Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

3 skill-based contests :O PvP?
 
Ang. konkurranser, så har han ene som vant i fanart konkurransen til blizzard jukset, kom over denne threaden et par dager siden. Sikkert noen andre som har sett den også om de browser wow forumet.

Skjønner ikke helt hvordan blizzard ikke kan se hvor dårlig det bildet er redigert, SÆRLIG "mønsteret" ved øynene.
 
Likte selv den fralvl1til60-greia best, som hu svenske jenta hadde laget. Fra babyrogue til Raggy down. Søtt.
Tragisk å jukse slikt. :/


Og Eivind, I guess we'll find out Wednesday. Uansett er jo dette et hint om at BC er nærmere enn vi kanskje tror? Mai har jeg hørt, men trodde ikke helt på det før nå ...
 
Håper egentlig på at det kommer til sommeren, når jeg er ferdig med skolen. Har forhåndsbestilt det, og skulle det komme før skolen er ferdig, så kommer det til å gå veldig...VELDIG dårlig på skolen.
 
hahaha det konkurranse bildet, når jeg sjekka det på forsiden syntes jeg at det så veldig ut som et bilde som var photoshopa. Så stemte det jammen meg også! Go Blizzard :ler:
 
Vel vel, da er AQ åpna på serveren min (åpnet fredag kveld).

Gud for en dritt instance, heh. Jeg synes det mangler helt stemning der inne, omgivelsene er enda kjedeligere enn MC, og bossene er straightforward. Virker ikke så veldig utfordrende heller, er overbevist om at vi er hos C'Thun innen uka er over (er på Princess Huhuran nå).

Da er det bare å glede seg til Naxxramas, tror det kommer til å bli helt sykt. =)
 
Kult at du kan glede deg til å wipe på C'thun i noen måneder da. :rulleøyne:
 
AQ åpnet på Sylvanas i dag også, stakk innom en tur og så på Grønn Zebra bli pwnet av noen stygge innsekter. Så måtte jeg stikke til MC, tok domo på fjerde forsøk! :rulleøyne:
 
Gz, gogo Ragnaros nå.

Vi fikk Razorgore på 2 eggs i dag, tror vi tar han innen uka er over.

/trøtt
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Gates of Ahn`Qiraj åpnet for oss fredag natt, så dere kan vel gjette på hva jeg har bedrevet tiden med.
Lørdag så clearet vi AQ20 (Første alliance guild på serveren) og i dag så rakk vi å cleare AQ20 igjen samt å drepe Prophet Skeram i AQ40.
Prophet Skeram er relativt grei egentlig, tok 5 wipes for å få taket på targeting av reflectionene hans. Vi fikk ett useriøst forsøk på Battleguard Sartura også. Virket som en litt småslitsom boss som aggro reseter hvert 5. sekund.

Alt i alt så må jeg si meg fornøyd med Ahn`Qiraj. 20 manns instancen er lett, grei og morro. 40 mann er det litt tidlig å si noe om, men det virker morsomt det også :)
 
Ble åpnet fredag natt på Haomarush og. Fikk vært med på åpningen og krigen, var festlig det. Har ikke fått spilt noe særlig på hunteren, så har enda ikke kommet meg inn i en grei guild, men jeg får vel snart kommet inn i instancene jeg og :) .
 
Åpnet i går på Balnazzar, 10 timer farming, 42g i repairbills og 46 000 reputation farmet i går. Morsomste rep farming noen gang.
 
Razorgore downa på Ahn'Qiraj , nyeste servern på EU.

Downa Ragnaros så fort vi kunne (Når vi fikk nok vann til runsa), og nå Razor på samme reset. =D
 
Razorgore downa på Ahn'Qiraj , nyeste servern på EU.

Downa Ragnaros så fort vi kunne (Når vi fikk nok vann til runsa), og nå Razor på samme reset. =D
[/b]

:tommelopp: :tommelopp: :tommelopp:

Gratulerer!! Hva droppet?


forresten, jeg HATER Hakkar. Hvorfor vil han ikke droppe daggeren min? :tommelned:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Fikk et nytt run på litt over 3 timer i AQ40 i dag og vi fikk downet Battleguard Sartura og prøvd en gang på Frankriss the unyielding (50% første forsøk, virker ganske lett, ligner litt på Arlokk i ZG). Begynner å bli glad i AQ40 nå, det er en ganske morsom instance, den er faktisk ganske pen også.
 
jeg hører det stikk motstatte, kjedelige omgivelser, ingen nye bossencounters (Nye taktikker etc).
 
Nja- jo. jeg gleder meg til Twin Emprerors. Men jeg tipper jeg må finne meg ny guild. Vi kommer nok ikke forbi 3-4 boss. Om ikke Blizz nerfer det mye. Vi har ikke tatt Prophet Skaraam ennå engang, og ... bah. Alt suger.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
jeg hører det stikk motstatte, kjedelige omgivelser, ingen nye bossencounters (Nye taktikker etc).
[/b]
Det første er vel en smakssak, jeg synes hele insektsideen er kult gjennomført. Det er en del detaljer som gjør det pent, som f.eks fireflies lignende ting i taket hos Battleguard Sartura gjør det ganske pent fargemessig. Men avskyr man hele insektsdesignen er det kanskje ikke så rart at man ikke liker det.
Når det gjelder boss encounters så vil jeg si både og. Man burde ikke vente seg noen revolusjon i AQ40 for å si det sånn. Jeg ser på det som en fyll instance før Naxxramas.
De 3 bossene jeg har prøvd i AQ40 har ikke noen "Oi, sånn har jeg ikke sett noen bosser gjøre før" abilities, men de er allikevel morsomme å prøve seg på. Ta Sartura som et eksempel. Han (eller hun?) har cleave (noe vi har sett før), men det faktum at han aggro reseter hvert 5. sekund (det samme gjør de 3 addene hans) gjør det til en ganske dynamisk og morsom kamp. Prophet Skeram er litt unik på den måten at dersom han (eller speilbildene hans) ikke har noen bestemt person på aggrolisten så spammer earthshocks for rundt 2500 skade i sekundet. Den minst originale av de jeg har prøvd var Frankriss, som egentlig bare er en vanskeligere versjon av High Priestess Arlokk i ZG.
Alt i alt så tror jeg AQ40 kommer til å gjøre jobben sin, det vil si underholde meg fram til Naxxramas blir released.