jeg hører det stikk motstatte, kjedelige omgivelser, ingen nye bossencounters (Nye taktikker etc).
[/b]
Det første er vel en smakssak, jeg synes hele insektsideen er kult gjennomført. Det er en del detaljer som gjør det pent, som f.eks fireflies lignende ting i taket hos Battleguard Sartura gjør det ganske pent fargemessig. Men avskyr man hele insektsdesignen er det kanskje ikke så rart at man ikke liker det.
Når det gjelder boss encounters så vil jeg si både og. Man burde ikke vente seg noen revolusjon i AQ40 for å si det sånn. Jeg ser på det som en fyll instance før Naxxramas.
De 3 bossene jeg har prøvd i AQ40 har ikke noen "Oi, sånn har jeg ikke sett noen bosser gjøre før" abilities, men de er allikevel morsomme å prøve seg på. Ta Sartura som et eksempel. Han (eller hun?) har cleave (noe vi har sett før), men det faktum at han aggro reseter hvert 5. sekund (det samme gjør de 3 addene hans) gjør det til en ganske dynamisk og morsom kamp. Prophet Skeram er litt unik på den måten at dersom han (eller speilbildene hans) ikke har noen bestemt person på aggrolisten så spammer earthshocks for rundt 2500 skade i sekundet. Den minst originale av de jeg har prøvd var Frankriss, som egentlig bare er en vanskeligere versjon av High Priestess Arlokk i ZG.
Alt i alt så tror jeg AQ40 kommer til å gjøre jobben sin, det vil si underholde meg fram til Naxxramas blir released.