Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Nå har guilden min begynt ZG, vi har tatt bat, snake, spider, raptor, tiger og panther. Derfor tenkte jeg å specce til full PvE med dagger roguen min. Noen som har noen fine tips til build? Guild lederen mener at seal fate build er ganske nice for dagger rogue med imp. instant poison. Men har lest mye om 16/25/10. Bruker forresten Glacial blade atm. Gjerne forklar litt om builden :rulleøyne:
[/b]

16/25/10 er en deilig build.. du må passe på så du ikke plutselig tanker når du bruker den.
Definitivt anbefalt for mye PvE og faktisk ganske brukbar i PvP også siden du critter en del.
 
Eivind. gjett hvem som skal ta onyxia med deg!! :ler:
 
Bare jeg som ikke kommer inn, eller?

Og eivind: Jeg hilste på klokka di i helga. Utrolig fin og smakfull...


=D

edit: er inne nå. ^_^
 
Hvorfor blir rogues sure når hunters vil by på brutality blade? =D

Får snart summona Marjodomo, da blir det epicz bue på meg, bare vi ikke får no eye of divinity tull, da blir jeg meget sur.
 
Blir ikke sur på det. Men blir sur når FAENS hunters byr på drake fang talisman som er en LITEN upgrade i forhold til class trinketen deres. Faens homoer. DØDØDØDØDØDØDØDØDØDØDDØDØDØ

hei:eek:
 
Hvor får man BLW prequestet? :S
 
Blir ikke sur på det. Men blir sur når FAENS hunters byr på drake fang talisman som er en LITEN upgrade i forhold til class trinketen deres. Faens homoer. DØDØDØDØDØDØDØDØDØDØDDØDØDØ

hei:eek:
[/b]
Vi er alle glad i deg goså :kos:

Hvor får man BLW prequestet? :S
[/b]
Når du står forran inngangen til UBRS (utenfor instancen) går du til høyre. Der vil det være et par mobs, drit i dem. Gå litt lengre, der vil det gå en fyr med navn "Scarshield Quartermastere" vandrene rundt en orb. Drep han, loot brevet han dropper, gjør UBRS, bruk orben bak Drakki, ferdig!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvorfor blir rogues sure når hunters vil by på brutality blade? =D

Får snart summona Marjodomo, da blir det epicz bue på meg, bare vi ikke får no eye of divinity tull, da blir jeg meget sur.
[/b]
Hva med å heller skaffe seg CHT? mye søtere og roguesa blir mye surere! Jeg vil ha CHT og FotF!
 
Vil ha CHT, brut blade eller Fang of the faceless, men det blir vannskelig. Jeg har jo rogue selv og jeg ble gal om hunters rolla på cape of the black baron :p

Typhoon fra Azuregos hadde vært kos men. og talismanen er huntergear da Thomas :kos:
 
Vi drepte Hakkar i går, clearet hele ZG! Første på serveren (Ahn'Qiraj). Droppet ikke fang of the faceless da :tommelned: . Hakkar var eaz, bare en døde og det var offtanken når hakkar var på 4%.
 
Hørte det, nice, vi har bare downa Bloodlord, men så har ikke vi gått lengere inn i ZG, men cleara mc opp til golemag ^^
 
Vi mangler vist litt mages før vi kan starte med MC, men tror nok vi skal komme oss fort gjennom. Hørt om guilder som har gjort MC uten ragnaros og sliter med Jindo.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Vi mangler vist litt mages før vi kan starte med MC, men tror nok vi skal komme oss fort gjennom. Hørt om guilder som har gjort MC uten ragnaros og sliter med Jindo.
[/b]
Jindo er en jævel. Tilogmed teh allmighty <Method> Sleit litt med dritten! Og vi har pwna hele BWL oooooooooooog Lethon *skrytefittetrynemodushatmeg* :tommelopp:
 
Hvem var Jindo igjen? :p
 
JA OMFG PWNE BWL OMFG SÅ VANSKELIG OMFG.
 
OMFG EID OMFG

Hvordan er jeg emo nå a? OMFGEIDOMFG

Gjorde jo bare narr av deg.