Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Anti Cube+02.01.2005, 21.39-->
Opprinnelig skrevet av Ravi@02.01.2005, 20.24
<!--QuoteBegin-delta zai
@02.01.2005, 20.16
mener på den siden hvem av de ? den på eu ? eller den på eng ?
Og hvilken garantie har jeg for at det er den de kommer til og bruke?
157241​

jeg har selv lastet ned den på EN. Jeg kan ikke garantere deg at det er disse vi kommer til å bruke, men jeg har lest på forumet på wow-europe at vi skal bruke denne. Det kommer nok bare en ny patch eller noe slikt. Det er jo ikke lenge siden disse clientene kom, og jeg tviler på at bliz tvinger de som allerede spiller CB til å laste ned enda en client.

Anti Cube, den kommer til å ligge på www.wow-europe.com, og vil bli lastet ned via blizzards crappy torrent system.
157245​
hvor langt tid tipper du nedlastingen vil ta?
157301​
[/b]
Med blizzard sitt torrent-system kan det ta evigheter, så lenge du ikke har netlimiter. Jeg vil anbefale å laste ned clienten via azureus.

...Hvis noen vil være extra forberedt på FB kan de få låne min account key for å så laste ned wow. Liksom bare for å være klar. Send meg en PM.

Opprinnelig skrevet av Vipex@03.01.2005, 00.45
...Hvis noen vil være extra forberedt på FB kan de få låne min account key for å så laste ned wow. Liksom bare for å være klar. Send meg en PM.
157405​
Hvilken versjon er WoW clienten din?

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@03.01.2005, 00.51
Og evnt les litt bakover i denne tråden så har jeg lagt ut en link til en plass dere kan laste den ned fra også.
157410​
Jepp, jeg vet. Har allerede lastet ned og installert den.. Ble bare litt usikker på om det er denne vi skal bruke i FB. Men det står jo på siden du linket til at det er akkurat den samme downloaden som hos blizzard.. så da slipper jeg vel å bruke blizzard downloader heldigvis.

Opprinnelig skrevet av Ravi+03.01.2005, 00.57-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@03.01.2005, 00.51
Og evnt les litt bakover i denne tråden så har jeg lagt ut en link til en plass dere kan laste den ned fra også.
157410​
Jepp, jeg vet. Har allerede lastet ned og installert den.. Ble bare litt usikker på om det er denne vi skal bruke i FB. Men det står jo på siden du linket til at det er akkurat den samme downloaden som hos blizzard.. så da slipper jeg vel å bruke blizzard downloader heldigvis.
157412​
[/b]
Jeg er 99% sikker på at det er den vi skal bruke ja. Hvis ikke så går ivertfall jeg litt bananas når FB endelig starter. Hehe!

Håper det skjer noe den uka her....er kanskje litt opptimistiskt men...

Opprinnelig skrevet av _LarZen_+03.01.2005, 00.59-->
Opprinnelig skrevet av Ravi@03.01.2005, 00.57
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@03.01.2005, 00.51
157410​

157412​
Jeg er 99% sikker på at det er den vi skal bruke ja. Hvis ikke så går ivertfall jeg litt bananas når FB endelig starter. Hehe!

Håper det skjer noe den uka her....er kanskje litt opptimistiskt men...
157414​
[/b]
Det som har utsatt final beta(en del) , er at gameplay.co.uk ikke har vært så heldige med å få ut beta kitsene.. fordi blizzard ikke hadde klart å levere dem i tide. Dette har ført til at svært mange i storbrittania, og resten av europa ikke har fått keyen sin enda. Men de fikk dem på lager før jul, og skal være sendt. Dermed får folka keyene sine sannsynligvis i morgen eller på tirsdag. FB starter forhåpentligvis innen neste søndag.

Husker bare at jeg måtte laste ned ny clien for å tilpasse EU.... Var bare et tilbud til de som ikke hadde sett den linken. Var ikke for å være ond eller noe...

For det jeg kommer til å skrive under beklager jeg på forhånd.....

AAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvor blir det av WOW!!!!! MÅ HA BARE MÅÅÅ HA!!!!

Ehh...*kremt*. Bare måtte få det ut både skriftlig og verbalt.

argh..nå forsøker jeg å døyve WoW suget med å spille alt jeg har liggandes.. sist natt var det Call of duty, nå skal jeg grave frem MOHAA og fyre den litt....men....xde HOLDER IKKE!!..