Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Okay, har ikke testa selv jeg så jeg vet ikke. Etter hva jeg leste så var det vel i den første byen du kommer fra Night Elf's hoved by. Der er dem å slakter alt som kommer. Darkshoore eller hva det heter..jeg spilte Night Elf og kom rimelig fort dit husker jeg...men jeg spilte på PvE da.

Opprinnelig skrevet av Vipex+06.01.2005, 18.24-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@06.01.2005, 17.25
Ja...så ikke det før du sa det nå jeg. Hmmm...vel da vet ikke jeg. Hehe!

Leste litt på forumet til wow nå (US siden) og det er ikke bare bare å spille i PvP altså. Det er hele tiden folk som angriper newbee plasser og dreper nye spillere.

Kan bare tenke meg å irriterans det kan være å gjøre quest's å så kommer det hele tiden folk å dreper deg. Nei....skal nok spille PvE jeg, er jo mye PvP saker der også. Så en får nok kvota si...og en blir ikke slakta hele tiden av idioter som ikke har noe bedre å gjøre.
159133​
Da tar du ganske så feil. Fordi alle starting områdene (noe som omfatter levling plasser fra lvl 1 - 20 ca.) kan man ikke bli angrepet av horde hvis man ikke angriper eller healer noen andre som er PvP activated.
159166​
[/b]

Det er sant det han sier for alle starter områdene blir eid av ditt lag. Gule steder på kartet i pvp og røde steder eier ikke laget ditt så da kan du bli angrepet der.

P.S. dette gjelder bare PvP

Ja, nå har det gått tre dager siden blizzard sa de skulle oppdatere "shorty" ang. final beta. Fredagen ser mørk ut.

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@06.01.2005, 18.36
Darkshoore eller hva det heter..
159176​
Auberdine :p
men de kom sjelden lenger enn til Astranaar, vi stoppet dem der :tommelopp:

PvP har ikke vært noe stort problem for meg, greia er at når du blir høyere begynner du kanskje å hunte i områder hvor både horden og alliansen hunter.
Du begynner å drepe noen monstre og etter det har du mye mindre hp, og plutselig kommer en rogue og stikker deg i ryggen for uber mye damage, + at du er skadet fra kampen før. Dette er et problem, men ikke for meg, vil anbefale alle å ha med dere potions og ha klare skills for å løpe.

kjipt at ikke FB starta i dag. det hadde jo vært perfekt

Siden de neste oppdateringene skal handle om start-datoen, virker det ikke som de har tenkt å starte FB med det samme de oppdaterer heller.

Jeg tror også at ikke alle fra den andre factionen er keene på å drepe alt fra den andre... Er ikke alle som bryr seg...

Nei, men når du ser en fiende som slåss mot dyr har lite hp og du er 5 lvl høyere enn den personen er det lett å la seg friste ;).

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@07.01.2005, 13.53
Huff....pokker altså. Ikke noe FB enda....

Skulle jo ta noen dager bare, begynner å gå noen dager nå da!
159583​
Det er blizzard vettu. Alt er chill, og hastverk finnes ikke i deres verden. Det må være deilig å kunne ta livet med ro på samme måte som blizzard-ansatte klarer det.

:mad:

Alle dere som har ventet så lenge på World of Warcraft bør bare være takknemlige. Blizzard har ikke gjort annet enn å utsette undergangen til deres sosiale liv.