Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ifølge Dagbladet solgte Spiderman 600 spill på halvannen time. Det er ganske heftig.
Link til artikkelen.

salamando: Jeg gidder ikke drikke og feste alene. Alle jeg kjenner sitter inne og spiller WoW.
 
jeg begynner å bli desperat etter å spille det!!! men på grunn av blizzardhomoene kan jeg kanskje ikke spille det idag :(
 
Opprinnelig skrevet av Sancti+11.02.2005, 17.15-->
<!--QuoteBegin-Spiderman.no
Alle forhåndsbestillinger ble sendt ut fra oss her i Oslo onsdag 9. februar. (Selv om Netaxeptstatus sier at det ikke er sendt fra lager) Det ligger altså nå i postens hender. Vi har desverre fått noen rapporter om treig postgang. Beklageligvis betyr det at dere muligens ikke har spillet før lørdag eller mandag.
Mandag ..? :grine:
Hva i all verden skal man finne på i helgen da?
176073​
[/b]
hvis jeg ikke får det i morgen kommer noe til å dø :mad:

sannsynligvis pre-order boksen min <_<
 
Men vi får jo ikke laget kontoer, vi homoer som har spillet, engang. FORBANNET! FORBANNET!

På tide med en lur snart ...
 
Opprinnelig skrevet av Toz@11.02.2005, 18.49
Jeg prøvde å regge acc kl 01.00 det gikk ikke... klarte ikke laste bildene engang :p
176128​
samme her....
Det var et helvete å prøve å mekke account i natt...
og det er et enda større helvete å prøve å mekke account nå!! :ehm...:
 
Jeg som trudde det skulle bli lettere å regge account nå. Jeg skjønner ikke at det ikke er et kø system, som ville gjort det lettere. Ville uansett vært bedre å være 3+ timer I kø, og vite det; en dette her.
 
Jeg kan ikke skjønne at de ahr et slikt problem uansett... Det er en forbanna sign-up!! Man skriver inn en kode og mottar brukernavn og passord!!! Kan det være så jævla avansert?!!! Helvete heller, tydligvis... Er ikke akkurat den personen som ahr mest greie på slik, men uansett!!!
 
Har fått regga meg acc og spiller på en storm reaver sever eller noe. Prøvde meg på Burning legion serveren, men det lagget noe helt forferdelig. Fikk senere vite at det problemet var på alle serverene fram til 1300 i dag. Men nå er jeg jo allerede 11.

Ender sikkert opp med at jeg regger en ny char på Burning legion også.
 
noen som vet når blizzard er ferdig med å fikse signup-driten? hvordan skal de egentlig fikse d. den eneste måten er vel å lage fler servere?
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@11.02.2005, 19.48
Så du har planer om å regge en acc til istede for å lage en ny char?
176154​

Mener seff Char, satt og tenkte på om jeg kan spille min acc på andres pc når jeg skrev dette så det ble litt feil.
 
syns jeg mener at jeg hørte at blizz skulle la en del av folket komme inn, for så å stenge signup med vilje. for at folk skal få spilt seg litt ifra noob area. for deretter å åpne signup for flere folk. (for å ungå max overbelastning i noob areas).

Mener jeg leste det en plass,
 
bare et spørsmål: hvis jeg logger inn på acc'en min fra en anen pc, er characterene mine der da eller lagrer de seg på hardiscen?