Opprinnelig skrevet av Kozeloz+12.03.2005, 00.37-->
Jeg er Jarlaxe. Anngående gankinga ... kan jeg jo ikke vite det. Men jeg har lagt merke til Cintaro uten at jeg visste det var deg: Shammyer er jeg automatisk redd for. Gankefaener nesten alle sammen.
Samme kan vel sies om NE Rogue ... som jeg er.
<!--QuoteBegin-The Creature
@11.03.2005, 23.51
Hehe, kozeloz hva kaller du deg? Har ganka minimalt i STV siden jeg vet hvor kjipt det er å bli ganka der, men noe har det blitt
Ganka en lvl 41 paladin i går faktisk i Badlands som ganka meg rett før mens jeg hadde minimalt med helse... Som sagt har jeg grunn til å være stolt over det, han tok til og med udødlighetskjold og heala seg, men tok han forde
*happyface*
Hehe, kozeloz hva kaller du deg? Har ganka minimalt i STV siden jeg vet hvor kjipt det er å bli ganka der, men noe har det blitt

188675
Jeg er Jarlaxe. Anngående gankinga ... kan jeg jo ikke vite det. Men jeg har lagt merke til Cintaro uten at jeg visste det var deg: Shammyer er jeg automatisk redd for. Gankefaener nesten alle sammen.
Samme kan vel sies om NE Rogue ... som jeg er.
188709
[/b]
Haha ikke glem Paladins!! Jævla fittetryner!! Er det noen som ganker er det de... Det har seg vel slik at alle digger paladins og når det gjelder Night elves så er det jo slik at mange idioter som har sett ringenes herre velger alver... Og de idiotene er cs hoder som har en slik trang til å drepe alt av folk uansett hvor lave de er...