Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hehe, innad i guilden min er det flere som har opptil flere keys til fb.. så jeg er safa. Får final beta kit helt gratis:)
 
Opprinnelig skrevet av Toz@04.01.2005, 23.38
de har kanskje fått nye nå?  :tommelopp:
158364​
Tenkte litt på det, men jeg kommer neppe til å spille så mye i Final Beta uansett.
Greit nok å få spilt WoW men en måneds-spilling blir kastet i søppla ved release så...
Liker ikke å spille med den tanken i bakhodet.
 
blir nok ikke så lenge som en måned, og det er jo greit å ha funnet ut av ting, prøvd deg fram til hva du liker best osv før release, så du slipper å sløse tid når det virkelig begynner...
 
Opprinnelig skrevet av Vaktmestern+05.01.2005, 00.05-->
<!--QuoteBegin-Toz
@04.01.2005, 23.38
de har kanskje fått nye nå?  :tommelopp:
158364​
Tenkte litt på det, men jeg kommer neppe til å spille så mye i Final Beta uansett.
Greit nok å få spilt WoW men en måneds-spilling blir kastet i søppla ved release så...
Liker ikke å spille med den tanken i bakhodet.
158378​
[/b]
Kommer nok ikke til å spille mye jeg heller.Jeg skal bare teste di forskjellige klassene å finne ut hva jeg skal være når det kommer ut.
 
Hei hei folkens, ikke vært her på en stund nå siden jeg synes tråden skled litt vel ut, og det ene innlegg jeg skrev ble slettet av at serveren til forumet gikk ned ;).

Men uansett jeg har nå blitt en level 60 rogue og koser meg, til tross for at det ikke er like mye å gjøre som level 60 så fremst du ikke har en stor guild med mange folk som hele tiden driver med instance runs o.l.

Ja og nå starter jo FB snart, CB serverne har vært nede i 2dager nå, og det klargjøres til FB, så skal nok ta turen innom FB server når det starter og spille litt med bekjente og andre, så ser dere der og GLED dere til å få spilt litt seriøs wow ;)
 
Ville bare si at for dere som ikke har fått tak i Pre-Order pakke så har dem fått det på Spiderman i Oslo nå. Så løøøøp å kjøp om du vil være med i FB.
 
Opprinnelig skrevet av delta zai@05.01.2005, 14.37
Kan man bare bli opp til lvl 60 i wow?
Viss ikke hva er det høyeste ?
158522​
Det er opp til lv60 du kan bli i første omgang ja. Det blir mere senere men lv60 er maks til å starte med. Det er det samme i EQ2, der er lv50 maks nå tror jeg.
 

Sancti

Terrorkatt
Mulig det har vært diskutert før, men vil det bli mulig å få tak i Collectors Edition i noen butikker her i Norge? Eller er løpet kjørt hvis en ville hatt en sånn?
 
Førstemann (dame) til mølla...
tror de fleste butikker vil få inn noen Collectors edition, så det er bare å ta med sovepose og legge seg utfor spiderman ol... :p
 
Nåh, Hva sier du disco, Er det for lett å bli max level i WoW
Sammenlignet med FFXI da, liksom jeg levla i 30 døgn tilsammen :ehm...:
Ble lvl 43 main så 37 og 25 med andre pluss pluss:)
Jeg syns det går litt for fort i wow for min smak, er det noe å frykte at man er ferdig med spillet etter 2mnd elr?

Ser da bort i fra masseslakting av noobs osv ( battlefields og Raids)

-.-
 
Opprinnelig skrevet av Kork@05.01.2005, 21.15
Nåh, Hva sier du disco, Er det for lett å bli max level i WoW
Sammenlignet med FFXI da, liksom jeg levla i 30 døgn tilsammen :ehm...:
Ble lvl 43 main så 37 og 25 med andre pluss pluss:)
Jeg syns det går litt for fort i wow for min smak, er det noe å frykte at man er ferdig med spillet etter 2mnd elr?

Ser da bort i fra masseslakting av noobs osv ( battlefields og Raids)

-.-
158731​
De kommer nok til å sette opp level-capen og slenge inn hero classes om ikke så altfor lenge. Det skal bli nok å gjøre.
 
WEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D :totomleropp:

(beklager for entusiasmen)