Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

"de bonusene"? Hvilke bonuser er det? Vi snakket bare om +6 magic spells...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Affable@19.09.2005, 15.49
"de bonusene"? Hvilke bonuser er det? Vi snakket bare om +6 magic spells...
262542​
ja, du har forskjellige varianter av slikt:

- + up to x healing and damage
- + up to x healing
- + up to x damage
- + up to x <school of magic> damage

Jeg tenkte jeg bare skulle utdype litt om hvordan det faktisk fungerte jeg, og samtidig vise at +damage/healing langt i fra er dårlig.
 
Fant ut av Stealth greia, i key bindings finnes det special action bar 1 (default satt til ctrl + f1)
bare skifta den =) (i tilfelle noen andre vil ha samme)
 

EagleJin

Bear Necessity
Den lilla streken er nesten helt på topp...
Bare 4k igjen til det første magiske tallet (40)...

**BZZZZZ**YOU WERE DISCONNECTED FRM SERVER**BZZZZZ**
Og så får jeg ikke logget inn igjen... :grine: :(
 
Kanskje litt stygg, men altså.

"Kan du sjekke hvor jeg finner UIs?"
"Kan du se når neste patch kommer"

Ubrukelige spørsmål som du selv kan svare på like fort er ikke vits å stille.
Og Crizpy, du er vel den siste (kanskje foran master kid da) som bør pirke på andre, spøk eller ei.

+dmg er et utrolig teit system, jeg hadde "godtatt det" om man også kunne få +dmg våpen. Altså, istedenfor dmg (høy dps, base dmg etc) på et "castervåpen" var det f. eks 40-60 magic dmg" eller noe liknende, skal warriors og rogues ha høyere dps, tar de det på våpnet sitt, castere må spre det ut på gearet.
 
Når kommer neste patch a? Hørte noe om neste uke?
heroclass? hehe.

Ok, kanskje litt irriterende. Men ikke alle er like oppdaterte som deg da, Eivind. :flau:
 
Såklart er de ikke det, man da ber du ikke andre om å sjekke det for deg, fin regel det der :trollmann:
 
Hvorfor har det seg at jeg som oftest taper mot rogues, shamans og gode druids? Fordi spillet ikke er ment for 1vs1.

Hvorfor har det seg at jeg oftest vinner mot rogues, shamans og ofte mot druid også? Jo, dette er grunnnen : Jeg har duellet i faen meg i flere dager sikkert. Og for å vinne så må man tape, det tok meg 500 tap å se åssen jeg skal ta en shaman, det samme med rogues. Inatt duellet jeg 4 timet mot en hunter og lærte nye taktikker som er insane, men er på jobb så jeg poster detaljer senere. Og ja, jeg duellet end games Shamans.

Jeg skal poste en stor post senere, den seriøst verste frost magen på stormscale kan du si mildt sagt nøt respekt inatt.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@19.09.2005, 19.34
Og Crizpy, du er vel den siste (kanskje foran master kid da) som bør pirke på andre, spøk eller ei.
262615​
Ja.....vel.

Og Eivind, du er vel den siste (kanskje foran master kid da) som bør...oppføre seg sånn.
 
Opprinnelig skrevet av Duke@19.09.2005, 19.58
Inatt duellet jeg 4 timet mot en hunter og lærte nye taktikker som er insane, men er på jobb så jeg poster detaljer senere. Og  ja, jeg duellet end games Shamans.
262627​
Brukte du 4 timer på å finne ut Crippling Poison = You win?

Edit: Vil ikke calle det insane akkuright heller da.

Edit2: Du har ikke rogue nei. :ehm...:
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz+19.09.2005, 15.17-->
<!--QuoteBegin-Toz
@19.09.2005, 15.05
- Frostshock crit you for 1506
- You die
262528​
1503 faktisk siden instant casts teller som 1,5 sec cast og da gir maks 43% (1,5/3,5 (3,5 casts er utgangspunkt for 100%)) av bonusen. /Pirke :p

Dette er da hvis frost shock critter for 1500....noe som tilsier at du må ha rundt +400- 500 damage på gearet ditt cirka...
262534​
[/b]
Beat me too it :(
Er mage så dette kan jeg :D
 
Og der kom det voksne aspektet som passer din karakter så bra vet du, Crizpy ;)


Nei, spillet er ikke balansert 1vs1. Men det er fortsatt ikke umulig å ta dem. Selv har jeg tatt druids med fult cenarion og staff of dominace i duel. Jeg har tatt shamans med ten storms headgear og fult mc-set. Poenget mitt er, i duel forventer du ALT, og er klar for det meste. Ta f.eks shamans (min favoritt =D), shamans har en naturlig fordel mot mange klasser i duel pga de mange forskjellige skillsene de har. Men du som f. eks rogue, eller mage er forbredt på hva han gjør, såklart legger han ut en grounding totem, holder du rangen din klarer du å få den bort og polye han fort nok, klarer man dette, burde man ha seiern i sin hule hånd. (Ihvertfall som arcane/ice)

Men, hvordan reagerer du når du setter deg ned etter å ha drept en mob i western plaugelands, drikker deg fult opp, så får en uventet ambush i ryggen? Eller en frostshock for den saks skyld. Dette er for meg pvp. Det er her jeg baserer min tolkning på "rettferdighet og blanse" innenfor wow, fordi det er nettop det blizzard klassifiserer som PvP.

Hva gjør du når du mister halve livet ditt i løpet av en ambush? Hva gjør du når windfury proccer deg for 2k? Her handler det om å tenke raskt og gjøre de riktige tingene til de riktige tidspunktene, driter du deg ut, har du tapt, det er PVP for meg. En duel er en duel. Hvordan skal en rogue duellere? Om en rogue ambusher meg for 1.5k når jeg selv vet det kunne jeg ikke brydd meg mindre, jeg har mana shield som demper dmgen med 600, og mana ruby som får opp manaen min igjen. Ice block - frost nova for å komme meg unna, er jeg heldig har ikke stakkaren preperation engang, og får ikke vanisha to ganger.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Guilden vår satte akkurat server rekord :D Guildens første uke alene i MC, og vi tok Lucifron, Magmadar, Gehennas, Garr, Geddon, Shazzrah, Golemagg og Sulfuron, det tror jeg vi skal se oss rimelig fornøyd med :)

Kan også nevne at det ble gjort over 5 runs, hadde pause 2 dager.
 
Hva mener du med "alene"?