Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Horde her i gården, Kaller med Reznor. Hersker totalt kaos utenfor the den. Syns faktisk dette er ganske så moro. Virker som at "alle" spiller. :)

Men nå datt jeg ut igjen... er bare 270 i kø nå.
 
Kom inn med en gang, jeg. Uten kø 'n' shizzle. =O
 
Fordi alle sover nå, kanskje? Ca. =O
 
Lolol, kl 09.00 om morran prøvde jeg å logge på, 550 i kø :<

Kontakt meg ingame om dere vil ha en guild, mener å ha endt opp i en ganske bra en.
 
Er i kø nå. I håp om å komme inn før jeg legger meg i kveld, og får faktisk startet med en karakter.
Hva er navnet ditt der Hakara?

1800 i kø :)
 
Står i kø nå igjen. :(

Haha, er lvl 49 på stormscale nå og duellet utenfor Orgimar. En haug av tilskuere så meg ta en lvl 58 UD warrior, alle lo og klappet for meg.
SÅÅÅ kom det den verste orc warrior med det verste epic settet rank 10 og hele pakka. Jeg vant med 1% ! hahaha. Han ville ha rematch, men jeg takket nei. Da jublet rett og slett alle og dette kan være startet på at jeg kommer inn i en av de beste guildene på servern.

Herregud jeg elsker mage. ^_^ <3

Edit : HAHAHA, den paladin vitsen var så jævlig rå! Det verste er at det stemmer.
 
akk den køen med fører at jeg ikke får spillt det lille jeg kunne f¨ått spillt ellers :/.

har nå en lvl 9 Rogue.
 

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Duke@18.08.2005, 16.14
Står i kø nå igjen. :(

Haha, er lvl 49 på stormscale nå og duellet utenfor Orgimar. En haug av tilskuere så meg ta en lvl 58 UD warrior, alle lo og klappet for meg.
SÅÅÅ kom det den verste orc warrior med det verste epic settet rank 10 og hele pakka. Jeg vant med 1% ! hahaha. Han ville ha rematch, men jeg takket nei. Da jublet rett og slett alle og dette kan være startet på at jeg kommer inn i en av de beste guildene på servern.

Herregud jeg elsker mage.  ^_^  <3

Edit : HAHAHA, den paladin vitsen var så jævlig rå! Det verste er at det stemmer.
252858​
Du ER i DEN BESTE guilden :(
 
Ooooh, jeg henger sikkert jævlig etter med trix til warrior, men lærte meg en syk combo i går:D

Kan bare tas hvert 30 minutt...

fyre opp battle shout, løpe inn i en klynge på 5-6 mobs som er samme level som deg eller 2 levler høyere, fyre opp retaliation og sweeping strikes, sette inn en clap og demoralising shout, pluss cleave her og der og en MS, da er fiendene ute av spill etter et par sekunder, greit å føle seg litt som en mage en gang i blant:D

Kanskje dette tipset kommer til gode til noen av dere som enda ikke har tenkt på det.... Sikkert litt opplagt, men men...

Sweeping strikes er hvertfall min favoritt:)
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@18.08.2005, 17.16
Var en warrior som laget en film om det for en god stund siden...den het "I win at farming"...eller no.
252928​
Un'goru crater farming :D haha nice altså..
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@18.08.2005, 16.47
Ooooh, jeg henger sikkert jævlig etter med trix til warrior, men lærte meg en syk combo i går:D

Kan bare tas hvert 30 minutt...

fyre opp battle shout, løpe inn i en klynge på 5-6 mobs som er samme level som deg eller 2 levler høyere, fyre opp retaliation og sweeping strikes, sette inn en clap og demoralising shout, pluss cleave her og der og en MS, da er fiendene ute av spill etter et par sekunder, greit å føle seg litt som en mage en gang i blant:D

Kanskje dette tipset kommer til gode til noen av dere som enda ikke har tenkt på det.... Sikkert litt opplagt, men men...

Sweeping strikes er hvertfall min favoritt:)
252921​
Retaliation, sweeping strike og cleave eier!
Jeg tok ut 15 hunder på level 57+, i DM. ble heala av en shaman, da.. men det er fett å se at du slår, critter osv på så mange samtidig :D
 
Hmmm...

Autowalk = Num Lock
gjør sånn at du alikevel blir afk og så disconnecter? Right?



Men hvis jeg bare skal en tur i butikken, og bestemmer meg for å legge noe på pil tasten fremmover... Som mobilen min passet utmerket til fant jeg ut..

Vil jeg bli disconnected da?
 
I'm so in love with my warrior right now:D

Lord Alexander's battle axe, retaliation, sweeping strikes og overpower, klare favoritter:D Har blitt 51 nå,tviler på at jeg blir 60 med det første, drar avgårde på folkehøyskole til søndag og jeg tror ikke det blir mye WoW der...:sukk:
 
Du blir afk om du gjør det ja, det som folk gjør er å putte noe på f. eks. W og A , så løper du i sirkel i "inn" eller hvor du vil...evig mange som gjør det.