Jeg var med på det som definitivt må være blant de beste comebackene i WoW's historie i dag. Det var i AV, og det var virkelig utrolig at vi klarte det. Alliance hadde tatt over absolutte alle basene, og tatt ut bunkerne og tårnene våres. De var inne i basen, og det enorme snømonsteret og en helvetes irriterende flyvende griffin ting dreiv å hakket på oss. Men litt etter litt kjempet vi tilbake, og ved hjelp av dristige stunt og gode taktikker fikk vi litt etter litt tatt tilbake, til vi slutt vant

. kampen varte i ca. 5 timer, og jeg fikk nesten 900HK. Kom også på 7 eller 8 plass ^_^. Helt utrolig at vi klarte å snu fra det at de hadde alle basene, til at vi vant, kan bare tenke meg hvordan Alliance følte seg da.
Hadde også et par gode PvP kamper der, blant annet hvor jeg klarte å ta ut både en 60 hunter og en 60 mage alene.
En annen gang som også kanskje var den mest deiligste PvP-hendelsen hittil, var når Alliance prøvde å ta over en av graveyardsene. Blant de mange som var der var det en rogue som var på meg, og når jeg hadde
10 hp igjen, fikk jeg en windfury som drepte henne, så satt jeg ut en fire nova totem, gikk bort til dwarfen som prøvde å capture graveyarden, slo til med en windfury med crit og en frost shock, drepte han, og deretter går fire nova totemet av, og dreper to til. Graveyarden er reddet, jeg tar NS+Healing wave og Stigasingh saves the day igjen

.