Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg spiller Horde på denne betaen men skal spille alliance i retail hvis jeg kjøper retail da..

Dermed er det egentlig ikke så farlig for meg å spille meg opp mange levler da jeg kommer til å gjøre helt andre quest i retail!

På sverd, mace staff osv. er det ingen form for spesiell damage, men staver har som ofte mye dmg men sakte angrep.
Cloth arm har piss lite arm
Leather har grei arm
Mail har veldig bra arm
Plate. . .über alles

Opprinnelig skrevet av Ustabil@17.01.2005, 10.17
hey..

et spørsmål:
Er det no forskjell på ossen type våpen man bruker?
feks er et sverd(slashing) bedre mot "cloth armor" enn en slegge(bashing)
164955​
tror ikke det hat noe og si, men kansje det sier noe på hva slags monster du sloss mot, slik var det ivertfall på FFXI!

Det er ikke slashing, bashing og piercing damage i WoW... Du har bare den standard dmg og dps (damage pr. second) Armor typene er bare forskjellige klasser som tåler mer osv og det ahr som regel alltid vært slik at magikere ikke kan bruke mail og chains siden det da vil stenge magien inne... Sånn det fungerer i D&D og virker som det er det samme i WoW også...

Bruk healing ofte, få deg bear form så fort som mulig, den er genial du kan hoppe ut og inn av den, fighte heale og tilbake igjen.
Bruk leather framfor cloth, gjør masse quests ikke bare hunt tilfeldige ting.
Ikke bruk rejuv, bruk heller healing touch, pass på at når du bruker det så kan du ta 2-3 slag siden du bruker litt over 2 sek på å caste.
Sjekk også druid forumet på WorldofWarcraft.com, der kan man se strategier og talent builds, druids er utrolig sterke hvis man bare vet hvordan man skal spille.

Ok, når får jeg bear form? Er lvl 4 nå, har bare gjort quests så langt.

EDIT: lvl 5

EDIT 2: lvl 6

EDIT 3: Har et quest hvor jeg skal finne arch druiden og gi han no drikke, men finner ikke han. Noen som vet hvor han er? :ehm...:

EDIT 4: lvl 7 druid.

EDIT 5: Starta en warlock også.

Warry
Lvl 4 warlock
Gnom

Opprinnelig skrevet av Hakara@18.01.2005, 19.02
Ok, når får jeg bear form? Er lvl 4 nå, har bare gjort quests så langt.

EDIT: lvl 5

EDIT 2: lvl 6

EDIT 3: Har et quest hvor jeg skal finne arch druiden og gi han no drikke, men finner ikke han. Noen som vet hvor han er?  :ehm...:

EDIT 4: lvl 7 druid.

EDIT 5: Starta en warlock også.

Warry
Lvl 4 warlock
Gnom
165217​
LvL 10, vært å vente på.

Opprinnelig skrevet av Toz@19.01.2005, 12.47
LOL! I dag var jeg hos en psykolog på skolen! fordi jeg er så trøtt i timene, gjør ikke lekser osv... LURER PÅ HVORFOR!!? :rulleøyne:
165494​

Hvordan skole går du på som har en psykolog? Psykologer tar ganske mye i timene og hvis denne psykologen pleier å være fast på den skolen din blir det rimelig dyrt og som alle vet har skolene i Norge ikke særlig god råd... Jeg aner litt lystløgning her <_<

Og karamba, har du tenkt å ødelegge denne tråden med dårlige bilder fra snyggast.se? Hva i helvete har det bildet der noe med WoW å gjøre?

www.hydro.com

Så, så. Det er da ikke uvanlig å ha en psykolog som er knyttet opp mot skolen, men det betyr ikke at han sitter på skolen hver dag og venter på at det skal komme elever. ^_^
Uansett, dette blir veldig off-topic.

Tilbake til WoW: Er det helt sikkert at karakterene og alt man spiller med nå kommer til å bli slettet? For sikkerhets skyld spiller jeg aldri med en karakter mer enn til lvl 13-14, og bytter den ut med en ny, sånn at jeg får prøvd det meste. Hadde først bestemt meg for å være warrior, men nå ser det ut til at valget kommer til å falle på paladin.

Blizzard sier det ikke er blitt bestemt ennå. Så det kan gå alle veier, selv om det ble swipe i USA (?).

Det er klart Blizzard har bestemt seg. De vil at dere skal teste, så selvfølgelig annonserer de ikke at karakterene vil bli slettet. Dette ville ført til at mindre folk spiller. De gjorde akkurat det samme under den amerikanske betaen.

Jeg kan si med 99% sikkerhet at alt vil bli slettet før utgivelsen.

Fjern ca. noen prosenter på antagelsen din, så er jeg nesten enig.

Apropos: Det finnes vel ikke så mange som tror at karakterene ikke blir slettet, vel? Så det argumentet er ikke så holdbart. Det er jo en del som spiller.