Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Folk må da faen meg få lov til å briefe før det grønneøyde monstered spiser opp folk.

Fy faen for noen drittunger det finnes på det forumet her.. Crazy Ivan deler sin informasjon om at det er muligt å spille på US, og at du kan bruke norsk kredittkort osv.. greit han skryter litt? Men se på alle dere som ikke har wow, dere syter..
Thagen du er jævla barnslig, bare fordi du ikke orket og stresse med US skal ingen andre få lov til det???

Opprinnelig skrevet av Ravi+02.01.2005, 16.51-->
<!--QuoteBegin-Crazy Ivan
@02.01.2005, 16.45
Du syns det ikke er litt drøyt da dette koster meg masse penger?
157053​
Joda. Jeg klarer å se meg selv i din situasjon. Jeg hadde klikket i vinkel, og blitt en svært farlig person. Ok jeg kan si at mye av kjeftinga på deg var bare for å fyre deg litt. Men du virker forholdsvis rolig. Jeg var uansett svært enig i at du skrøyt for mye, noe som jeg, som mange andre ble mektig lei av. Men dette har du igjen beklaget for..
157061​
[/b]
Og du syns ikke at det passer med en liten (ordet begynner på u)

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+02.01.2005, 16.58-->
Opprinnelig skrevet av Ravi@02.01.2005, 16.51
<!--QuoteBegin-Crazy Ivan
@02.01.2005, 16.45
Du syns det ikke er litt drøyt da dette koster meg masse penger?
157053​

Joda. Jeg klarer å se meg selv i din situasjon. Jeg hadde klikket i vinkel, og blitt en svært farlig person. Ok jeg kan si at mye av kjeftinga på deg var bare for å fyre deg litt. Men du virker forholdsvis rolig. Jeg var uansett svært enig i at du skrøyt for mye, noe som jeg, som mange andre ble mektig lei av. Men dette har du igjen beklaget for..
157061​
Og du syns ikke at det passer med en liten (ordet begynner på u)
157068​
[/b]
Unnskyldning?? HAHAHA.. skal jeg klare å ydmyke meg... ?
Selvfølgelig. Unnskyld, om det får deg til å føle deg bedre. Det var ikke meningen å være så kjip.

Kan dere gi faen i å være så jævlig missunelige, eller blir det for vanskelig, hvis dere absolutt ikke greier å se på at andre spiller wow hvorfor i all verden skaffer dere det ikke selv :mad: å ødelegge for andre blir rett og slett for dumt

veldig dårlig gjort :tommelned:

Bare å begynne og spare, 1000 til så er jeg i mål =D
Selv om jeg ikke får tak i det i Norge uansett.

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@02.01.2005, 17.14
Bare å begynne og spare, 1000 til så er jeg i mål =D
Selv om jeg ikke får tak i det i Norge uansett.
157080​
Skal du kjøpe US-versjon igjen?

Nei, jeg venter til det kommer ut i Norge så må jeg nok en gang punge ut en høvding.
Jeg kjøpte det i USA.

hei folks! im back! jeg har ligget i dvale og nå er jeg tilbake! :D

leste nå nettopp at
World Of Warcraft Europe Final Beta will begin early in January 2005...
gleeeeder meg ;)

Hadde jeg vært deg hadde jeg sendt inn en mail til blizzard der du krever å få pengene tilbake for de 6 månedene du ikke fikk lov til å spille av blizzard selv..

De kan jo ikke ta seg betalt for noe du ikke har lov til å gjøre.. det blir jo tyveri fra blizzard sin side..

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAH.

OK, dette har gått langt nok nå. Er vel på tide at jeg avslører det.

Alt jeg har sagt er oppspinn. Jeg har ikke sendt mail og "mailen" jeg siterte er noe jeg skrev selv. Crazy Ivan, kontoen din er ikke i fare. Jeg gjorde dette bare for å gi deg en liten lærepenge. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om du spiller WoW før meg.

Igjen, alt er oppspinn! Jeg ville aldri vært så slem som det der.

Lenge siden jeg har hatt det så moro her på forumet. :D

Beklager å skuffe dere som skulle ønske det var sant.

Opprinnelig skrevet av thagen@02.01.2005, 18.23

Alt jeg har sagt er oppspinn. Jeg har ikke sendt mail og "mailen" jeg siterte er noe jeg skrev selv. Crazy Ivan, kontoen din er ikke i fare. Jeg gjorde dette bare for å gi deg en liten lærepenge. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om du spiller WoW før meg.

157135​
Han sier selv kontoen er stengt. Hvis ikke du sendte mail, må noen andre ha gjort det. Et ganske teit påfunn av deg egentlig.. jeg vet faktisk ikke hva jeg skal tro. Om du bare ble redd når folk begynte å kjefte, og prøver å dekke over det.. eller om du faktisk bare kødda med hele sjiten.

Så nå har jeg faktisk vært så jævlig flink til å lyve at dere nekter å tro at det hele var tull?

Hvis kontoen hans er stengt som han sier, så er det bare en tilfeldighet. Og da ligger jeg ganske tynt an ja. Håper ikke han har slettet karakterene sine i sinne eller noe.. var ikke meningen at det skulle gå så langt.

Opprinnelig skrevet av thagen@02.01.2005, 18.47
Så nå har jeg faktisk vært så jævlig flink til å lyve at dere nekter å tro at det hele var tull?

Hvis kontoen hans er stengt som han sier, så er det bare en tilfeldighet. Og da ligger jeg ganske tynt an ja. Håper ikke han har slettet karakterene sine i sinne eller noe.. var ikke meningen at det skulle gå så langt.
157156​
Sporty gjort av deg,kan ha vært hvem som helst her på spillegal som har gjort det....

Men faktum er at jeg tror ikke de banner folk av den grunn. Syns dere ikke Blizzard virket litt vel hensynsløse i mailen jeg laget?

Opprinnelig skrevet av thagen@02.01.2005, 18.23

157135​
:svette: Tenkte det bare var et spørsmål om tid før kontoen blir banna så da kunne jeg like gjerne få det overstått, så jeg postet får å diskutere det, jeg var uansett forberedt på å få kontoen bannet og jeg var mega-nervøs hele tiden.
Problemet er dette ^_^ jeg sendte en mail til Blizzard med en pen bortforklaring.
Jepp kontoen er ikke bannet, men siden jeg sendte mailen sjekker de det sikkert, argh, nå klarer jeg å få kontoen min bannet selv.

Ok, det var godt å høre. Da er ikke kontoen din i fare. Bare fortsett og nyt spillet.

Dette var egentlig bare litt uskyldig moro fra min side, som kanskje gikk litt for langt. Håper folk skjønner nå at jeg egentlig ikke er så veldig slem. :)

Opprinnelig skrevet av thagen@02.01.2005, 19.02
Men faktum er at jeg tror ikke de banner folk av den grunn. Syns dere ikke Blizzard virket litt vel hensynsløse i mailen jeg laget?
157173​
Blizzard ER hensynsløse har jeg fått intrykk av.
Men et poeng til deg, for å ha laget en passe troverdig mail.. og å få oss som trodde på det til å virke som noen naive idioter.

to poeng blir det forresten.