Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Er det et positivt tegn at jeg begynte å flørte med Succubusen til en venninde av meg?

Nesten alle vennene mine er male, derfor er jeg female, for å unngå ren pølsefest i guilden vår...uansett... NE female er deeeeilige! :tommelopp:

Jeg elsker /flirt-emoten. «If I wasn't purple you'd see that I was blushing ...» «Sure, I've got exotic piercings ...»

:ler:

Opprinnelig skrevet av Sancti@24.02.2005, 21.53
Fordelen med en kvinnelig karakter er at andre (med mannlige karakterer) ofte blir mer hjelpsomme mot deg og gir deg ting, for eksempel penger.
Hvis man får for mange plagsomme /flirt er det bare å kline til med en /fart, så pleier de å stikke.
181412​

*huske /flirt neste gang jeg løper inn i Sancti* :trollmann:

Ulv: Jeg og flørter med Succubuser ... :flau:

Haha. Jeg og Chaz var i Undercity i dag, siden han insisterte på at det var lett å komme seg inn i byen. Chaz døde når han oppdaget vaktene. :trollmann:

Jeg fikk en skikkelig ærbødig følelse når jeg kom inn i tronerommet. Knelte til og med. :flau:

Opprinnelig skrevet av Agahnim+25.02.2005, 01.01-->
Jeg elsker /flirt-emoten. «If I wasn't purple you'd see that I was blushing ...» «Sure, I've got exotic piercings ...»

:ler:[/b]
«I'm a force of nature, baby.»

<!--QuoteBegin-Kozeloz
@25.02.2005, 03.17
Ulv: Jeg og flørter med Succubuser ... :flau:
Takk og pris. Da er det ikke bare meg. :forelsket:

Men Chaz er så kjedelig på den fronten. "HUN HAR KLOVER FOR FAEN"

Hvem legger merke til sånt ... hun spanker jo seg selv. =D

Succubus er en eneste stor grunn til at jeg vil ha en Warlock-character. =D

Jeg var med til Horde-land med Kozeloz og Chaz i natt, det var riktig kooz :kos:

Vi tok luftskip med hyggelige hordefolk og greier, men når jeg kom til Undercity turte jeg ikke mer...

Jeg er jo lvl 19 for faen.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@25.02.2005, 03.45
Jeg var med til Horde-land med Kozeloz og Chaz i natt, det var riktig kooz :kos:

Vi tok luftskip med hyggelige hordefolk og greier, men når jeg kom til Undercity turte jeg ikke mer...

Jeg er jo lvl 19 for faen.
181679​
Når jeg blir level 40 og får mount skal jeg dra til Start byen til alliance og kjøre rundt med mounten ^^ Får se om jeg velger Dwarf eller Human, tror ikke jeg orker å stresse meg helt til Alve Øya!

C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av eivind2k@25.02.2005, 15.45
181679​
Var moro å ta over det ene tårnet ... inntil den level 55-orcen kom.

Ja, det sugde, ble drept tre ganger av han.

Sikker på at det var han da? Han kaller seg Carlito.

Tok nettopp en horde pr0 - style. Here goes:

Undead rogue lvl 35 fighter mob lvl 37 , begge parter har lav HP, så jeg stealther meg innpå , bruker cheap shot på roguen, stunner han - lar MOB'n drepe han mens jeg brukte /wave til UD'n, deretter tar jeg mobn ( som nå har lite hp) og får loot'n.

Jeg er lvl 35 btw =D

Du er en griefer. Jævla idiot.

Opprinnelig skrevet av Hakara@26.02.2005, 01.57
Tok nettopp en horde pr0 - style. Here goes:

Undead rogue lvl 35 fighter mob lvl 37 , begge parter har lav HP, så jeg stealther meg innpå , bruker cheap shot på roguen, stunner han - lar MOB'n drepe han mens jeg brukte /wave til UD'n, deretter tar jeg mobn ( som nå har lite hp) og får loot'n.

Jeg er lvl 35 btw =D
181886​
Du er rett og slett en patetisk jødejævel som fortjener å dø og forsåvidt bli corpsecampa i en evighet.... HATER sånne som deg!!

I natt var det ganske spesiellt i Stranglethorn Vale, det var noen Hordes og masse Alliance på samme sted og ingen rørte hverandre, alliance folk hjalp meg faktisk med mobs når jeg holdt på å dø... Det er ganske digg igrunn...

Må også si at rouges er det værste som finnes, man aner fred og ingen fare og hører plutselig Swoooooooo... Så dukker som regel en homoalv rogue opp bak ryggen min, men da kommer heldigvis 1sec cast ghost wolf til ganske nytte:D Ingen kan ta igjen en shaman 20+ INGEN!! Greit, med mount, men når de går av for å angripe mister de oss igjen:D

Hehe. Jeg skal til Stranglethorn snart, da møtes vi, Robert. Da møtes vi! :D