Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Drauden

SGs kollektive lillebror
Spiller på Stormscale. Men koster den portalen noe da? Den hvor vi kan bytte til nye servere? Og betaling med real pæng?
 
Ja, mest sannsynlig. Målet til Blizzard er at alle serverne skal være like store.

Jeg synes de burde stenge noen servere snart egentlig, enkelte low populated servers går virkelig dårlig, en av serverne som kom samtidig som sylvanas har ikke begynt på MC enda, og har konstant low pop. spillerne burde heller bli fordelt på andre servere.
 
Nå er det ubrukelig lagfaen på Deathwing igjen...alle på serveren har 2k i ping. Regner med at den er nede om ca 30 minutter.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@21.09.2005, 04.07
Ja, mest sannsynlig. Målet til Blizzard er at alle serverne skal være like store.

Jeg synes de burde stenge noen servere snart egentlig, enkelte low populated servers går virkelig dårlig, en av serverne som kom samtidig som sylvanas har ikke begynt på MC enda, og har konstant low pop. spillerne burde heller bli fordelt på andre servere.
263033​
Hahahaha det er kjipt ass.. jeg som syntes Sylvanas var en kjip server :blunk: ... Stakkars de som virkelig satte seg inn i karakteren på den serveren!
 
hva er kjipt med sylvanas? somregel ikke så folksomt der vel?

edit: ok, tok poenget. men etter min smak er det mye mye bedre enn ekle servere som burning legion der det som regel er så masse lagg at man ikke kan gjøre noe :ehm...:
 
Og nå går guilden min til helvete. Nå har et par forlatt guilden, grunnet lite fremgang i guilden. Jeg er enig med dem, men problemet er at det er de som noen gang har holdt noe håp for guilden i det hele tatt, nå er vi bare en gjeng med norske "nubs" og en halveis dårlig guildleder. Jeg har fått tilbud om å joine en stadig voksende guild, med mer eller mindre erfarene folk.

Men så har jeg holdt meg med disse folka helt siden level 15, selvfølgelig folk har kommet og gått, men det hele startet med The Beaver Foundation som var en middels stor guild en god stund, senere ble den skandenavisk, vi fikk en ny guildmaster og skifta navn til Im so Hordy mens vi merget oss med "Fluffy pwners".
Im so Hordy (som forsåvidt fortsatt eksisterer) varte en liten stund, før vi merget oss med The Bone Collectors, altså, Hordy ble søsterguilden, og alle 55+ joinet den nye (og nåværende guilden) Sinister Sircus.

Yesh, det var guildhistorien min. :<

Uansett, burde jeg holde meg til den nå stadig tilbakefallende guilden, eller skal jeg joine en stadig voksende guild med mer erfarende spillere?

Sikkert dårlig skrevet post, dårlig tastatur og jeg er trøtt. :))
 
Tja, hvis du fortsatt vil spille en del på denne karakteren og få litt epic shizzle og slikt, ville jeg jo joinet den stadig voksende guilden med mer erfarte spillere.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
AAAAARRRGH!!!

Første try i Mauradon, gikk ganske fint i... 30 min. Så droppet Robe of Insight, og jeg som var den eneste cloth'ern er der, så jeg trodde dette skulle gå fint.
Rollet en dårlig need, og rogue <Greed>, Shammy <Greed>, Warrior <Greed> og Hunter rolla 76 <Need!!??> ??? Ble selfølgelig helt fra meg, og vi spurte han hvorfor faen han rolla need. Han sa ''i need money, ffs, wht do u think?''


Kanskje hvis jeg prøver 50 ganger til så dropper den igjen.... <_<
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
... AAAAAAARGH! Fy faen for en grisk hunter jævel! :(
 
HUNTR WEPN!
 
Det er sånn folk er. Jeg roller som regel på alle BOE epics i pickup groups, siden jeg vet at de ville gjort det samme mot meg, jeg har aldri fått ha en epic i fred. Hverken Warden staff til druiden min, eller glowing birghtwood til magen min. Jeg har vunnet 2 epics jeg ikke fortjente, og jeg bryr meg ikke stort, ga begge bort til folk jeg kjente som både fortjente og trengte den mer. Eneste tingen man kan gjøre er å ta igjen.

En gang jeg og en guildie var i scholomance, droppa bone ring helm, og druiden trengte den, men siden han hadde ghostshroud (egentlig ganske dårlig til druids som healer) "trengte han den ikke" ifølge den andre warlocken. Så vi ble enige (jeg og druiden) om å ninja dreadmist masken hans om den droppa, det gjorde den, og jeg vant den. Etter det forklarte vi situasjonen til ham, for å så følge etter han i 10 minutter og paste dreadmist masken i say, var et greit plaster på såret til druiden ihvertfall :)
 
Hurra...

Etter å lagt grisemye tid i å få bra våpen så skjer dette...

Spinal reaper blir vel det beste våpenet nå
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Bra for fury warrioren min. I fremtiden. Whatever.
 
Trur jeg skal ta en respec sjøl..nå blir you quel-serrar greia på 2.6
 
Glimrende. Det er litt latterlig at Barman Shanker kan måle seg med Gutgore Ripper, som er et epic FAENSHELVETESJELDENDRITTMØKKFAENSKAPSDROPPFAENSDRITTJÆVLAMØKKFAENSDAGGERSOMALDRIVILFAENSDROPPERNOFUCKINGHUNTERNINJAHORE og sånn.
Synd for alle som farma som et helvete for å få AR, og TUF? Nå blir det bare mye større kvalitetsforskjell på epic, og blue, som da er mest logisk.

Også et steg i riktig retning for at melee ikke skal bli MER imba i forhold til casters i end-game.
Føles fortsatt veldig urettferdig ... gleder meg ikke akkurat til å finne ut hvordan det kommer til å fungere i praksis.
 
Faen jeg som likte TUF'en min så godt.
:grine:

Næh, får vel skaffe meg en spinal reaper så fort som faen
 
Nå som vi snakker om spinal reaper, blir en del trys på ragnaros i morgen med guilden min, mest sannsynlig får vi rakkern ned denne gangen, håper jeg :D
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hva pokker feiler det WoW nå? Serverstabiliteten er ikkeeksisterende.