Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

OMFG WOW HAR SÅ LITE INNHOLDT OMFG JHEG HAR SPILT OMFG 100 DAGER OMFG OG NÅ OMFG ER JEG LEI OMFG.

Håper jeg ikke ser dere lage noen slike tråder på WoW-forumet. Kos.
 
Slenger opp noen gamle AB-fighter som jeg egentlig savner, det som skjedde var at vi tok /afk to strak mot et av warlordteamet til alliance. . så nektet vi og ba dem om å ta /afk .. så sa de at enten så leaver vi eller så blir vi knust, det hele endte med at vi slo dem to strake :D
link

Sånne kamper er intents og jævla morsome, synd at en av oss alltid tar afk, men i 1.10 så er det ikke lengre mulighet for dette. Så jeg fatter ikke hvorfor vi ikke stayer uansett.(Ja, mer honour fram til da, men eneste måten å lære på er å få juling.)
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Yay!

Dinget 40 idag, Kodo sikkret, så nå rider jeg rundt på barrens og hører på barrenschat dagen lang (Chuck Norris jokes and all). Kom faktisk ganske langt inn i Uldaman idag (til tross for at nesten samtlige mobs var røde). Life as tauren is Nice.

:D
 
De patcher ganske ofte, men denne er stor da, mye forandringer etc. serverene er nede atm. - i allefall de jeg har char's på.. jaja får vel bare vente..
 
Det er visst litt problematisk å patche 1.10, tok en god stund i amerika i går. Er et emne om det på Tech Problems, tror jeg. En del realms som er nede, skulle være oppe igjen 18:00. Som er ca. nå.


*sjekke*
 
FY FAEN!!!! Jeg fikk standing 11 med nøyaktig 600k honour, og til standing 6 så var det 630k?????? HAHA, det VERSTE er at jeg ikke pvp noe på mandag, tok fri fordi jeg var utbrent .. hadde jeg fått 800 k (WSG Weekend) så ville jeg fått standing 5.

Coldheart fikk som forventet standing 1 med 1,1 million
Dragonheart fikk 1 million
Ninjaj fikk 820k
Missfit fikk 810k
Her kunne jeg vært om jeg hadde pvp på mandag med WSG weekend = 200 honur .. da hadde jeg hatt 800k.

Jaja :(

Eneste grunnen at jeg går for r13 er fordi jeg vil ha de kule skuldrene, chest og head SUGER til mage r13, da er faen meg selv tier1 bedre. Men hva gjør man ikke for å se kul ut?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
SHIT! DET ER ENDELIG UTE!!! SE SE SE!!! FETT!!!!
KLIKK MEG!


For dere som er smarte: <div class="spoilertop" onClick="openClose('6aca576fbfc36bf75cb7bb2ad5f5dcfd')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="6aca576fbfc36bf75cb7bb2ad5f5dcfd" style="display:none">Aprilsnarren for idag :rulleøyne:
 
La inn wow på nytt for noen dager siden pga formatering av pcen,men når jeg laster ned updates via wow-downloaderen i spillet så får jeg beskjed om at patchingen feiler fordi det er til en annen versjon av spillet og at jeg har lastet ned USpatchen istedenfor UK.
Kunne noen være en engel og gi meg en link der jeg kan finne riktig patch jeg skal ha?Wow er altså nyinstallert og er versjon 1.1.2
 
La inn wow på nytt for noen dager siden pga formatering av pcen,men når jeg laster ned updates via wow-downloaderen i spillet så får jeg beskjed om at patchingen feiler fordi det er til en annen versjon av spillet og at jeg har lastet ned USpatchen istedenfor UK.
Kunne noen være en engel og gi meg en link der jeg kan finne riktig patch jeg skal ha?Wow er altså nyinstallert og er versjon 1.1.2
[/b]
http://www.hordeftw.com/patches/WoW-1.10.0-enGB-patch.exe
 
Fyttie fitte helvete jeg savner å være caster, men helvete har hopet på rerolling toget for mange ganger nå. Er nå 60 troll hunter, problemer med å komme meg inn i mc guild -_-


<3 Overpopulated class