Haha! Take that shit bloody Blizzard horer! Jeg kjøpte meg 60 dagers ting i dag jeg, så no more Mister Frozen-Account-And-Salamando-Cant-Play, Shit fra deg nå.
@22.02.2005, 21.15 Server: Dunemaul
Navn: Pannax
Rase: Dverg ble forelska når de sa "can I interest you in a pint?"
Classe: Hunter uten tvil den beste klassen vis du vet hvordan å spille den
Professsions: Skinning/Leatherworking Sec: First Aid
Level: 21
Bare NE og tauren ja..
Jeg er veldig glad i druid Bare positive greier! Det som er litt kjipt er at man ikke kan bruke shields, noe som skuffer meg fordi jeg er veldig glad i shields.. ehh ja..
Og forresten woohoo, kom nettopp til lvl 30 og fikk travel form og bedre mark of the wild.. Noe jeg ble veldig glad for (den røde tråden er at jeg er velig glad i ting i dag, glad i dere også SG)
<!--QuoteBegin-Con Dar@22.03.2005, 04.19 hmm, er et stykke unna meg da, lvl 32 tauren shaman
Woohoo Jeg er skikklig forelska i SM atm... Har fått mye kjekt fra armory, tror jeg skal farme armory helt frem til 44 hvertfall, gir godt med xp og scarlet armor og annet nice stuff... Har 50g i gjeld etter i går når jeg fikk mounten
Tenker jeg blir lvl 46 i dag, har rota for mye med roguen min, i tillegg til alle de andre folka jeg har... =( 22 druid, 19 paladin, 15 shaman 20 rogue, 16 mage, 11 mage... =(