Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Nå vet jeg hvor jeg har sett reborn før - The Axemen. thats it.

kanskje jeg skal teste den en gang..
 
Ikke nødvendivs. Det er fint lovlig å lage macroer som reagerer på /emotes, /say og spells. Sålenge den ikke gjør mer enn 1 ting. Altså ville nefmoden vært ulovlig om den fjerna bua og så f. eks equipta en annen ting.
[/b]
Kan gjøre akkurat det samme med macroer.
Bots/ulovlige ting kan egentlig godt beskrives som adds som fungerer ved hjelp av .exe filer. Altså, third party ting.

Alt av lovige addons er .lua og noen andre filer jeg er for trøtt til å huske nå.
 
Tror jeg må teste ut Reborn jeg også. Pre-1.9 var jeg meget fornøyd med UI'en min, men så kom militæret, og jeg datt ut litt, hehe. Reborn ser ut som en UI som har det jeg trenger og ikke tar for lang tid å konfigurere. Perfekt. ;)
 
/sigh :(

fåkke gamet WoW eller sett på WoW vids eller lignede

fordi den jævla strømforsyninga mi er dritvarm og jeg får blackouts etter 5-10 mins i WoW

:usikker:
 
:(

Hvor varm er den? Sjekk tempraturen.

Eneste som er stress med Reborn UIen er at man må være jævla nøye på instaleringen, tar også litt tid.
 
:(

Hvor varm er den? Sjekk tempraturen.

Eneste som er stress med Reborn UIen er at man må være jævla nøye på instaleringen, tar også litt tid.
[/b]
hakke sånne programmer så gief dload-links :)

men
den er varm nok til at jg kan brenne finger'n hvis jg tar på dn i noen sekunder :(

har nå tatt vekk kabinettet for å gi pcen litt luft men enda varm
 
fått til Everest og ble litt sjokka over temps:


Temperatures
Motherboard 34 °C (93 °F)
CPU 72 °C (162 °F)
SAMSUNG SP1614N 29 °C (84 °F)


fant nå oxo ut at vifta ikke spinner i det hele tatt :<
 
kan være støvproblemer? har hatt litt sånt med min pc før, løste seg med å rett og slett støvsuge pc'en.
eller er vifta bare ødelagt?
 
vet ikke enda men en kompis kommer over snart og skal se nærmere på dt. Kan dt mye bedre enn megselv :)

btw ny avatar av min gnome

Eivind!! hjelp meg mot alle hordies som løper etter meg og spammer /love :(
 
Vi skal prøve oss på MC i morgen, tror det vil gå ganske så bra. Men lurer på om jeg skal gidde å rolle på gutgore ripper hvis den dropper eller spare DKP til litt bedre stuff.. Vi har jo tatt Hakkar to ganger allerede og mangler 5k fra exhalted med frostwolf... Er ikke sikkert vi kommer så langt første try heller da :rulleøyne:

Vi har separert DKP fra ZG og 40Man bosser, så tror jeg skal bruke 40man dkp på equip mens jeg sparer ZG Dkp til fang of faceless!!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
hva med krigaren din på Sylvanas da? Jeg som har kjøpt så imba gear til deg og greier...

Jeg har begynt å spille en del på en rogue alt, E-Z... Men det er gøy. har putta alle pointsa mine i assassination tror jeg, dumt? I likes teh critz!!1
 
Spar til faceless, så har du også en av de beste OHene når du får en bedre dagger/sverd.
 
Nå er jeg straks level 53, så treg som jeg er. Håper jeg ser noen av dere ally scums i AV :p
[/b]
du får ikke no /hug av mg :(

siden jg blir exalted nu strax ^_^
 
I morgen er det mass-turninn i av etter onyxia Citan, vær der så får du rundt 4k rep.
 
<div class='quotemain'>
har oxo downa deg en del ganger Calito! :svette:
[/b]
Jeg pleier å være en av de med mest death's, pleier alltid å storme eller å stealthe mitt inn i klyngen og drepe en cloth user! Gidder ikke å stå stille og se på at alle legolas folka dreper meg ranged eller trekke tilbake slik som de fleste horde folka gjør.
[/b][/quote]
Nei, for horde vinner jo vertfall ikke 95% av gangene, eller i mitt tilfelle på Sylvanas, 100% av gangene.

Uansett, nå er det tilbake til WoW for fullt, tror jeg vertfall. 8/8 GS, guilden har tatt ned Chromaggus, alt er bare flott. :))
 
5. Blade Flurry: The damages of the extra attacks will now be determined by the armor rating of the secondary target.


=/
 
Husker jeg drepte en mage og en hunter+peten med blade flurry på roguen min når jeg var combat, fy faen så deilig det var.

2.3k evi på begge to, var herlig.