Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av mads@12.02.2005, 10.11
Jeg sliter med å få logget på.
Har registrert meg men den vil ikke logge på.
Har stått på connecting nå i over et kvarter.
Kan noen hjelpe meg, begynner å bli ganske desperat.

EDIT: DEt var vist bare noe med firewallen.
Laster ned patchen nå :)
176402​
Velkommen til min verden med Norton anitvirus. Den ber meg blokkere alle fra tilgang til internett. Alt fra Internett exsplorer til warcraft. Den ba meg 3 ganger om å ikke tilate WoW internett.
 
Jeg skulle installere sp2, men hallveis i installasjonen kom det error: Jeg hadde ikke legal cs key :blunk:
så det som skjedde var att instillingene til firewallen forsvandt!
så nå står den og går, og fucker opp alt fra msn til tourrent og jeg kan ikke gjøre noe med det... for å få til WoW måtte jeg manuelt åpne 15 porter i firewallen eller.no (ikke at jeg er noe expert på det), jeg kan ikke laste ned tourrent i det hele tatt, og jeg kan heller ikke sende / Motta noe som helst på msn... til og med kabal og minesveiper på msn bryter connection :(
 
Hva kom månedsavgiften på? Jeg har hørt alt fra 60 til 100 kr *lettere forvirret*. Og får du de 3 første månedene gratis?
 
Første måneden gratis (1 måned) og så varierer månedsprisen etter hvor lenge du bestiller om gangen...
er ikke helt sikker på prisen men det er ca sånn:
6 måneder = rett under 80Kr måneden
3 måneder = noe midt i mellom
1 måned = 100Kr måneden?
 
Hurra, jeg fikk post i dag.
<:
Endelig. Er redd natten kan bli lang.
 
Da er Collector's Edition i hus. Spillet er installert, patchet og konto er laget. Alt er klart for en 10-timers økt i kveld. Bare serverene er oppe da. =]
 
Nå begynner jeg og føle meg utelatt :p
hakke kjøpt det enda....
holder meg til gamle DArk Age of CAmelot jeg ;)
eller ihvertfall itl jeg blir lvl 50 med pallien da (han er 47 nå)
og da stikker jeg og kjøper spillet fort som faen :D
mn gidder ikke ha CE......eller burde jeg?
 
Collectors Edition var lekker, og jeg angrer ikke på at jeg betalte de hundrelappene ekstra for å få den. Hvis du skal kjøpe spillet senere, så tror jeg det kan bli vanskelig å få tak i en CE. Du må i alle fall regne med å betale en god del mer for den enn det den kostet i utgangspunktet.
 
Jeg har fått tak i CE! :)
så da har jeg både vanlig WoW og CE :)
noen som vil kjøpe WoW? (vanlig)
eska er åpna, og jeg har installert spillet med cd'ene og lest i manualen, men keyen er ikke brukt...)
 
Opprinnelig skrevet av Sancti@12.02.2005, 12.15
Hurra, jeg fikk post i dag.
<:
Endelig. Er redd natten kan bli lang.
176450​
samme her :)

nå må jeg stå på for å ta igjen guilden >.<
de har spilt siden serverne åpna, for å få sikra guild-navnet
 
jeg er lvl 5 nightelf druid nå. det er så jævlig kjipt på starten å gjøre det samme igjenn, men når man begynner å komme over lvl 10 blir det kult
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hakara: LOLZ, U 4R3 GNOMEZ00R!!!

Jeg tror jeg skal være en dverg, enten hunter eller rouge.
 
Gnome for teh win! Tenker på å joine en guild kalt Gnomeregan Task Force.
Var ute og levlet med 3-4stk av dem i går, jævla artig med bare gnomer =D