Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Siden jeg går på folkehøyskole og dermed blir litt utelukka fra verden har jeg ikke helt fått med meg chuck norris greia før nå, men det oppsto faktisk en diskusjon om chuck norris hadde knust mcgyver på skolen vår før vi hadde fått med oss disse fun factsa... På serveren min har jeg ikke lagt merke til noe chuck norris prat i grunn...
 
Vel, det er like oppbrukt som O RLY. Og ORLY Var gammelt på 4chan når det var nytt i wow.
 
Jay, grats Razzly =D
 
Yay, nå ble endelig Jaalandar level 60 :D På grunn av noe fuck klarer jeg ikke ctrl+v, men jeg dinget i hvert fall level 60 etter 11 dager og 21 timer, og med 856 gull :D
 
Glemte foressten å nevne at vi fant Quel Serrar boken i DM for et par dager siden, ble en glad MT da ja.

Nå er det bare å bli rank 11 forest mulig, da jeg nekter å betale 800g for mount igjen :p

Grats med huntern din Alice, jeg klarte det på 8 dager, men du har nesten dobbelt så mye G som meg :p
 
Glemte foressten å nevne at vi fant Quel Serrar boken i DM for et par dager siden, ble en glad MT da ja.

Nå er det bare å bli rank 11 forest mulig, da jeg nekter å betale 800g for mount igjen :p

Grats med huntern din Alice, jeg klarte det på 8 dager, men du har nesten dobbelt så mye G som meg :p
[/b]
GZ Alice :ler:

btw Eivind

vi går sammen til r11 ikkesant? :kul:
 
Takker =D .


Jeg og noen kompiser på Haomarush har også tenkt til å goe rank 11 for mount. Jeg gidder ikke kjøpe det for 800 gull nå, når jeg kan få den for 90 gull med litt arbeid.
 
Tok en tur til ZG i dag, ledet raidet og når vi kom til mandokir skjedde noe rart, bare se bildet dere.



der fikk endelig bildet opp.. :D
 
Grats! droppa to ganger for meg til sammen, tapt hver gang =\

Ser ut som de har økt droppraten på den foressten.
 
Visste ikke helt hvor jeg skulle putte dette.. Men siden det er om wow å smetter jeg den inn her :)

This was on my Stormrage guild's website:

Q u o t e:
(note, I'm a hunter)

Warrior: Can you heal for us in SM?
Me: I can't heal anything other than my pet.
Warrior: But I've seen hunters heal before
Me: Right, the spell is called "heal pet", we can only heal something if it is our pet
Warrior: oh, ok, thats fine.
(invites me)
Upon accepting the invitation, the group already had 2 shamans in it. more than enough to heal.
[Party] Warrior: OK, how do I become your pet?
[Party] Me: uh.. type /console reloadui pokute, dont worry if you get an error box afterwards
[Party] Warrior: OK, done, so you can heal me now?
Shaman whispers: wtf
You whisper to shaman: uhhh haha i dont think he knows shamans can heal

A while later the party is really rocking SM, we've killed herod without wiping and just finished whitemane..

[Party] Warrior: OK, how do i change it back so im not your pet anymore
[Party] Me: haha.. me and the shamans have been laughing about this for like an hour, dude - you never were my pet, they were healing you the whole time
[Party] Warrior: what do you mean, how did you give me orders if i wasnt your pet
[Party] Me: orders?
[Party] Warrior: i got this big red arrow over monsters sometimes, that was you telling me to attack it, right?
[Party] Me: yeah, but, uhh i can do that to anyone
[Party] Warrior: yeah, so how do i change it back so im not your pet anymore
[Party] Me: ...
[Party] Shaman: sucker, you're his pet forever now.. i cant believe you would fall for that noob
[Party] Warrior: WTF im reporting you
(warrior hearthstones)

Warrior whispers: why would u do that to someone and scam them like that just release me from being ur pet plz
You whisper to Warrior: Sorry, you're my pet forever now. nothing i can do about it
Warrior whispers: im going to report you to a gm
You whisper to Warrior: I order you not to, pet
Warrior whispers: /counsel reload Warriorname, right?
You whisper to Warrior: I order you to remain my pet, pet
Warrior whispers: f u
You whisper to Warrior: I order you to stop whispering me
Warrior is ignoring you.

=D
 
Du er så teit Czerno. :kos:

Vi cleara MC til Garr på første try ever for guilden på AQ nå, endte opp med serverfirst Garrkill. Droppa beaststalker belt og BSboots, tapte såklart begge. Men da er det større sjangse for dragonstalker, siden vi tar onyxia på onsdag :trollmann:
 
Nå har guilden min begynt ZG, vi har tatt bat, snake, spider, raptor, tiger og panther. Derfor tenkte jeg å specce til full PvE med dagger roguen min. Noen som har noen fine tips til build? Guild lederen mener at seal fate build er ganske nice for dagger rogue med imp. instant poison. Men har lest mye om 16/25/10. Bruker forresten Glacial blade atm. Gjerne forklar litt om builden :rulleøyne:
 
Du er så teit Czerno. :kos:

Vi cleara MC til Garr på første try ever for guilden på AQ nå, endte opp med serverfirst Garrkill. Droppa beaststalker belt og BSboots, tapte såklart begge. Men da er det større sjangse for dragonstalker, siden vi tar onyxia på onsdag :trollmann:
[/b]
learn2 giantstalker.