Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

<div class='quotemain'>
Shamanen min kommer antakeligvis inn i en guild som heter Nefarious II på mandag (vet ikke hvor godt Kairne liker dette, men :rulleøyne: ). Ganske bra, driver med ZG, Onyxia, ganske langt inn i MC etc. Synes også det var ganske tøft navn :p .
[/b]
For all del, Spellbound gikk dit så hvorfor skulle ikke du dra dit?
De har en hel haug med totalt idioter og forbanna tullinger, men joda. Vis det er MC, Onyxia og ZG du er ute etter er nok det en super guild :)
Ha det gøy der, Shaman min er PvP specced og PvP skal den forbli. -Mekke pvp guild-
[/b][/quote]

Ye, største grunnen til at jeg joiner guilden er fordi kompisen min er der lxzm ... Men guild vil jeg ha for å skaffe noe 1337 våpen og slik, senere går jeg bare PvP. Plass til meg i guilden din da? :blomster:
 
Alice: Fått Gametime nå?
 
Jaja Kairne. Har gitt mg i Jotun nå og har fått spot i Grudge. så det blir bare PvP fra min side fra nå av
 
Hva med Sindre, kommer han til å spille?

Ikke det at der batyr noe. PC-en min er herpe. :(

:p
 
Hva med Sindre, kommer han til å spille?

Ikke det at der batyr noe. PC-en min er herpe. :(

:p
[/b]
Bare sånn får ... Å si det liksom.


Fin setning.



Level 56 :trollmann:
 
Jeg skal kanskje til MC med guilden til helgen, og jeg lurte på om noen kunne anbefale noe fire res gear for shamans, som ikke koster helvetes mye eller er halvveis umulig å få tak i?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Drakefire epaulets -Dropper på DM arena bossene og ofte som ekstra blues på Onyxia

Pyremail wristguards of the X -Dropper på Lord Incendious i BRD. Hvorvidt du får +int og +sta eller en annen kombinasjon av stats er random.

Drakefire amulet -Reward Onyxia quest

Royal seal of eldre`thelas -Hvis du får tak i shaman boken i DM

Dette er da noe, du trenger egentlig ikke noe særlig fire resistance i MC før Ragnaros som shaman vil jeg tro. Som priest hadde jeg 7 fire resistance gjennom hele MC helt til vi skulle ta Ragnaros. Prøv å få deg tier 1 epic leggings og helm, så kan du eventuelt sette libram of resilience på de (+20 fire resistance på head eller legs). I tillegg så vil du få MC quest rewarden etterhvert (ring med ok stats og +15 Fire resistance).
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Yay! :)) Takk for hjelpen, Lurtz! Forresten, hvor mye Fire res burde en shaman ha for Ragnaros?
[/b]
Det vet jeg ærlig talt ikke, jeg spiller alliance med priesten min så. Jeg regner vel kanskje med at shamans er healers, og da vil jeg si at 120-150+ unbuffed bør være godt nok. Sist gang jeg drepte han hadde jeg 170 unbuffed (ingen paladin i gruppen, bare druid buff), og det var null stress. Da healet jeg damage dealers da, så jeg stod bak beistet, kanskje litt mer hvis du skal stå nær tankene.
 
MT/OT må nok ha 250+ FR

Melee må ha 150, ihvertfall om de skal tanke sonns of flame
Ranged kan faktisk klare seg med 30+ fr, selv hadde jeg 100 med magen min, og jeg følte ikke at det hjalp.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
MT/OT må nok ha 250+ FR

Melee må ha 150, ihvertfall om de skal tanke sonns of flame
Ranged kan faktisk klare seg med 30+ fr, selv hadde jeg 100 med magen min, og jeg følte ikke at det hjalp.
[/b]
Main/Off Tanks må nok ha 250+ ja, men healerene deres klarer seg med betydlig mye mindre. Ranged og healers kan klare seg med lav FR ja, men det hjelper å ha litt. Jeg har prøvd han med lite FR, det går, men sjansen for å få en ubehagelig overraskelse i form av skade eller av å bli sprengt til himmels er større. Det hele går mye greiere og glattere hvis folk har litt FR, det er jo ikke akkurat vanskelig å skaffe gear som gir 100+ FR unbuffed.
 
Hail 193 FR unbuffed.

Ragnaros er søt.

Jeg føler at forskjellen på f.eks 150 FR (buffa da) og bare 60 er lik null. Man må over 200 før det virkelig har noe å si. Eller er det feil?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Hail 193 FR unbuffed.

Ragnaros er søt.

Jeg føler at forskjellen på f.eks 150 FR (buffa da) og bare 60 er lik null. Man må over 200 før det virkelig har noe å si. Eller er det feil?
[/b]
Med tanke på at det regnes ut med en eller annen formel så har det nok noe å si ja. Jeg følte i hvertfall en relativt stor forskjell på å ha 180 i forhold til 100.