Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Fikk nettop et Zboard i posten, og med et limited WoW Keyset :kul:
Druid filmen er bare rå, derfor spiller jeg druid. :kul:
Skal poste noen bilder av skjønnheten i morgen.
 
Opprinnelig skrevet av Toz@09.02.2005, 20.10
[HÅP] hvor er det? har de kanskje CE? [/HÅP]
175198​
Hehe. Vet ikke. Kan du ikke bare løpe vilt rundt i Sandnes' utvalg av spillbutikker og håpe på å falle over noe ... ?

For meg er ikke CE så viktig, selv om jeg gjerne skulle hatt en zergling med meg på eventyr. Og behind the scenes og WC3-filmene er jo snadder ... meh. :(
 
så den i går ^^
det var en warlock som hadde slåss mot en eller annen "boss", og den hadde satt en eller annen curse på felhound'en som ikke virka med en gang, men etter en kort stund. warlock'en dismissa felhound'en sin og summona den igjen i AH... og resultatet ser dere der
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I mårra starter det opp for good! Skal vi avtale server, slik kan vi kan samle flesteparten på én og samme Azeroth? Eventuelt hive opp en guild i tillegg? (med mindre jeg har oversett et eller annet tidligere i emnet..)
 
Dere som har bestilt fra Spiderman; har dere sett om det har blitt trukket penger fra kontoen deres? Vanligvis trekkes det jo penger før eller idet spillet blir sendt, og det skulle etter sigende sendes i går, men jeg har fortsatt de avsatte pengene på kontoen min.
 
Hm, dette ser jo ikke så jævlig lovende ut. Sjekket ordredetaljene hos Netaxept nå:

World of Warcraft Collector's Edition (PC Spill - Forhåndsbestilling)
-----------------
Leveringsmåte            
Produkt: A-Post        
Leverandør: Posten  
Status: Ikke sendt fra lager
Noen andre som har samme?
 
jepp, har det samme
men da jeg bestilte pre order boksen fikk jeg samme meldinga samme dagen som jeg fant den i postkassa mi, så de har nok bare glemt/latt være å oppdatere
 
Okay... godt. Men hva med pengene? Jeg trodde de pleide å trekkes på forhånd eller før man fikk spillet når man betalte med Visa.
 
aner ikke, har ikke noe visa så jeg fikk pappa til å betale :)
 
Ta det rolig :) Når du bestiller så blir det trekket penger fra kontoen med en gang for å sjekke at det er penger der. Så kommer pengene tilbake og blir på kontoen din og blir der til etter spillet er blitt sendt og Spiderman oppdaterer infoen.

Infoen på siden til Netaxept bli ikke oppdatert før etter vi har fått spillet.

Så er vi heldige så har vi det imorra, ellers så klikker jeg og kommer til å drikke meg full.
 
Jeg frykter at ingen av butikkene jeg går til i morgen tidlig kommer til å ha Collector's Edition. Da blir jeg lei meg. :(
 
Hva er du man får med i den som er så viktig?
De har den på en FRS like i nærheten av meg, men til 600,-
Skal være mye fett oppi den for at jeg skal bla opp 200 kr ekstra.
 
Behind teh scenes-DVD, som også inneholder snasne videoer fra wc3. Artwork-bok som ser fin ut, kart over Azeroth i skinn, søte pets du kan ha etter deg og to versjoner av spillet (hallo!).
 
Faen!
Nå har jeg et stort dilemma!
Det der var jo bare så, så..... Har ikke ord!
Men jeg stikker på Elkjøp i morgen, og om de har den der til en rimeliger pris enn 600,- så kanskje jeg kjøper den.
 
*snufs* vil ha den jeg og :(
men den koster så mye, og jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i den nå.
dessuten får jeg standard edition i posten snart, og jeg hadde ikke tenkt meg å ha begge...
det er kanskje ikke så synd i meg likevel da...
 
Sollgull bør ikke svikte. EL-kjøp bør holde stand som reserveplan. O emm ge. Aim going on teh first quest tommorrovv!