Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Eh, hvorfor det?

Tviler på at det er healing på den trinketen, egentlig. Buggy datamining tror jeg.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg hadde ikke tenkt å bruke den til healing nei :p (Jeg snakker om den legendary trinketen) Den kunne riktignok gjort seg godt sammen med mitt kommende Oracle set og min lok`amir og master dragonslayers orb :)
Den titans trinketen er nok for hunters, akkurat som Striker settet har damage/healing så har også den trinketen en liten mengde med det, hvorfor må du ikke spørre meg om.
 
Den loot tablen der er like tvilsom som Mette Marit (zing!)

Legg merke til at Plate hansker ikke har armor stats for eksempel.
Det finnes lvl 1 cloth med "0 armor" så den er fakezor.

Allakazam har updata C'thun nå uansett, så dere kan se den virkelige looten.

Og jeg synes ikke det er rettferdig å rose Nihlinium opp i skyene, da C'thun ble drept på over 50 forskjellige servere både US og EU under en time etterpå.
 
Hanskene har droppa mange ganger da. :p
 
Hanskene er ikke de samme.

Blizz har selv sagt at loot tablen er kunn for å sette drops til bossene når patchen med AQ først kom. (Da AQ ikke var åpnet på noen realms)
I betaen droppa Drakki et legendary item som het "123 test Im the best", finnes denne også da?

Men såklart, om du vil vite navnene på dropsa fra C'thun, så er jo den tablen "ekte"
 
Hanskene er helt like i den dataminede loot-tablen som de som har droppa.
Death's Sting er rimelig lik.
Dark Edge of Insanity var rimelig lik. Cloaken, ringen og caster necken viste seg å være ekte.
Hva er greia med å kalle det fake?
 
Et spørsmål.

Ofte når jeg er i Stormwind, så driver Melris Malagan og Justine Demialier og maser om en eller annen som er heltemodig bla bla.

Se:



Hvorfor gjør de dette? Quest?
 
Gleder meg til vi får åpna Ahn'qiraj på ... Ahn'qiraj :p

Vil pwne twin emperors, de er så sexye.
 
Dere bør farme i det 10 timers eventen, masse free rep :D

Edit; også se om dere klarer å downe en av de tre Colossus of.. mobsa.
Klikk
"Colossus of Regal crits you for 12000"

Faen så stort det bilde skulle være da :<
 
Ja. Mange koselige BoEs. Teebu's Blazing Longsword for eksempel.

3-4k gull lett.

sold for 11,000g buyout last night [/b]
Rofl.
 
Dropper de faktisk Teebu's longsword? :eek:

Ja, Ahn'Qiraj åpnes nok on 1 eller 2 uker. Hittil er jo vi den eneste guilden med mulighet til å klare 5 timers limiten. Men vi blir såklart hatet av alt som er fordi vi faktisk sa at vi var de eneste som kunne dette, så nå nekter en guild med nesten 30k scales å hjelpe oss, selv om de er langt i fra nef.
 
Dropper de faktisk Teebu's longsword? :eek:

[/b]
Nåja. Rundt 4% droprate ... :D


Ja, Ahn'Qiraj åpnes nok on 1 eller 2 uker. Hittil er jo vi den eneste guilden med mulighet til å klare 5 timers limiten. Men vi blir såklart hatet av alt som er fordi vi faktisk sa at vi var de eneste som kunne dette, så nå nekter en guild med nesten 30k scales å hjelpe oss, selv om de er langt i fra nef.[/b]
Dette er idiotisk. Folk med vett i hodet har nok selvinnsikt til å skjønne at man ikke skal bli fornærmet av fakta.
 
Vi fikk to Hand of Edward the Odd og et Tebuu's Blazing Longsword. Alle tre ble solgt innen guilden fra 300-500 gull. Vi fikk de alle fra Lieutenant General Nokhor. Han er forsåvidt ganske enkelt, og dropper alltids en epic eller to.

Edit: Zæbra, de Colossusene dropper 2-4 BoE epics, samt et par blues. De er fult mulig å ta, men det kan bli dyrt, etter som du må gå inn, gjøre 10-20% med skade, dø, og gjøre det om igjen til den er død. (De regenererer ikke HP etter wipe). Et annet alternativ er å samle sammen alle guilds på hele serveren, å så nuke som faen. Gjorde de ikke det på Burning Blade Horde? Var snakk om 4 fulle raids eller noe.