Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

lurer på om jeg kanskje skal bytte over til stormscale serveren. Da får jeg spillt med Disco + andre norske! Blir nokk en Undead Rogue der!

Vil savne Elfen min da..


Er forresten level 15 nå.
 
Noen som vet om vet om Wow vil funke på en pc med "Intel 82852/82855 GM/GME Graphics Controller" (64MB) ? Laptop, ikke mobb.

Den har 512 MB RAM, 2.2 GHz prosessor og nok diskplass.

:confused:
 
Opprinnelig skrevet av Montana@13.02.2005, 21.17
lurer på om jeg kanskje skal bytte over til stormscale serveren. Da får jeg spillt med Disco + andre norske! Blir nokk en Undead Rogue der!

Vil savne Elfen min da..


Er forresten level 15 nå.
177203​

Næææi! ellers kan ikke jeg slakte deg jo :(


EDIT: så forresten du er på burning legion. Trodde du var på burning blade. Bah.. blir det ikke slakt likevel.
 
Opprinnelig skrevet av Neocon@13.02.2005, 21.26
Noen som vet om vet om Wow vil funke på en pc med "Intel 82852/82855 GM/GME Graphics Controller" (64MB) ? Laptop, ikke mobb.

Den har 512 MB RAM, 2.2 GHz prosessor og nok diskplass.

:confused:
177210​
Det beste svaret du kan få på det er hvis du bare prøver det. Ta med lappen til en kamerat og test det.
 
Nå holder jeg på å installere WoW... Blir spennede detta...



But my <3 still belongs to FFXI....
 
Faen og mange wow emmer blir gærn2k
Uansett håper noen av dere kan gi meg svar på det her.
Kan man møtte/slaye illedan eller lich king på pvp servere eller i wow i det heletatt?


På forhånd takk




Og 50% av undead er rogues jo !!!
 
Why would you want to slay Illidan? He's pretty. :flau:
 
Bcuz hi pråbabbly hass sum uber loot
Begynt en ny Shadow priest, er på lvl 13 nå drit morsomt, crossroads ble raida igår. har lanet nesten hele natten.
 
Hva er deres syn på PvP? Hittil har jeg drept alle Alliance på stedet uansett hvilken level de er, og hvilken sitasjon de er i. Laveste jeg har drept til nå er 6 levels lavere enn meg.

Er selv lvl 26 nå, og har vært heldig siden jeg ikke har vært et PvP offer mer enn et par ganger. Har som regel møtt på folk som er lavere enn meg eller rundt samme level.

Synes det er veldig spennende med PvP, og jeg liker å drepe fienden. Jeg gjør det ikke for å være jævlig, men sånn jeg ser det så er vi i krig og jeg viser ingen nåde. Forventer ikke at noen gjør det med meg heller. Er ikke kjip og "camper" liket dems eller noe sånt da. Dreper dem en gang og ferdig med det, med mindre jeg møter på dem igjen.

Drepte nettopp fire Alliance i Windshear Crag mens jeg gjorde en quest der. Hjertet banket litt ekstra fort, for jeg forventet at de ville ha hevn. Gjorde meg fort ferdig og stakk. =]

De var alle lvl 20-21 mens en var 24.

Så hva synes dere? Er jeg slem?
 
Du er ikke slem, spiller legger jo opp til det. Det er en av grunnene til at WoW er så mye bedre enn andre MMORPG.
 
Jepp. Warcraft har jo alltid vært Horde vs Alliance. Blir for dumt å bare la de gå forbi deg uten å gjøre noe.

Men det er nok mange som har en litt annen mening om akkurat det der. Får se hvordan det blir når honor systemet kommer. Kanskje jeg må bli litt snillere. =]
 
Jeg fikk ti dagers Guest Pass av Headstah, han er snill.

Problemet er at jeg ikke hadde installasjons-CD-ene, så jeg nedlastet ISO-er til spillet. Al funker fint, jeg registrerer konto, jeg prøver å logge inn, trenger en update og etter den er oppdatert klarer jeg faenmeg ikke å logge på. «Passord eller brukernavn er feil ... Blablablablablablabla ... Sjekk www.worldofwarcraft.com for mer info--blablabla.»


*Griiiiiiiine*
 
C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av thagen@21.02.2005, 12.27
Hva er deres syn på PvP? Hittil har jeg drept alle Alliance på stedet uansett hvilken level de er, og hvilken sitasjon de er i. Laveste jeg har drept til nå er 6 levels lavere enn meg.
180244​
Hadde det moro med PvP i går. Var i Darkshore mens horden raidet. Jeg var vel den eneste som gjorde motstand, så jeg hadde litt problemer. Men jeg snek meg bort til en gruppe på tre i stealth, og når to av de gikk for å drepe noen dyr, tok jeg ambush på den ene i gruppa som stod igjen. Tror jeg sjokkerte han, for jeg drepte han rimelig raskt. Han var også samme level som meg.