Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Endre

Ødela forumet
Det kan hende de fleste allerede har fått det med seg, men jeg limer likevel inn en e-post jeg fikk i går:

Opprinnelig skrevet av Kjetil Walseth@ Vivendi Universal Games Nordic
Vi får forferdelig mange spørsmål rundt World of Warcraft releasedato, og jeg vil med denne mailen gjøre rede for fakta en gang for alle, slik at vi slipper mer spekulasjon.

Pr i dag eksisterer det ikke noen releasedato på World of Warcraft. Alle spekulasjoner og rykter som antyder en dato på World of Warcraft er nettopp spekulasjoner og rykter.

Blizzard vil gå ut med en pressemelding når releasedato er satt. Inntill de har gjort dette eksisterer det ikke noen releasedato for World of Warcraft.

Jeg lover å gi samtlige kontakter beskjed så snart Blizzard har gått ut med informasjon.
 
Det er grunnpolicy for Blizzard å aldri gi ut release-dato i noe annet en pressemeldinger fra dem. Men jeg trodde alle visste at det var bare spekulasjoner fra de sidene som hadde release-dato?

Håper ingen blir skuffet nå, iallfall.



(derekansikkertfåenkos)
 
Ah nå har jeg nåd lvl 21 og alt jeg har er det beste jeg kan få på det lvle, det som er så ille med og være i betan nå er at jeg vet ikke når jeg burde slutte vill ikke få for mye av spillet før retailen. Syns det er genialt med det auction houset, jeg har blitt en hore på det. Er NE rogue, er med i en guild som kalles the rising light, selv om navnet er totalt uorginalt er folka der ultra snille. Vi har et system der når en gir deg noe som er høyere lvl en deg skal du gi noen til en som er lavere en deg selv. Tok med en litt lav lvl på shoping tur i stormwind og ironforge han ble overglad. Håper vi kan få til noen sånt i guilden som Larzen holder på med.
Uansett trur jeg skal spille litte av betan,nå har prøvd meg fram på alle classene.
Har bestemt meg skal være ne hunter i retail. Gleder meg no hardcore til retailen skal være kjekt og virkelig spille fra meg da og vite at det slutter når jeg bestemer det. Det rare er når jeg har prøvd wow virker det som alle de andre pc spilla som betyde så mye for meg, ikke betyr noe for meg. Jeg våger meg faktisk og si at jeg er kanskje en av de som er mest hekta på wow her, det er fler her som spiller mer en meg, men når jeg spiller vill jeg suge ut gleden av vært sekund. Og når jeg ikke spiller wow tå tenker jeg alltid litt eller mye på det en eller annen gang vær time som går. Og jeg har hatt tre drømmer om det allerede.
Det værste er at jeg greier ikke focusere nok til og finne ut hvorfor jeg elsker dette spillet så mye en gang. Jeg slår meg selv vær gang jeg tenker tilbake den gangen jeg vuderte og spille eq2 istedet for wow *aue*
Jeg syns synd på de som lar det at du må betale i måneden bli noen hindring for dette fantastiske mesterlige mesterverket. Jeg måter mange forskjellige intresange mennesker der, og en del idioter plus noen svensker som vil a morsmålet sitt på genaral chaten. Jeg er vanlig viss en drittsek på sånne mmo spill, men hær liker jeg og hjelpe andre bare de er litt høflige. Og jeg håper guilden/ne vi skal ha i retailen både alliance og horde blir bra!


Unskyld men det måtte bare ut.
 
Oi, da har jeg fått beta-key.
Jeg traff tilfeldigvis på "corpse of Kleevah". Det er vel ikke noe sammenheng med den Kleevah som er på forumet vel...?
Spiller mest som NE Druid, men har testet de fleste andre rasene og klassene.
 
Er du Rogue banker man rumpe. I PvP.
 
Jeg har hatt 5 pvp matcher nå, alle mot rogues på min lvl, en gang mot en som var 1lvl høyere..jeg har vunnet alle gangene.

Paladin > Rogue =)

Lvl 15 bare da.