Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Nettop vært på guildraid. Det fikk ikke deltazai være med på. :D

Anskaffet meg Visa pga av at jeg skulle spille WoW, så er betalings systemet til WoW-Europe krasja. =)

Skulle forsikre meg om at kortet mitt funka, så jeg kjøpte no møl på Komplett. Er ikke sikker på hva det var.. hmms..

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@20.03.2005, 22.29
Nettop vært på guildraid. Det fikk ikke deltazai være med på. :D
193465​
Vet du hva denne gangen er det faktisk IKKE min skyld det er blizzard som har tulla noe grusomt med paymenten til enkelte folk.
Har gått inpå account manangement vær halvtime som har gått nå.

Ha, nå fikk jeg teste RG server og.. Ble litt skuffet når det første jeg ser er en død naken orc :ehm...:

Men ble positivt overrasket over å /who, og se at det intet var nogen tulle navn..

Seinere ble jeg bedt på med på the inn, hvor vi drakk oss fulle.. (en dwarf prøvde å skjenke meg og deretter prøvde å få meg med opp på et av rommene)

Vel..... Det er min første opplevelse med RG server :)

Toz, din jævla skrythals! :(

Hum. Jeg har forstått det slik at betalingskortene til WoW har kommet til Norge, nå?

Er det mulig? Jeg kom (endelig) inn på account management for å sjekke hvorfor de mener jeg ikke har betalt, og så har de klart å slette informasjonen om kredittkortet. Det var pappa sitt jeg brukte, og jeg treffer han ikke på to uker. Det betyr ingen WoW på lenge :(

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Toz@21.03.2005, 02.30
And i present for you:

wee! :p
193589​
Husket ikke at de tigrene var så jevlig store. ;)

Er det noen alliance folk her som spiller på Daggerspine? Har akkurat startet der.

Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@21.03.2005, 04.08
Ha, nå fikk jeg teste RG server og.. Ble litt skuffet når det første jeg ser er en død naken orc  :ehm...:

Men ble positivt overrasket over å /who, og se at det intet var nogen tulle navn..

Seinere ble jeg bedt på med på the inn, hvor vi drakk oss fulle.. (en dwarf prøvde å skjenke meg og deretter prøvde å få meg med opp på et av rommene)

193600​
Hvilken RP-server spiller du på?

Opprinnelig skrevet av Drauden@21.03.2005, 11.50
Husket ikke at de tigrene var så jevlig store.  ;)

Er det noen alliance folk her som spiller på Daggerspine? Har akkurat startet der.
193645​
Jeg er horde og kaller meg for Inline.
Visst du spør pent, så skal jeg ikke ganke deg :mrgreen:

Opprinnelig skrevet av Akuma@21.03.2005, 11.09
Er det mulig? Jeg kom (endelig) inn på account management for å sjekke hvorfor de mener jeg ikke har betalt, og så har de klart å slette informasjonen om kredittkortet. Det var pappa sitt jeg brukte, og jeg treffer han ikke på to uker. Det betyr ingen WoW på lenge :(
193629​
Samme med meg også er heldig viss jeg får tak i et kort til ettermiddagen, blizzard kunne ikke hatt sikta på bedre blink jeg gikk glipp av guild raidet !!!!

Yes, da har jeg fått meg mount:D En skikklig kjekk kodo:D Nå er jeg på flytærn der inne:D

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av The Creature@21.03.2005, 14.53
Yes, da har jeg fått meg mount:D En skikklig kjekk kodo:D Nå er jeg på flytærn der inne:D
193716​
Kodo? Er det den til Night Elf, eller er det den mekaniske fuglen?

Inline: Hvilken level er du da?

Undead - Undead Steed (Skjellet Hest)
Troll - Raptor
Orc - Ulv
Tauren - Kodo (Store øgler. Tenk en kjempestor RL kodo)

Night Elf - Tiger\Panter
Gnome - Mechanical Tallstrider (Mekanisk strutseting)
Human - Helt vanlig hest.. =\
Dwarf - Ram (Kjempestor fjellgeit)

Special mounts:

Paladin - Hellig hest
Warlock - Feelsteed (Aka Nightmare) Svart hest med flammer til føtter

Sjekk også www.wow-europe.com for mer utfyldene info.

Opprinnelig skrevet av Agahnim+21.03.2005, 12.55-->
<!--QuoteBegin-the-finalfantasy-fan
@21.03.2005, 04.08
Ha, nå fikk jeg teste RG server og.. Ble litt skuffet når det første jeg ser er en død naken orc  :ehm...:

193600​
Hvilken RP-server spiller du på?
193646​
[/b]

Hmm, tror det var earthern rings eller noe.. Men tviler på at jeg kommer til å spille der.. For NE'en min har så lang kappe nå..

Men vi kan jo sexe. :(

Opprinnelig skrevet av Drauden+21.03.2005, 16.40-->
<!--QuoteBegin-The Creature
@21.03.2005, 14.53
193716​
Kodo? Er det den til Night Elf, eller er det den mekaniske fuglen?

Inline: Hvilken level er du da?
193786​
[/b]
28 om ca 5000 i xp.
Driver å herjer rundt om i Sun Rock retreat for tiden.