Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

åssen er laggen på eu serverene, regner med jeg kommer til å flytte fra us serverene nå når wow kommer til å komme ut i europa. Er innteresert i å finne en pvp guild (alliance). Noen som har noen forslag til en bra pvp guild?

Opprinnelig skrevet av KamalKhan@08.02.2005, 00.15
åssen er laggen på eu serverene, regner med jeg kommer til å flytte fra us serverene nå når wow kommer til å komme ut i europa. Er innteresert i å finne en pvp guild (alliance). Noen som har noen forslag til en bra pvp guild?
174446​
Laggen kunne være stygg, men regner med at dette vil bli bedre når retail kommer. Du skal kjøpe deg ny WoW key da?

Ja skal lage en account til for eu . Mye lå pingen sånn ca på? På LLane der jeg spiller ligger den rundt 300 :p går helt fint i pve men ikke pvp.

Aaaah ok, da blingsa jeg feil tidligere...

Tenkte han var det siden Magni også var det, dritt Magni, ville ikke en gang fighte dreadlords...!!!

tror nok ikke det er noen som helst i WoW som er lvl 500, det er bare en feil med f.eks Cosus, Cousus, Cirgnrg, eller hva faen det heter...

Edit: Cosmos :p

hmmm, jeg har hørt fra mange som ikke har cosmos som sier at infernals som besøkte byene i går var level 500, altså at det ikke skal være mulig å ta dem, men så at folk hadde klart å få den lvl 62 elite dreadlorden ned på 20%

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
En halvtime før slutt heiv jeg meg til Stormwind (pvp server) og venta spent på at....ikke en dritt skulle skje! Så faens skuffa!

Du kan vel ikke ha alle på en gang?
Og hva skjer når man kvitter seg med en profession for å begynne med noe annet? Mister man alle poengene man har da?

Creature: På server 7 klarte de å drepe en dreadlord, iallfall. Er ikke sikker på akkurat hvor mange som måtte til, men det var nok en del. Var omkring ti level 50+ omkring når jeg var pålogga ...

Og, anngående level 500, er det bare fordi NPCene som har level 500 er for mektige for levelsystemet til Blizzard. De har egne stats og slikt, som Blizzard har gitt dem.

Opprinnelig skrevet av Toz@08.02.2005, 10.54
Hmm.. hva vet vel jeg.. de stygge demonene kom ikke på server 5 :(
174508​
Jo det gjorde de, jeg spiller på server 5 og jeg ble drept mange ganger av de så jo, de var på server 5... Alle serverene faktisk...

Kozeloz, såpass ja... Det var jo totalt umulig å gjøre noe som helst der jeg var, var faen meg 1fpm...

Jeg skal være Human Warlock med Herbalism, Alchemy, Fishing, Cooking og First Aid

Opprinnelig skrevet av Sancti@08.02.2005, 14.26
Og hva skjer når man kvitter seg med en profession for å begynne med noe annet? Mister man alle poengene man har da?
174552​
Fishing, Cooking og First Aid er Secondary Skills, så de kan alle ha i tillegg til sine 2 Primary Professions

Opprinnelig skrevet av The Creature@08.02.2005, 10.40
hmmm, jeg har hørt fra mange som ikke har cosmos som sier at infernals som besøkte byene i går var level 500, altså at det ikke skal være mulig å ta dem, men så at folk hadde klart å få den lvl 62 elite dreadlorden ned på 20%
174503​
vi fikk den bare ned på 80% :(

skulle heller vært en endeløs bølge av infernals som datt ned fra himmelen og ikke var så vanskelige å drepe, og som trengte lenger inn i byene mot slutten av betaen :)
vi fikk heller ikke magni til å gjøre noe.

I darnassus på server 6 tror jeg vi drepte dreadlord^^ (jeg måtte dra på trening når han hadde 40% hp)

Opprinnelig skrevet av Toz+08.02.2005, 15.28-->
Jeg skal være Human Warlock med Herbalism, Alchemy, Fishing, Cooking og First Aid

<!--QuoteBegin-Sancti
@08.02.2005, 14.26
174552​
Fishing, Cooking og First Aid er Secondary Skills, så de kan alle ha i tillegg til sine 2 Primary Professions
174578​
[/b]
Jeg vet det, men han skrev at han skulle ha "Skinning, leatherworking, tailoring, enchanting og herbalism".

Vi fikk jo ned dreadlord til 20%..så crasha serveren =(

I retail skal jeg være :

Gnome Rogue, herbalism, alchemy, fishing, cooking og first aid

Skal være gnome bare for å irritere alle som hater de + at de er P-I-M-P!

:trollmann: