Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

I teorien. Hvis man har mye nok FR, ville man blitt immune eller noe i den duren mot all fire dmg?
 
Nei, du kan ikke absorbere mer enn 75%, men grunnen til at tankene skal ha rundt 3-400 FR buffa, er fordi de kommer til å resiste mange av de knockback greine.

Vi bruker 2 tanker på rag. begge sloss om aggro, og taunter om hverandre..kjangsen for at begge får knockback samtidig, er veldig veldig liten. Trur de har over 400fr buffa.
 
Pre-Test Realm Patch notes er sluppet, og bekreftet av den Amerikanske CM-en Caydiem.

De kan leses her og Caydiem bekrefefter de her

Noen hovedmomenter.
The Gates of Ahn'Qiraj

The Gates of Ahn'Qiraj will house two massive, unique dungeons -- the Ruins of Ahn'Qiraj, a 20-man raid dungeon, and the Temple of Ahn'Qiraj, a 40-man raid dungeon. As players delve deeper into the mysteries of Ahn'Qiraj, they will discover revelations of the Silithid infestation and their shadowy masters, the Qiraji. Players will have to complete a world event of massive proportions before they can open the Gates of Ahn'Qiraj on their realm.
***During the public test of Ahn'Qiraj, the world event to open the gates will be accelerated to allow testing of the dungeon content.***

Linked Auction Houses

Players will now be able to buy and sell goods with greater effectiveness using the Linked Auction House system. Auction Houses in Orgrimmar, Undercity, and Thunder Bluff will now share the same pool of Horde player-created auctions, and Alliance players will find the same to be true when visiting Ironforge, Stormwind City, and Darnassus Auction Houses. This system has been expanded to support the neutral Auction Houses as well. Tanaris, Everlook, and Booty Bay will all be linked for players of both factions to access. In addition, the "Looking for Group" and "Trade" channels have been unified among the corresponding cities, meaning, for example, that you can trade your goods or look for groups in Ironforge while in Stormwind.

Multiple Battlegrounds Queues

Players will be able to enter multiple battleground queues. No longer must you make the hard decision of which queue to join -- when queued for all three, you can join the first one available or hold out for that particular battleground which you've really got your heart set on.

Soul Shard Bags

Tailors now can make soul bags to hold soul shards. The smallest is a 20-slot bag, the recipe for which can be purchased in Gadgetzan. The recipe for a larger bag can be found in Scholomance, and one for an even larger bag can be found in Molten Core. In the main UI, these soul bags will display how many shards they contain. So long as the soul bags have room, any soul shards a warlock creates will automatically go into the bag.

Raid Calendar System

The raid-lockout system has undergone a significant change. The new system will have all instances reset at a certain server time, regardless of when you were actually saved to the instance. The reset schedule is as follows:
Molten Core: Every 7 Days, resetting during weekly maintenance.
Blackwing Lair: Every 7 Days, resetting during weekly maintenance
Onyxia: Every 5 Days
Zul'Gurub: Every 3 Days
Temple of Ahn’Qiraj (40-man): Every 7 Days, resetting during weekly maintenance
Ruins of Ahn’Qiraj (20-man): Every 3 Days
All resets will occur during off-hours, when the least amount of raids are active.


Paladins

* Due to significant talent changes, all Paladins' talent points will be refunded and can be respent. Training costs for all talent spell/ability replacements have been significantly reduced.
* Paladins can now learn Greater Blessings for the following spells:
o Blessing of Might
o Blessing of Wisdom
o Blessing of Kings
o Blessing of Sanctuary
o Blessing of Salvation
Greater Blessings will cast the associated blessing on all raid members that share the same class as the target. For example, if you cast Greater Blessing of Might on a warrior in your raid, all warriors in the raid party will receive Blessing of Might from you. Additionally, Greater Blessings have an increased duration of 15 minutes. These blessings require twice as much mana as the single target version, as well as a reagent. Paladins can purchase these new Greater Blessing spells from their class trainers.
* Seal of Fury - The seal and judgement have been removed and replaced with a new self-buff, Righteous Fury, which will increase threat from holy damage.
* Seals and Judgements - Added or increased damage per level so that these spells keep pace between replacements.
* Judgements - Judgements that place a debuff on their victim will now all have their duration refreshed when the judging paladin strikes the victim with his or her melee swings. All these debuffs have had their duration decreased to 10 seconds. In addition, Judgements that place debuffs can no longer be resisted.
* Seal of Righteousness - Now does holy damage on every swing. It can now proc correctly as well. The Judgement effect has been renamed "Judgement of Righteousness" to differentiate it from the Seal damage in the combat log.
* Judgement of the Crusader - The holy damage bonus has been decreased as part of rebalancing paladin damage (which is still increased overall).
* Seal of Command - The proc will occur more often, but will only do 70% of weapon-swing damage.
* Judgement of Command - Instead of placing a debuff on the victim, this spell now does immediate damage. If the victim is not stunned, they only take 30% of the total damage. The damage on this Judgement was increased significantly.
* Judgement of Wisdom - Arcane Shot will no longer cause this to proc twice on one shot. Channeling spells can now trigger this proc as well.
* Vengeance - Special ability critical hits can now trigger Vengeance.
* Judgement of Righteousness - The damage of this judgement was increased significantly. This judgement can now trigger procs.
* Holy Shock - Now heals friendly targets and damages enemy targets. Mana cost reduced. Bonus from spell damage and healing items increased.
* All Seals and Judgements have had their bonus coefficient from plus spell damage re-evaluated. Some holy damage effects had no coefficient before and now have a coefficient.
* Vengeance - Clarified the tooltip to indicate procs will not trigger Vengeance.
* Summon Warhorse - Mana cost reduced.
* Summon Charger - Mana cost reduced.
* Consecration - No longer displays a debuff icon on targets in the area of effect.
* Updated Aura tooltips to be more clear (include radius, fix grammatical errors etc...).
* Judgement - Range increased, cooldown decreased, mana cost decreased. Using Judgement will now initiate melee combat.
* Exorcism - Now usable on Demon targets in addition to Undead targets.
* Holy Wrath - Now usable on Demon targets in addition to Undead targets.
* Seal of Justice - Mana cost slightly increased. The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).
* Seal of Righteousness - Damage bonus from +Holy damage items increased, mana cost slightly increased.
* Seal of Command - Damage bonus from +Holy damage items increased.
* Seal of the Crusader - Mana cost slightly increased.
* Seal of Fury - Removed and replaced with Righteous Fury.
* Seal of Light - Mana cost slightly increased.
* Seal of Wisdom - Mana cost slightly increased.
* Seal of Command - Mana cost slightly increased.
* Hammer of Wrath - Missile speed of the flying hammer increased.
* Divine Protection, Divine Shield and Blessing of Protection - Targets of these spells will now receive the "Recently Shielded" effect, preventing another of these three spells from being applied to that target for one minute.
* New Spell: Righteous Fury (level 16) - Increases the threat generated by the Paladin's Holy attacks by 100%. Lasts 30 minutes.
* Blessing of Sanctuary - Now causes Holy damage to the attacker when the blessed target blocks an attack in addition to the current effect. [/b]
Jeg er vel en av de få her på forumet som bryr seg så mye om sistnevnte, men pokker heller... det var på tide!
Nå kommer det helt annpå det nye talent treet om neste patch kan kalles en solid Paladin buff, for slik det som har blitt vist nå kan bare kalles rettferdig fiksing av klassen.


EDIT: så kan det nevnes at Shamans får en ikke så liten buff i form av en totem som gir alle rundt 20% mindre agro. GoGo Blizz >_<

EDIT2: Fury warriors får også en liten nerf. Enrage skaden blir redusert til å kun gjøre 25% mer skade på høyeste lvl, i stedet for 40%
 
EDIT: så kan det nevnes at Shamans får en ikke så liten buff i form av en totem som gir alle rundt 20% mindre agro. GoGo Blizz [/b]
Å nei, fordi shamans er jo så imba i PvE, ihvertfall i forhold til Paladins, fy faen ass blizz
 
Enda en warrior nerf...

Jaja, nå er pvp warrioren død.
Jeg slutter wow etter desember
 
hmm ... Forklar plx?
 
The following weapons and shields have been updated with new art : Perdition's Blade, Obsidian Edged Blade, Gutgore Ripper, Core Hound Tooth, Aurastone Hammer, Drillborer Disk, Staff of Dominance. [/b]
Viktig. Fortjent. Faen det våpenet er stygt. :ler:

Litt spent på litt av hvert i patchen. Hvordan BF hood kommer til å bli seende ut med resten av armoren min, AQ, ny våpen-art, paladins som syter mer (og mer (og mer) ), samt debuff priority system. Oooh. Gief plx.
 
hmm ... Forklar plx?
[/b]
Enrage skal bli nerfa til 25% damage.

Enrage blir rævkjørt og berserker rage tar ikke vekk sap og gouge mer.

Nerf etter nerf etter nerf etter nerf.
Har faen ikke vært noe annet enn nerf etter 1.6

folk syter over at warrior gir for mye skade blahblah, men faen..vi er en melee klasse som ikke har noen måter å "stikke av" på, eller skade fienden når vi er ute av rekkevidde..er det så jævlig unaturlig at vi gir en del skade når vi først har kjangsen til det? Faen..intimidating shout.. Hurra, breaks on bleeding. Det er jo fint, siden vi MÅ velge deep wounds for å få impale. intercept på 30sek DC...alt er bare så forjævlig irriterende.

Enrage var den størte damange-boost greia vi hadde. Nå skal de faen meg rævkjøre den og.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Syns du virkelig at de som tåler mest skal kunne ta mest skade også? piss! Hamstring og intercept? veldig synd på warriors. Da jeg var i AV her om dagen lå en warrior med ca. 150% mer kills enn den på andre plass. tåpelig.
 
Warriors har det jo jævlig lett. Dreper det meste. :ehm...:
 
NEWSFLASH KK!1

Sex:
http://img39.imageshack.us/img39/8009/sexymace1ha.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/9789/backpiece4gc.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/7980/sexyring1ox.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v720/Nahaj/FBXI.jpg

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=349294
^ Lol :))

http://www.zigg.org/aqwarset.jpg

http://img438.imageshack.us/img438/6809/wo...051334450yb.jpg

http://img497.imageshack.us/my.php?image=zomgouch1um.jpg

Omg <3

Edit: Mer, tilfedlig og usortert:
http://img435.imageshack.us/my.php?image=aaa2kw.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v720/Nahaj/AoftH.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v720/Nahaj/Imm8.jpg
http://i8.photobucket.com/albums/a38/silversum/heroic.jpg
http://i8.photobucket.com/albums/a38/silversum/poison.jpg
http://i8.photobucket.com/albums/a38/silve...battleshout.jpg

Og rykter går om at disse skilla får nye upgrades:
Arcane Missiles (rank 8)
Aspect of the Hawk (rank 7)
Backstab (rank 9)
Blessing of might - rank7
blessing of wisdom -rank6
feint rank5
fireball - rank12
grace of air totem -rank3
greater heal rank5
healing touch rank11
healing wave rank10
holy light rank9
immolate rank8
multishot rank5
prayer of healing rank5
rejuvination rank11
renew rank10
revenge rank6
serpent string rank9
shadowbolt rank10
starfire rank7
strength of earth toten rank5[/b]
Mm, yeees..
 
Driver og laster ned nå, har laget 2 horde chars. Virker spennende, får håpe det ikke er vill lag så man ikke får testa noe denne gangen da =((
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Greater heal rank 5....... Den kan du kaste etter meg og jeg vil fortsatt ikke plukke den opp. Greater heal rank 4 er allerede suspekt når det kommer til praksis, Greater heal rank 2 er alt man trenger.
Ny renew derimot er sweet, skulle gjerne sett en ny rank av PW: Shield siden nåværene maks rank blir mindre og mindre effektiv jo bedre gear man får. Statiske stats suger
 
Syns du virkelig at de som tåler mest skal kunne ta mest skade også? piss! Hamstring og intercept? veldig synd på warriors. Da jeg var i AV her om dagen lå en warrior med ca. 150% mer kills enn den på andre plass. tåpelig.
[/b]
Jasså, så du trur han var alene om det?
Ja, Pat eide hele AB alene han og.
Hallo? healer?

En warrior i AV uten healer, er død etter 2 sekunder.
Og det vet jeg jææævlig bra, siden jeg er exalted der.


Og hvis du tenker på "de som tåler mest, skader mest" så er det foresten feil når det kommer til hvem som tåler mest, og hvis du tenker på warrior som dd i mc, kommer ikke det til å forandres i det heletatt.

Det her er en ren pvp nerf.

Og vi dreper ikke det meste. Hunter, mage, warlock, gode rogues, druids og paladins eier oss.
HVIS de har skill. Du trenger ikke skill for å spille en warrior. Bare bra gear.

Spill warrior først, snakk etterpå.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
<div class='quotemain'>
Syns du virkelig at de som tåler mest skal kunne ta mest skade også? piss! Hamstring og intercept? veldig synd på warriors. Da jeg var i AV her om dagen lå en warrior med ca. 150% mer kills enn den på andre plass. tåpelig.
[/b]
Jasså, så du trur han var alene om det?
Ja, Pat eide hele AB alene han og.
Hallo? healer?

En warrior i AV uten healer, er død etter 2 sekunder.
Og det vet jeg jææævlig bra, siden jeg er exalted der.


Og hvis du tenker på "de som tåler mest, skader mest" så er det foresten feil når det kommer til hvem som tåler mest, og hvis du tenker på warrior som dd i mc, kommer ikke det til å forandres i det heletatt.

Det her er en ren pvp nerf.

Og vi dreper ikke det meste. Hunter, mage, warlock, gode rogues, druids og paladins eier oss.
HVIS de har skill. Du trenger ikke skill for å spille en warrior. Bare bra gear.

Spill warrior først, snakk etterpå.
[/b][/quote]

Mage tar PvP warrior? Ikke faen, i hvertfall ikke i epic geared klassen. Warlord warriors er så über at det er skummelt. Ja, warrior er gear dependant, det står t.o.m i class description, men når de har det virkelig bra gearet er det få som kan stoppe de. Jeg "kjenner" en high warlord warrior, jeg spurte han hvordan det var å være epic geared warrior, latterlig imba var svaret.
På priesten min har jeg vel rundt 10 epics, møter jeg en warrior med tilsvarende antall epics kan jeg bare grave meg ned.
 
Jo, Mage tar warrior.

Selv har jeg downa rank 14 warriors på sylvanas. Kalim, Zonta (Hakara og grønn zebra vet hvem disse er), og jeg har rundt 4 eller 5 MC epics på magen, husker ikke helt. Disse har rank 13 settet og rank 14 våpnene.

En grei måte å ta warriors på for mage. Er, etter chargen, fake-sheep, han kommer til å bruke plummel, sheep etter plummelsaken. Du har såklart på mana shield, når du har han i sheep er det plankekjøring, bruk en mana ruby.
Arcane power - fireblast - icebolt rank 1 - instant pyro - Blink (Når han stunner deg med intercept). Gjenta.
Men warriors har det greit. Det med sap og gouge er kanskje litt drøyt. Men jeg tror fortsatt warriors kommer til å klare seg fett i pvp. Og hvem i helvete klarer seg uten healer? En rogue kan drepe en person før han må gjemme seg og vente igjen. En mage er død på 3 sekunder. Samme går for de fleste andre klasser. Det er bare at en warrior med healer blir så sinnsykt bra.

Sålenge du ikke har mindre enn 3500 hp skal det gå fett.
Rogues er en annen sak. (rogue vs. epic warrior altså)

Uansett, lagde meg en rogue og en druid til test servern. "Eivind" og "Shemale"
Alliance såklart ^_^
 
Hvis du er shadow priest, og taper mot en warrior, er du rett og slett ræva.

Jeg driver utrolig mye med pvp, og har dueller med mange i pvp gruppa mi, og det er veldig skjeldent jeg tar en shadow priest.

En fury spec warrior er vel det som har best kjangs, hvertfall etter det jeg har hørt. Har aldri prøvd det sjøl, men priestene i gruppa mi sier så.

Mage tar warrior, ja. sheep, icebolt, warrior tar intercept, mage teleporterer seg, sheep/instant sheep, icebolt.

Det er hvertfall det som skjer meg. Tar jeg ikke intercept, kaster magen bare en frostbolt på meg, og helvete er løst. kommer altid en blink etter intercept. incerept er 30 sec CD, for en warrior uten pvp settet. HVA NÅ?

Magen kan bare kite deg så lenge du gidder.

Saken med enrage, var at når du først kom nær magen\warlocken etc etc, skulle du ha kjangs til å gi et par harde slag FØR du blir kitet\seduced\feared (hvis berserker rage er på cd)

Warrior med pvp gruppe i AB, er imba. men det igjen, er ikke noe en person gjør alene.

Edit: mye mulig jeg har fått en eller fler navn på spells feil her, men dere skjønner sikkert hva jeg mener :D
 
PvP er ikke ment for å være balansert 1vs1 ... :plystre:
 
Nei men det får være grenser...det er nerf etter nerf etter nerf siden 1.6 nå.

Da de nerfa instant strikes (som forøvrig er greit) sa blizzard at de så på warrior som "complete" og det skulle ikke bli noe mer nerfer.



Og hva i all verdens rike skal det her se ut som?



Homo superhelter?