Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

D; har bestemt meg for å gi opp PvP selv, det er bra rewards, men jeg skal jo på ferie etterhvert som ville dyttet meg tilbake til der jeg startet anyways...

Og Montana, du postet ikke en build =P
 
Murder er du ikke uburkelig. Misser du på en opener kan det avgjøre hele fighten. Personlig ville jeg ha tatt Murder over 2/5 Vile Poisons. Selfølgelig, har du mye hit+ fra før av har det ikke fullt så mye å si.
 
Remorseless = ubrukelig på lvl 60.

Ta heller imp slice and dice med 2 poeng og poeng i imp instant poison (vis du har vett nok til å bruke instant poison i instance da, få som faktisk skjønner hvor mye dmg du får fra det)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Herregud. Jeg er n00b.

Jeg bestemte meg for å begynne på WoW igjen (6 måneder siden jeg sist spilte) og fortsette på lvl 50 Night Elf Warrioren min på Runetotem. Men. Når jeg skulle fylle på med penger fra Visa kortet mitt gikk alt til helvete. Jeg forsto ikke hva verification-coden var og prøvde meg frem, og etter 3 forsøk fikk jeg beskjed at jeg måtte vente med å prøve i 24 timer! blæh.

Kan noen fortelle meg hva verification-koden er, og når du har et helt standard VISA-kort.. er det VISA eller VISa electron?
 
på det jeg brukte, er det iallefall det som står ved signaturen din, tror jeg. Vanlig Visa. Visa elektron er det du bruker når du er under 18. år.

Noen som kan forklare hvor kortnummeret på Visa Electron står? :flau:
 
Nede ved signaturen, står et 7 sifret tall. Denne "Verification Code" er de 3 siste tallene i denne. Altså, 6152 >735< disse. :))

Og Affable, kan du bruke Visa Elektron? Husker at det ikke er mulig, ivertfall ikke de standard Visa Elektron kortene de fleste har (de gule :<). Dette var hovedgrunnen til at jeg skaffet meg et skikkelig Visa. "Card Number" skal stå i uttrykte tall på fremsiden av kortet.
 
Har alt det andre riktig, vertification code og alt, men jeg finner ikke det forbanne Card numberet. :( Jeg vil WoW-e igjen.

Må snart tvinge meg selv til å dra til byen å kjøpe GamingCard... *grøsse*
 
Ja, det er mulig å velge å bruke det. Men du må fortsatt taste inn et 16 sifret "Card Number", noe det Visa Elektron kortet du fikk tilsendt i posten til konfirmasjonen din ikke har.

Edit: Affable: Ja, din beste sjanse er å kjøpe et gamecard, da kan du ivertfall bruke kortet ditt :>
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg husker jeg prøvde å betale med mitt gamle VISA elecron når jeg fikk WoW, og det fungerte ikke.

1 time og 20 min til karantenen er over og jeg skal WoW'e for første gang på 6 måneder ^^
 
Hvordan? Hvor står card Number?
 
Altså. Dette er imponerende.

Det er bare en rekke med tall på kortet ditt Affy, et 18 siffret nummer, det kan hende det er kortnummeret!
 
Det Visa Elektron kortet jeg hadde før hadde ikke de tallene der. Så om du Affable, har noe lignende det jeg hadde før, funker det ikke med WoW.

Edit: Grunnen (såvidt jeg har forstått) er at det er kreditt delen av kortet. For å ha det når du er under 18 må du ha tillatelse fra begge foreldrene dine. Eller noe.
 
Jo, kortnummeret, AKA kontonummeret, står på alle bank og kredittkort.
 
Men du kan ikke bruke kontonummeret til å betale over teh intarweb. For at andre (Blizzard) skal kunne trekke penger fra din konto må de ka kortnummer, utløpsdato samt verifiseringskoden.

Tallet som står på fremsiden av kortet og kontonummeret er ikke det samme.