Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@20.09.2005, 02.55
Hva mener du med "alene"?
262729​
Noen av de i guilden hadde vært med på å kjøre noen få MC raids med en annen guild. Så med alene så mener jeg at det utelukkende var medlemmer fra guilden vår og at det ikke var 50% fra en annen guild.
 
Ah. Ganske bra gjort. Har man gode ledere er Molten Core noe av det artigste i spillet.
 
Guilden min suger balle. :< Så langt har vi bare tatt Luci, og Magmadar ned til 60% (u.u). Håper det forbedrer seg etter hvert, vi har vært i MC 4 ganger nå, Luci ned 2 ganger, men alltids wipet 2-3 ganger før vi klarte det.

Uansett, jeg møtte Jarlaxle i AB en dag. =D På tide å grave frem min gamle /target Jarlaxle macro. Vi eide forsåvidt den runda, egentlig alle rundene jeg spilte. Kom med i en nogenlunde godt organisert gruppe, så vi bestemte oss for å fortsette å spille flere ABs, satt et par timer og vant alle rundene. :))
 
Vi eide forsåvidt den runda
Nåja. Eide ville vært å total dominere runden, noe jeg ikke kan huske dere gjorde. Men dere var bedre.
Vinner litt, og taper litt. Dumt at det er så mange idioter på alliance.

Er så lei av å innbitt kjefte på en med-rogue om at roguer er fantastiske som duo-forsvarere ... men neida, her skal vi ninja både dit og hit i hytt og pine, uansett om det passer seg eller ei.

Fantastisk BG, da.
 
Huff, jeg hater AB når folk er så dumme :/

Guildraid ftw ^^
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@20.09.2005, 12.24
Vi eide forsåvidt den runda
Nåja. Eide ville vært å total dominere runden, noe jeg ikke kan huske dere gjorde. Men dere var bedre.
Vinner litt, og taper litt. Dumt at det er så mange idioter på alliance.

Er så lei av å innbitt kjefte på en med-rogue om at roguer er fantastiske som duo-forsvarere ... men neida, her skal vi ninja både dit og hit i hytt og pine, uansett om det passer seg eller ei.

Fantastisk BG, da.
262772​
Jojo, men vi vant vel rundt 2k-1k? Husker ikke, spilte mange runder med det gruppa, vi tapte nesten en gang når vi møtte en "fixed group", vant 2000-1950. :> Men ja, morsom BG, men rep går treigt fremover. >.<

Kan ikke jeg og du møtest en lite øde plass, nær en graveyard, så tar vi litt fair 1v1, eh? =D
 

EagleJin

Bear Necessity


weeeeeee :D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Noen som vil gjøre Rhok'Delar questet mitt? :p Er for lat til å orke set sjøl.

Med guilden min på Sylvanas går samtlige MC bosser ned som en lek, til og med Ragnaros. Bare klart første boss i BWL som forresten er balle vanskelig!

Bare synd jeg nesten aldri får være med:/
 
Kan ikke jeg og du møtest en lite øde plass, nær en graveyard, så tar vi litt fair 1v1, eh? =D

Er jo ikke Fair når du veit jeg kommer da, tassen. :rulleøyne:
Vent til jeg har mer epixx. =D
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+20.09.2005, 15.19-->
Noen som vil gjøre Rhok'Delar questet mitt? :p Er for lat til å orke set sjøl.
262816​
[/b]
Ja! Vil gjerne prøve på det før jeg får det selv. xP

<!--QuoteBegin-Kozeloz
@20.09.2005, 16.29
Er jo ikke Fair når du veit jeg kommer da, tassen.  :rulleøyne:
Vent til jeg har mer epixx. =D
262828​
Jammen, vi sier et sted, klokka x, så møter jeg opp der, så kan du ambushe ræva av meg vist du vil, jeg vet ikke at du kommer da? :)

Edit: Og jeg er 100% uepix, så du har en fordel!
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@20.09.2005, 21.15
Disconnected og unable to connect... Bare meg eller? AB skulle akkuart til å starte og greier :(

REdigert: fem minutter og inne igjen, tjohei!
262886​
Har du telenor?

samme skjedde med meg, men her var det 550+ kø, og vi buffa oss opp til 5. boss i ZG, tipper jeg rekker det... :tommelned:
 
Skjedde med meg, jeg får ikke connecta nå.

Rett før batgirl i ZG, selfølgelig.................NEGER
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg har Telenor ja... Far som betaler så jeg orker ikke bry meg. Hadde ikke hatt det hvis jeg kunne valgt i alle fall. Nok en seier i AB. Alliance regelrett knuser Horde i AB, i alle fall på Sylvanas:> Det er gøy fått 42k honour allerede denne uka, blir vel en del i dag og :D
 
Vel, Method / Dark gruppene tar som oftest pickup gruppene. Men jeg har ikke tapt en gang med Atmosphere gruppene, og når jeg er med i gruppen til Faraji/Psygoat/Zimah.

Alliance tapte alt av bg på sylvanas, så de måtte sette opp et fast bg team for å slå noe, nå må horde sette sammen enda et fast BG team for å slå deres igjen. Hadde vært mye enklere å bare la oss vinne som før =D

(42k honor tilsvarer vel 80-90k honor på horde siden, ihvertfall for å ranke 6-7/7.8)
 
Jaja...jeg var 1\4 inn i rank 7 forige uke, og denne uka før jeg 204.000 honor, men fortsatt litt igjen til rank 7..
JESUS
Trur det har noe med å gjøre at noen spillere på serveren har 800.000 honor i uka.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Lvl 50 etter.... 9 dager og 3 timer. Bra? ^_^

Føler at det har gått ganske fort for meg, men herregud er jeg lei av at svenske jævler skal spamme ned General chat over alt. Zalgin deserves better! :(

Har noen info over når kopiering til hvilken som helst kommer, eller om det i det hele tatt skal skje?
 
Det er garantert (av Blizzard) at det kommer. Men man må betale litt.