Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+12.03.2005, 00.37-->
<!--QuoteBegin-The Creature
@11.03.2005, 23.51
Hehe, kozeloz hva kaller du deg? Har ganka minimalt i STV siden jeg vet hvor kjipt det er å bli ganka der, men noe har det blitt:D Ganka en lvl 41 paladin i går faktisk i Badlands som ganka meg rett før mens jeg hadde minimalt med helse... Som sagt har jeg grunn til å være stolt over det, han tok til og med udødlighetskjold og heala seg, men tok han forde:D *happyface*
188675​

Jeg er Jarlaxe. Anngående gankinga ... kan jeg jo ikke vite det. Men jeg har lagt merke til Cintaro uten at jeg visste det var deg: Shammyer er jeg automatisk redd for. Gankefaener nesten alle sammen.

Samme kan vel sies om NE Rogue ... som jeg er.
188709​
[/b]

Haha ikke glem Paladins!! Jævla fittetryner!! Er det noen som ganker er det de... Det har seg vel slik at alle digger paladins og når det gjelder Night elves så er det jo slik at mange idioter som har sett ringenes herre velger alver... Og de idiotene er cs hoder som har en slik trang til å drepe alt av folk uansett hvor lave de er...
 
Meeeh.

Idag ... Ble ... Jegveldigveldigsur.

Dette skjer: Jeg går nedover Ashenvale, for å levere en quest, så møter jeg på 2 lvl 30 druids, de løper rett forbi, samme gjør jeg. Litt lengere fremme står det en NE med mount, og en Gnom med mount, de løper mot meg, tenker da såklart at de ikke er ute etter meg, da jeg bare er lvl 21, de løper forbi meg, så stopper de, og det ser faktisk ut som de tenker, for å så løpe tilbake og ta meg ...

Meh, jeg hater dem, hater, hater, hater dem.
 
Jeg har ikke bedt noen sette deg på KOS-liste ... :flau:
 
Ja, fordi DU HAR JO KONTAKTER!

AHahahhahha ... BWhahahhahahha
 
Noen som på dette tidspunktet spiller på Burning Blade serveren, er lv. 20-25 ca. , medlem av Alliance, og vil ha noen og spille litt med? :flau:
 
Vel vel gutter og jenter... da slo jeg ultimat salgsrekord på AH
en svensk dust betalte 90G for 20 Liferoot på AH!!!111!1oneoneonetwotreefourfive!!1 (buyout va ca 2g :p )
jeg glemte til og med å ta screenshot :(
 
Jeg kommer til å bytte til stormscale med roguen min så snart blizzard åpner muligheter for det. Ganske pro server er det ikke? mange flinke folk..

er forresten 43 nå med priesten min. Skal bare ha den som healer i guilden.. Rogue som passer best til meg.
 
Rikku , du skal ikke se bort ifra at jeg er lvl 20 snart, par dager med intensiv spilling.

Tja, av de serverene jeg har vært på, så virker burning legion som den med flest hardcore spillere, som regel ca. 30 + lvl 60's online, og det bare på alliance siden.
 
Opprinnelig skrevet av Toz@12.03.2005, 17.40
Vel vel gutter og jenter... da slo jeg ultimat salgsrekord på AH
en svensk dust betalte 90G for 20 Liferoot på AH!!!111!1oneoneonetwotreefourfive!!1 (buyout va ca 2g :p )
jeg glemte til og med å ta screenshot :(
189012​

Det er AH-scammin. BLizzard liker ikke det, og det er umulig i neste patch. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal gjøre det lettere for idiotene, da ...
 
Folk har betalt sånn over 250 gull for en stack med silke i USA ... det sier litt om hvor dumme de er der borte.

Saken er, eller trikset kanskje, å legge ut mange items for salg. Med buyout på 60s, og en av dem med 60g. Du kan være heldig. Men forhatt for å prøve ...
 
Opprinnelig skrevet av Frenzy@12.03.2005, 00.05
hvis du vil slakte en haug med kuer*, burde du ta turen til Bloodhoof Village når du er ca lvl 40! ;)
188695​
* Kyr.
 
Det finnes utallige morsomme ting i WoW
har noen f.eks funnet Wirts third leg? that boy sure got around :p

er en egen thread om dette på worldofwarcraft.com
masse fun

her er forresten alle binary kodene i Gnomeregan oversatt:
___________________________________________________

White Punch Card: (I have no idea who these two people are)
"Thrall and Jaina sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G"
Yellow Punch Card:
"If you can read thisu're standing too close"
Blue Punch Card:
"The gnome king wears night elf underwear"
Red Punch Card:
"Help! I'm trapped in a binary punch card factory!"

3005-a (Before activating):
"Tell your friends to play WoW"
3005-a (After activating):
"Play the Warcarft roleplaying game" (And yes they misspelled Warcraft)
3005-b (Before activating):
"Kiss me, I'm gnomish!"
3005-b (After activating):
"The Lich King lives!"
3005-b (When selecting "Use Engineering to access hidden schematics!"):
"Go go go!!"
3005-b (When selecting "Access: Minor Recombobulator")
"Natalie Portman Rocks"
3005-c (Before activating):
"Gnomeregan forever!"
3005-c (After activating):
"Play More WoW"
______________

Og for de av dere som har spillt The Lost Vikings:

Olaf's All Purpose Shield
Gni'kiv Medallion
The Shaft of Tsol
De to siste er to items du setter sammen til en amulett, og hva blir Gni'kiv Tsol baklengs? :tommelopp:
Mechbot i Gnomeregan har også en skill som heter "Battle Net" :p det er ett nett han kaster på en player som gjør han imobile mens det står #waiting for players" :ler:

kunne lagt til mye mer men det får komme senere :)