. Jeg er lvl 41 akkurat, hvor bør jeg gå å queste hen? Prøver meg littegrann frem i STV, men det er flere 44-45 quests der. :sukk:

Forresten, å grinde er å..?
235244​
Jeg questa i STV fra level 30-45..
Begynte i GG..en del greie quester på nessingwarys expedition, og i booty bay får du quester for høyere levler.
Hvis du ikke har tatt noe der enda, kommer du til å få jævla mye experince av powerquesting. Slett hele jævla loggen, og fyll den opp med alle questene i BB og GG, så risikerer du å ta fler flyer i en smekk :tommelopp:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Grinde er å drepe som oftest en spesiell type mob, helst humanoids som har bedre drops. Måte å få fortere xp, men det er ikke det mest spennende man kan foreta seg for å si det sånn...

ble 58 for noen timer siden, har ikke kunnet spille mer, da server var uber gay og jeg hadde 1000 ms.

I dag fikk jeg faktisk hele 4 16-slot bagger i DM, fikk litt spons fra venner, og kjøpte meg en slik:

Geklikken FFS

Aldeles ikke. Du må bare ha 800g =D

Da har jeg sletta et par chars.

De jeg kun har igjen nå er

Hakara, 54 rogue på burning legion
Kabuto, 48 priest på sylvanas
Qtpie, 12 warlock på dragonmaw.

Grunnen er at jeg gjerne vil ha de til 60, og da har jeg ikke så mange chars "å rømme til" når jeg kjeder meg. All den tiden jeg kasta bort på de andre charsa =(

31 mage
32 druid
25 hunter
m/flere

Opprinnelig skrevet av Hakara@22.06.2005, 00.32
Hakara, 54 rogue på burning legion
Kabuto, 48 priest på sylvanas
Qtpie, 12 warlock på dragonmaw.
m/flere
235272​
Samme servere. Alliance på Burning Legion, og Horde på Sylvanas, og Dragonmaw.

Sylvanas er vel den "ofisielle" SG serveren. der er det SG folk både på alliance, og horde.
Legion, er alliance, og Dragonmaw er horde.
:)