Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Argh, plager meg at jeg spiller amerikansk og at jeg ikke har CE, vil spille med dere :kos:

Jeg har også CE, men la oss ikke trøkke det opp i trynet på den andre som ville så gjerne hatt en.

*koz til dere*

Og Toz bestillte du CE og fikk det ikke ? Isåfall slemme folk bitch slap til dem håper ikke det skjer med meg når jeg skal hente, da unleasher jeg mitt inner beast !

Da var WoW anskaffet. Litt av et impulskjøp siden jeg egentlig ike hadde tenkt å kjøpe det :p

Drauden

SGs kollektive lillebror
Yay! Nå har vi kjøpt dette spillet, men vi må vente...... en del timer før vi kan spille dette. Da kaller jeg vel meg bare Drauden.

Den episke questen feilet! Lang og detaljert RP-historie når jeg har returnert hjem.

Merkelig dette her, når jeg startet og spille lagget det noe helt sinnsykt, så plutselig forsvant laggen etter en time, så falt jeg ut av serveren etter enda en time >.<

Jeg fikk det heller ikke i posten i dag. Ganske skuffende siden det faktisk kostet mer hos Spiderman enn alle andre steder jeg har sett til nå. Har ikke sett noen andre som selger dem for over 600, mens Spiderman tok 649 + frakt.
Har løpt rundt i Hamar i halvannen time nå for å prøve å få tak i en CE sånn at jeg kunne selge den jeg forhåpentligvis får i morgen, men det var bare de vanlige utgavene igjen.

Sint.

fikk det heller ikke i dag :(
ingen butikker som har det heller, alle får det i morgen, både standard og collectors edition
BAH

Fatters får ikke registrert seg heller....er kaos på serverene nå vettu. Kjipt at jeg ikke fikk min i dag.Men samtidig litt bra for da ser en ivertfall litt åssn servere som blir fylt opp først og velger en annen med ikke mye folk på istede.

Opprinnelig skrevet av Toz@11.02.2005, 15.44
Jeg kommer inn, men kan bare lage Guest Pass Account??!
176010​
Står på forumet til Blizzard at det er noe problemer og at dem har stengt muligheten til å lage kontoer til dem fikser problemet. Så det er nok like greit å vente litt....