Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

uff... blizzard burde skrive på coveret til spillet at det lett skaper avhengighet... >_<

har spilt altfor mye, og i tillegg er det bare final beta.
er mange som er verre enn meg da, har sett en god del folk på 40+

lurer på om jeg klarer å få meg hest før betaen slutter... vet ikke helt om jeg vil det :confused:
 
Opprinnelig skrevet av Duke+22.01.2005, 23.54-->
Men hva pokker skal jeg gjøre i de minuttene imens?  :confused:
167037​
[/b]
jeg og Kozeloz spillte et game starcraft :)

<!--QuoteBegin-Con Dar
@23.01.2005, 00.03
har spilt altfor mye, og i tillegg er det bare final beta.
er mange som er verre enn meg da, har sett en god del folk på 40+
167037​
en som heter Veelee er level 52 :)
 
Det høyeste jeg har sett er level 50. Han var stilig.

Kom innpå WoW igjen nå. Men ingen av kosegutta var der jo. Bare teite Rikku ... som stakk.
 
Jeg tror jeg har et lite problem. Serveren klikket mens jeg holdt på med druid-questen for å få bjørn. Problemet er at jeg hadde brukt et item (det du skal drysse på en stein), men hadde ikke fått snakket med sjelen til den fuglen. Da jeg kom inn igjen var itemet borte og det samme var fuglen. Er det noe mulighet for å få tilbake itemet, eller er jeg dømt til å aldri bli bjørn?
 
Opprinnelig skrevet av Akuma@22.01.2005, 12.22
Jeg tror jeg har et lite problem. Serveren klikket mens jeg holdt på med druid-questen for å få bjørn. Problemet er at jeg hadde brukt et item (det du skal drysse på en stein), men hadde ikke fått snakket med sjelen til den fuglen. Da jeg kom inn igjen var itemet borte og det samme var fuglen. Er det noe mulighet for å få tilbake itemet, eller er jeg dømt til å aldri bli bjørn?
167054​
abond quest og godta det igjen..
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@23.01.2005, 00.16
Det høyeste jeg har sett er level 50. Han var stilig.

Kom innpå WoW igjen nå. Men ingen av kosegutta var der jo. Bare teite Rikku ... som stakk.
167052​
på PvP server er det nok av lvl 50's. Noen har til og med skeletal green warhorse, som koster 1000 gull (lvl 60 mount). Dette er jo den eldste serveren også da:p men ser nok av stilige folk!
 
Opprinnelig skrevet av Ravi+23.01.2005, 02.00-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@23.01.2005, 00.16
Det høyeste jeg har sett er level 50. Han var stilig.

Kom innpå WoW igjen nå. Men ingen av kosegutta var der jo. Bare teite Rikku ... som stakk.
167052​
på PvP server er det nok av lvl 50's. Noen har til og med skeletal green warhorse, som koster 1000 gull (lvl 60 mount). Dette er jo den eldste serveren også da:p men ser nok av stilige folk!
167098​
[/b]

Men det er jo bare rimelig sykt! HVor lenge har de på den serveren holdt på? Man må jo spille utrolig mye ...
 
Skjønner ikke i det hele tatt at folk gidder, ok så gjør jeg det, men jeg har bare ikke tiden :p
 
Opprinnelig skrevet av Montana+23.01.2005, 01.58-->
<!--QuoteBegin-Akuma
@22.01.2005, 12.22
Jeg tror jeg har et lite problem. Serveren klikket mens jeg holdt på med druid-questen for å få bjørn. Problemet er at jeg hadde brukt et item (det du skal drysse på en stein), men hadde ikke fått snakket med sjelen til den fuglen. Da jeg kom inn igjen var itemet borte og det samme var fuglen. Er det noe mulighet for å få tilbake itemet, eller er jeg dømt til å aldri bli bjørn?
167054​
abond quest og godta det igjen..
167096​
[/b]
Takk :)
 
i dag lagde jeg og en annen fyr et party for instance.. mens vi leter etter members får han guilden sin til å joine og tilslutt kommer en lvl 45 for å hjelpe.. midt inne i instancen går healer AFK uten å si ifra så dør 2 stk.. etter det kicker dem meg og sier at jeg er idiot.. når jeg spør hvorfor sier dem "du er norsk!!" så når jeg forklarer at jeg vet at de kicket meg bare fordi de måtte skylde på noen og ikke ville kicke folk fra sin egen guild eller sistemann som var lvl 45. så ignonerte de meg.. irriterende folk :(

for mange svensker på serv 5 ass.. (horde siden ivertfall)
 
Opprinnelig skrevet av Montana@23.01.2005, 16.31
i dag lagde jeg og en annen fyr et party for instance.. mens vi leter etter members får han guilden sin til å joine og tilslutt kommer en lvl 45 for å hjelpe.. midt inne i instancen går healer AFK uten å si ifra så dør 2 stk.. etter det kicker dem meg og sier at jeg er idiot.. når jeg spør hvorfor sier dem "du er norsk!!" så når jeg forklarer at jeg vet at de kicket meg bare fordi de måtte skylde på noen og ikke ville kicke folk fra sin egen guild eller sistemann som var lvl 45. så ignonerte de meg.. irriterende folk :(

for mange svensker på serv 5 ass.. (horde siden ivertfall)
167308​
WOW begynner å bli berykta for slike spillere, altså unge folk som ikke eier folkeskikk. Det er litt dumt egentlig for WOW for mange eldre spillere kvier seg for å gå over til WOW fra andre store MMORPG spill akkurat pga slikt.

Jeg kommer totalt til å ignorere folk som ikke oppfører seg i spillet og aktivt sette på ignore på folk som ikke oppfører seg. Guilden jeg skal drive kommer også til å være retta for modne folk som vet å oppføre seg. Alt anna er /ignore :tommelopp:

Og du Montana, om jeg hadde vært deg så hadde jeg kontaktet en GM med en gang å forklart akkurat hva dem gjorde å sa. Det er ikke lov i spillet å reffse andre pga hvilke land dem er ifra. :p
 
Montana opplevde nesten akkurat det samme men da var det er lvl 17 warrior i et 20 ish party som gikk bort til en folk med orker og hakka på dem og når han så at resten var opptatt med andre blackrock løp han bort til dem med blackorcene i hælene og fikk alle døde . Dette fikk jeg svi for fordi jeg løp fra partyet på 5 som slåss mot 8 blackrock. Og ja, de var alle svensker og en fine som nesten ikke sa en dritt. To andre ting som jeg syns er totaly lame er når folk trur de spiller cs når de raider øddlegger alt , og folk med dumme unskyldninger når de taper duel.
Ette en match med en som var lvl 23 og jeg var 19 sa hunteren: Oh, i never usaly accept a duel when some retard just came over to me without talking to me, challenge me! Ellers pleier folk og skylde på bugz og lag eller at pcen demmes klikka. Det er jo ikke noen skam og tape en duel!

Men over til det possetive 96% av danskene jeg har møtt er ganske greie.
Men viss vi er på en pvp 5 kan mi stå i mot alle svenskene sammen =D(De dumme svenskene altså)