Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Shinoru@11.02.2005, 15.51
Jeg fikk CE i dag, men har tenkt å selge den hvis noen har lyst å kjøpe den.
176015​
Mitt tips til deg er å sitte på den litt. Når det går tomt for CE så selger du den for en rimelig bra penge å tjener endel på det. :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+11.02.2005, 15.54-->
<!--QuoteBegin-Shinoru
@11.02.2005, 15.51
Jeg fikk CE i dag, men har tenkt å selge den hvis noen har lyst å kjøpe den.
176015​
Mitt tips til deg er å sitte på den litt. Når det går tomt for CE så selger du den for en rimelig bra penge å tjener endel på det. :tommelopp:
176020​
[/b]
Trodde det var umulig å få tak i den nå, men ja får vel bare vente litt.
 
Opprinnelig skrevet av Shinoru+11.02.2005, 16.00-->
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@11.02.2005, 15.54
<!--QuoteBegin-Shinoru
@11.02.2005, 15.51
Jeg fikk CE i dag, men har tenkt å selge den hvis noen har lyst å kjøpe den.
176015​


Mitt tips til deg er å sitte på den litt. Når det går tomt for CE så selger du den for en rimelig bra penge å tjener endel på det. :tommelopp:
176020​
Trodde det var umulig å få tak i den nå, men ja får vel bare vente litt.
176023​
[/b]
Vel du kan få tak i den om du er heldig eller om du har pre-ordra. Collectors Edition skal etter hva jeg husker å ha leste være i et begrensa opplagg. Så du kan nok selge den for godt over 1000,- om ikke så lenge.

Er allerede folk nå som er villig til å betale så mye..... :blunk:
 
Info fra WoWNorge.net :

Tidligere har vi annonsert at 2 servere som "Offisielle Norske Servere", dem er:

PvP : Burning Blade
og
PvE : Silvermoon

Kjekt å vite...
 
Opprinnelig skrevet av Frenzy@11.02.2005, 16.21
Alle på Burning Blade eller silvermoon da?
176041​
Ja er det ikke like greit det a? Eller så kommer jo alle til å bli spredd over alle hauger lissom.

Og siden Norges offisiele fan side har allerede bestem for "oss" så er det kanskje greit?

Så lenge den ikke blir overfylt da....har ikke fått spillet enda jeg så får ikke sjekka.
 
Pågang ... så homo.
 
er det noen her som har klart å lage en account i løpet av den siste timen?
dvs mellom 15:45 og 16:45?

kommer ikke inn på siden....
 
Jeg kjøper nok spillet på mandag. Da driter jeg i hvilken server dere spiller på og hopper inn på en det er lite folk på. Hvis dere er på en server med lite folk på prioriteres den, selvfølgelig.
 
Opprinnelig skrevet av Montana@11.02.2005, 16.17
jeg fikk det idag.. skal spille opå Storm noe servern!


EDIT: Kommer ikke inn på signup siden :(
176033​
ikke jeg heller :(


Account Creation Pages Down

11/02/2005

We are aware that some players are facing problems when creating their accounts, especially with regards to the process of payment validation. Due to the heavy load on the system, we are therefore forced to take those pages down temporarily. While the pages are down, those players who have already created an account can continue playing the game. We are investigating the situation and will come back to you with more information as soon as we have it.

hvis de ikke fikser det i kveld..... :(
:djevel:
 
Opprinnelig skrevet av Spiderman.no
Alle forhåndsbestillinger ble sendt ut fra oss her i Oslo onsdag 9. februar. (Selv om Netaxeptstatus sier at det ikke er sendt fra lager) Det ligger altså nå i postens hender. Vi har desverre fått noen rapporter om treig postgang. Beklageligvis betyr det at dere muligens ikke har spillet før lørdag eller mandag.
Mandag ..? :grine:
Hva i all verden skal man finne på i helgen da?