Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

*bilde*

Der hvis jeg husker riktig (de store tallene i midten)
[/b]

Altså. Dette er imponerende.

Det er bare en rekke med tall på kortet ditt Affy, et 18 siffret nummer, det kan hende det er kortnummeret!
[/b]
Aha. da har jeg en annen type, står ikke slike tall der, er bare et bilde på fremsiden samt den blanke skinnende firkanten.
 
Da fikk vi endelig ned Nef på Ahn'Qiraj. Er absolutt siste gang jeg blir med en ny guild i BWL.
 
Jepp, orka ikke mer noobedritt fra innocence.
 
Eh? Er ikke Visa 18+ onleh? =s Du tenker ikke på Visa Electron'a? =o
[/b]
Neie, skikkelig Visa. Grunnen til at jeg gikk i annskaffelse av det var at jeg skulle kunne kjøpe ting over teh intarweb uten å måtte låne kortet til mamma hele tia. :<

Edit: Hvor spiller du Seadog?
 
Jo, de disbanda. Fordi "core" medlemmene skulle lage en ny guild, jeg gadd ikke å bli med på det, selvom jeg fikk invite som classleader, da folka som skapte problemer i guilden fortsatt var med.
Innocence 2 får ha det gøy med å wipe på Firemaw uten meg ihvertfall.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Yes, dinget 60 i helgen. Ble med guilden (Revival) til ZG, må si at de var veldig bra organisert, tok Snake og Spider. Snake gitt greit nok (han er jo simpel), og kniven droppet, spider wipet 3-4 ganger på. Kanskje fordi jeg ble satt til å offtanke Spider når han shapeshifter, equipmentet er rimelig ræv, så jeg ble one-shottet til døde, ikke greit når man har fury/arms build. Fikk det til litt bedre etterhvert og tok henne ned med 8overlevende. Nice.

Nå venter jeg bare på å få nok Arcanite Bars til Titanic Leggins og til Darkmoone Faire kommer til mulgore (darkmoon card: Heroism og amulet here I come!), gleder meg :)
 
Jeg joinet dette Innocence-2 for nå bare for å være i en guild, men har tatt den beslutning om at hvis jg får sp.mål fra supreme om jeg er fortsatt interessert så nøler jeg ikke med å gjøre noe :kul:
og ja jeg har egentlig ikke så mye tro på "Septimus" vil bli en ny og bra guild. Dette vil nok bare bli Innocence om og om igjen og ja på tide at jg grinder litt ekstra for å betale de skyhøye repairbillsene jg kommer til å få, mens du Eivind får kose deg med neste BWL reset med å kille neffy og faktisk få bra loot :tommelopp:
 
Yes, dinget 60 i helgen. Ble med guilden (Revival) til ZG, må si at de var veldig bra organisert, tok Snake og Spider. Snake gitt greit nok (han er jo simpel), og kniven droppet, spider wipet 3-4 ganger på. Kanskje fordi jeg ble satt til å offtanke Spider når han shapeshifter, equipmentet er rimelig ræv, så jeg ble one-shottet til døde, ikke greit når man har fury/arms build. Fikk det til litt bedre etterhvert og tok henne ned med 8overlevende. Nice.

Nå venter jeg bare på å få nok Arcanite Bars til Titanic Leggins og til Darkmoone Faire kommer til mulgore (darkmoon card: Heroism og amulet here I come!), gleder meg :)
[/b]
Spiller du på Ahn'Qiraj? :confused:
 
Vi hadde nef på 42% når supreme wiped på 77%... trodde faktisk vi hadde en sjangs til å ta han ned før Supreme... Men etter det gjorde vi bare dårlige tries på rundt 80% etc.. Kanskje det har noe med at vi stressa litt med server first?

Jeje hadde vi vært alliance ville vi nok ha tatt han.. vi wipet hele tiden pga han gikk etter en random spiller etter en fear etterfulgt av shadowflame som wipet hele raidet... giev fear ward!
Hadde også ganske uflaks det ene triet da rogues ble teleportet forran han og insta shadowflamed, alle rogues døde og dps gikk altfor tregt. Tanken holdt på å snu Nefarian men shadowflame traff oss roguene likevel...

tanksene har en sånn rekefølge hvor de bruker den "immune to fear" greia og plukker opp Nefarian da, men tror det ble noe feil med det de gankene han wipet oss.
 
Slutt å whine på fear ward. Shaman healing > paladin healing til de grader. Og som Lurtz har sagt funker tremor totem og beserker rage.
 
Slutt å whine på fear ward. Shaman healing > paladin healing til de grader. Og som Lurtz har sagt funker tremor totem og beserker rage.
[/b]
Jepp, berserker rage funker flott hvis du har f.eks 3 tanks som klarer å time dette. Men du kan ikke sammenlikne tremor totems og fear ward, fordi tremor totem bruker gjerne 1-2sek før det fjerner fear og det er ofte nok til at en random blir target...

Men om det kom ut som en slags whine må jeg beklage, for det var ikke hensikten ^^.

Edit: begynner faktisk å få litt whine-tanker om fear ward etter i kveld.. MT blir fearet ut til raidet og offtank bruker berserk rage og tanker imens, men når MT mister fear snur nefarian seg mot MT og shadowflamer hele raidet GG!!! hater den fear'en ass..
 
Emperors er kjempemorro, og nå når C'thun er drepbar gleder jeg meg mye til å få prøvd han. :D

Dumt at lootet Nihilum fikk var litt ... tja, mindre bra?
Og Maghteridon eier alle. Hvis du ikke tror det bare spør random troll #200020. :D