Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg klarte min warrior epic i dag og fikk en helmax armor... Det innebærte å herje i hordeland og bli drept mange ganger inntil jeg fikk med meg et par andre som fungerte som bodyguards mot feige higlevel folk som angrep meg mens jeg sloss mot mobs som tok over halvparten av livet mitt...
 
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@24.01.2005, 19.30
Jaja, fant samme staffen som en lvl 35 bruker :D
167958​
jeg er lvl 35, og jeg bruker den staven -.-
 
Ble level 30 i dag, også dro jeg til Gnomergian instancen og soloa en lvl 30 elite boss.. Han dropper en veldig fin dagger som jeg fikk på første forsøk!!

Her kan dere se den i action (skal innrømme at fyren var en mage 9 lvl lavere en meg :flau: gjør vanligvis 300~ crits på min level fiende)

 
Dere som ikke har key til FB er muligens heldige. Sjekk på siden til wow og dere får kanskje beta nøkkler der om ikke lenge.

Kommer til å komme iløpet av denne uka faktisk....

Nice nice :)
 
Vet enda ikke hva jeg skal være når retail kommer =S

Paladin er fett, men orker ikke levle opp den igjen.
Rogue ser fett ut.
Mage var fett som undead =)
Shaman var fett
Hunter var greit

Om noen kan gi meg noen hints på hva som er den beste PvP class'n..?
 
Veldig enig med LarZen her, velg det du syntes passer bedre til deg, og få heller til en bra talent-build, WoW sine forum har bra tips til talent-builds for den klassen du velger...
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@26.01.2005, 21.49
Prøvde Undead Rogue nå, syns det var DRIIITFETT!

Kommer nok til å kjøre det når retail kommer ! =D

TinkyWinky the undead rogue
169269​

Jeg skal også spille rogue i retail:D kuleste classen jeg har spilt. Skal selvfølgelig også være undead.
 
Opprinnelig skrevet av Toz@26.01.2005, 23.35
nei og nei... typisk og dø i døropningen til thermaplugg (siste boss i gnomeregan)... :(
169348​
hehe :p

fikk en fin hjelm fra thermaplugg, men det er bare 7% sjanse for at han har den...
skal poste en screenshot senere ^_^
 
har blitt level 31 nå og tenker litt på å stoppe denne characten.. Blir jeg for høy så blir det mindre overaskelser til retail!