Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Danke ^^

Glemte bare å si CASTERS! BEWARE!



Edit: Hadde egentlig tenkt til å skrive "Fear me!", men det hadde liksom ikke gitt noen mening i denne sammenhengen. ^_^
 
Du var heldig med å finne han så fort, da jeg fanget han for første gang løp jeg rundt i en time før jeg skulle gi opp, men så såg jeg en Iron Vein, menst jeg mina det såg jeg Broken Tooth på Track Beasts.

En halv time senere Abandona jeg han. >.<
 
Er det noen som vet hvor det har blitt av serveren Azsune? Den ble plutselig borte, hadde noen karakterer der... :grine:
 
Opprinnelig skrevet av Karl@06.08.2005, 15.28
Du var heldig med å finne han så fort, da jeg fanget han for første gang løp jeg rundt i en time før jeg skulle gi opp, men så såg jeg en Iron Vein, menst jeg mina det såg jeg Broken Tooth på Track Beasts.

En halv time senere Abandona jeg han. >.<
248565​
Kanskje ikke så greit med en level 37 pet når du var rundt ... Hva var det? 57 eller noe? :p
 
Du har urettferdig flaks med settet ditt. Jeg har hverken sett chest, head eller kilt droppe enda =\
 
Okey!!

Er tilbake etter en uke ferie i danmark, så..
Noen som er snille og gidder og gi med en liten søt oppdatering?
Så slipper jeg og bla gjennom 10-12 sider og lese <_<

:)
 
Meh. En kar var bugga, homobugga, så vi gjorde han til leder for MC-raidet så han skulle komme seg inn. Viste seg at han var lagra til et annet guilds Molten Core-instance. Feans homofyr. De hadde cleara helt til Garr. Og vi skulle og gjøre det. Ødelegger MC for oss helt til Torsdag, om ikke en GM fikser det.

Homohomohomo.
 
Horde er ikke like stilrent og vakkert som alliance. Orc warrior= teh barskness, men alt er så uendelig stygt på den siden.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Av en eller annen grunn føler jeg at horde appelerer til en del yngre folk enn alliance. TØFT! Slemme monstre er kule!1!!!!11

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å få horde-charsa over 20... høyeste er vel 16:/
 
Tja. Mange unge folk er også "PALADIN! ROFL!!!". Går begge veier. Bare dumt å generalisere. Flest spiller Ally da, så det blir flere lolpatrols der.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@06.08.2005, 23.31
Av en eller annen grunn føler jeg at horde appelerer til en del yngre folk enn alliance. TØFT! Slemme monstre er kule!1!!!!11

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å få horde-charsa over 20... høyeste er vel 16:/
248688​
Ikke glem "jeg skal være Legolas" gjengen og den berømte 14 år gamle loladin gjengen da....

Tror det er rimelig likt fordelt for å være ærlig.