Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lolol. Teite Molten Core. Kom for sent, men må fortsatt være standby eller noe lollol. Teitz. Men. Kommer meg forhåpentligvis i gang i natt\morgen.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@17.08.2005, 21.19
Lolol. Teite Molten Core. Kom for sent, men må fortsatt være standby eller noe lollol. Teitz. Men. Kommer meg forhåpentligvis i gang i natt\morgen.
252590​
Du poster ofte at du forsover deg/kommer for sent til MC.. Er ikke flink med tiden, er du? :p
 
Nei. :D
 
Faen..
Jeg måtte restarte pcen, og nettet mitt ble disconnecta..
3000 i kø...Snakkes i morra! =D

Off-topic: Hvor var det man valgte iconer på mapper og "my computer" og alt det der? :p
 
Fri i morgen= spille hele natt. Først må jeg kose på Baron Geddon da, så er det vel en tusenvis lang kø. Huff.
 
Opprinnelig skrevet av Karl+17.08.2005, 21.09-->
<!--QuoteBegin-Crosis
@17.08.2005, 21.02
ARGH at jeg ikke har egen pese som funker sikkelig for tiden :/ snylter på nye pesen til foreldra mine. jeg var godt på vei i køen før det jævla folka skal begynne og mase -.- :(
252584​

Gå å se på litt teve da vel?
252588​
[/b]

sett gjennom litt under halv parten av Taken serien.. Har så lyst til og spille -.- .

Hi im Thomas, and im a WoW addict.
 
Det var seriøst bra!... LOLLER MEG I HJÆL LOLOLOLOLOLOL!!!

"Divine shield and Heartstone do not make a hero heroic"

:D
 
Lvl 3 Tauren Hunter!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D
En dags godt arbeide.... Nå gjenstår en av kompissa :p

wooohoooo:p
 
Hvor er det emnet som Hakara har siggen sin fra? Har lyst til å lese det igjen mens jeg sitter i køen :p
 
Så spiller folka her alliance eller horde på den nye serveren? (nå trenger ikke alle folka poste hva de spiller på, men heller si hvor mange som er på alliance/horde)

Prøvde å stikke innom istad men var jo bare svær kø!

EDIT: Glemte å skrive at jeg spurte om den nye serveren :p
 
Topp