Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ganking suger.. ser ikke vitsen med å drepe folk som lavere en deg når de bare løper forbi i et contested area.. Så jævla kjipt når det skjer hele tiden.
Spesielt dritt når du løper og et helt jævla alliance pt kommer etter deg..
Når jeg ser folk som er lavere level enn meg gidder jeg ikke drepe dem.. noen ganger tar jeg sap på dem da.. det er fun ^^ (Sap er stun som varer lenge)..

Jeg så en fyr som var 5lvls lavere en meg, han begynnte å løpe vekk fra meg men da gjorde jeg /salute så han skulle forstå at jeg ikke skulle ganke. Han forstod det og løp forbi meg.. 2sek senere kom en lvl 40+ og ganka meg, han så tilogmed at jeg tok /salute på han andre.

I dag tok en lvl 30 Hunter (jeg er 27) og jumpa meg.. han var litt skada men trodde han kunne drepe meg pga skuddene hans gjør meg slow. Men vanish fjerner slikt så jeg drepte han.. 2sek senere kommer enda en 30 hunter, da har vel jeg 10%hp igjen.. men heldigvis kom 2 andre horde og heala meg så vi slaktet han også..

Synes det kan bli jævligt kjipt med PvP innemellom, men jeg valgte det fordi jeg vet at det blir mye tøffere på lvl 60 ^^
 
Jeg drepte en som var 2 levels lavere enn meg i dag, en Shaman som snek seg til havnen i Auberdine. Er jeg en dårlig person? :(
 
PVP har tydlig sine fordeler og bakdeler... Det er både morsomt og ut ad helvete irriterende... Har nå spillt på et guestpass siden release og skulle ned å kjøpe WoW i dag, men til min store fortvilelse fantes det ingen vanlige eksemplarer av WoW igjen her jeg bor, så jeg måtte ta til takke med en Collectors Edition på Expert. Takk Expert for den hærlige gaven:D (som jeg betalte 699 for, men hva gjør man ikke for WoW?)
 
Nettopp ble jeg forfulgt av roguen "chaz" fra guildet "gjengen" i hillsbrad foothills. synd du ikke klarte å drepe meg da, chaz.

priesten harmi på lvl 22 :)
 
Hahah. Jeg lurte på om du var der. Spiller du med Harmi nå? Jeg er der og. Hadde det vært meg hadde du nok blitt slayet ja. EHEM! :D
 
C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Ravi@22.02.2005, 02.47
Nettopp ble jeg forfulgt av roguen "chaz" fra guildet "gjengen" i hillsbrad foothills. synd du ikke klarte å drepe meg da, chaz.

priesten harmi på lvl 22 :)
180527​
Jeg måtte bare gi opp. Hver gang jeg være nære nok til angrep, ble du litt for langt unna igjen, og angrepene dine hadde tatt knekken på meg om vi fortsatte sånn. :p
 
Opprinnelig skrevet av Chaz+22.02.2005, 03.21-->
<!--QuoteBegin-Ravi
@22.02.2005, 02.47
Nettopp ble jeg forfulgt av roguen "chaz" fra guildet "gjengen" i hillsbrad foothills. synd du ikke klarte å drepe meg da, chaz.

priesten harmi på lvl 22 :)
180527​
Jeg måtte bare gi opp. Hver gang jeg være nære nok til angrep, ble du litt for langt unna igjen, og angrepene dine hadde tatt knekken på meg om vi fortsatte sånn. :p
180537​
[/b]

Har fått meg noen flotte dots ser du. Fikk faktisk HP for mye av den skaden jeg ga deg :p
 
wow sounds

Gå inn og hør på male troll lyden.. funny sh*at az.. lmao
 
Opprinnelig skrevet av Montana@21.02.2005, 17.50
Ganking suger.. ser ikke vitsen med å drepe folk som lavere en deg når de bare løper forbi i et contested area..
180329​
Tenkte noen var uenige med meg her ja. Sånn som jeg ser det så blir det helt idiotisk å være venner med fienden og bare la de gå. Folk kan heller ikke stoles på.. det er ikke umulig at den spilleren du sparer tar en prat i Local Defense og får vennene sine etter deg. Må jo også tenke på at når du dreper fienden og kanskje skremmer dem bort, så blir det mer plass til dine allierte.

Jeg kommer til å fortsette og drepe alt jeg ser ser til honor systemet kommer. HVIS vi får minus poeng for å drepe de som er lavere level, mener jeg... =]
 
Jeg mener det er helt greit å drepe noen som er noen leveler lavere enn deg, så lenge dere treffes i et contested område ved en tilfeldighet, men hvis f.eks 3 stk horde på lvl 40 går til begynnelsesplassen til Dwarf og Gnome, med den hensikten å få de til å gå til angrep, blir det altfor tragisk..
DA er du skikkelig teit
 
Jepp.. det blir for dumt. Dere må ikke misforstå meg.. jeg går ikke bevisst etter lavere levels, og jeg liker en rettferdig kamp. Men hvis jeg møter på noen mens jeg quester eller andre ting, nøler jeg ikke et sekund med å angripe.
 
Haha. Men det er jo tøft å se de søte små paladinene brenne. :D
 
Men jeg skal si deg at det er morsomt å dra på raid i et newbie område... Ingenting er bedre enn å se lowlevels løpe for livet selvom vi ikke kan attacke de p.g.a at PVP ikke er enabla.
 
I dag møtte vi på to undead rouge på lvl 23 og 26, var jævlig skummelt, men det var ca. 20 nightelfs på lvl 15 rundt om kring i området, og alle så dem, så de hadde ikke så mye annent valg enn å stikke av.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@22.02.2005, 18.25
I dag møtte vi på to undead rouge på lvl 23 og 26, var jævlig skummelt, men   det var ca. 20 nightelfs på lvl 15 rundt om kring i området, og alle så dem, så de hadde ikke så mye annent valg enn å stikke av.
180717​
Noe lingende skjedde med meg idag. Var i wetlands og questa da 2 undead warlocks slo meg i ryggen mens jeg sloss mot en mob. De var lvl 20 og 22 mens jeg var 21. Jeg dreit i mobben med engang og sendte dyret mitt mot lvl 20 undeaden og skjøt han. Rakk faktisk å få livet hans ned i 20% før jeg døde :D Men det beste var det jeg gjorde etterpå. Jeg ble om til spøkelse-løp til liket-gjennoplivet-skrudde på track: Undead-skjekka hele området rundt meg med ealge eye. Sefølgelig fant jeg dem og de fikk litt av et sjokk da en ulv og 2-3 runder med hagleskudd kom ut av en busk :D . Rak bare å drepe han ene da :(
 
Høhø. Skulle løpe til Menethil i sted og så dukker det opp en stygg level 28 shaman i ulveformen sin, og jeg løper forbi helt fredlig (eller, jeg stealther for å la ham få sjansen til å løpe forbi) og så snur han seg mot meg. Meh, tenker jeg. Cheap shot, bam bam, poff med vanish, og cheap shot igjen. Eviscerate, og så var han død. Jeg hadde til og med bare ett våpen, ettersom tre deler av utstyret mitt var rødt. Ahh, gloriøse dager med level 26 rogue.

Styggen hadde det ekle nicket Shadar, også. :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Når er det man skal ha ''Tame Beast''? Jeg har gjort alle questene for min hunter trener, men jeg har ikke fått ''Tame Beast'', bare ''Revive'' og ''Feed pet''. :(
 
Kozeloz jeg digger deg!!! Den stygge jævelen med nicket Shadar bøffa en named av oss... Vi hadde ventet leeeenge på Ordanus motherucket og når han spawna valsa shadar og co inn og fikk inn første slaget... Helvetes leecher!!... Cataclyst er også en jævel man kan ha godt av å drepe, han er forbanna frekk i den dumme kjeften sin og hater Nordmenn visst nok...